Archive | June, 2012

Kaynanaya Tecavüz

28 Jun

Selamlar,Benim ısmım arda kaynanamıismi dilek ben 27 dılek 36 yasında kayım babam hastalıgı nedenıyle sehre doktora gıttı yatması gerekın ce ben de mecburen koyde kaynanama yardım cı olmak hayvan lara bakmak için koye yanına gıttım karım kayım babanın yanın da refaktçi kaldı ben uzun zaman dır dılek e ılgı duymuş hep onu arzula mısımdır gıderken yanım da bır kac tane porno fılm uyku ılacı ve kameramı goturdumoraya vardıgımda benım le cok ılgılenı yor geldıgıme sevınıyordu ben se onu nasıl becerecegımın ne ıstersem yaptıracagımın pilan larını kuruyor kendımı zor tutuyordum işlerbıtınce yemek ten sonra kafasını cok agrıdıgını aspirin içecegını soyledı ben de agrıkesıcı var dah kuvetli cabucak gecırır agrını dıyerek uyku ılacından ıkı tane verdım normalde yarım yutulan bu ılaç yarım saat sonra etkısını gostermeye basladı yatak odasına uyumaya gıdeceğini soyledı ben de bırsaat sonra odasına gırdım coktan tatlı uykuya dalmıstı goguslerını oksadım ses yok amını oksadım ses yok hemen uzerın dekılerı cıkardım kameramla bır guzel cektım amını guzelce yaladım goguslerını ısıra ısıra emdım ses yok yaragımı cıkarıp amına dayadım sulanmış amına benım 20 lik yaragımı dayadım yavaş yavaş gırmeye calıştım çok dar ve tertemiz amcık benım kının kafası ancak almıştı zorlamamla hepsını içine gommem bır oldu sabaha kadar doya doya sıktım kameramada kaydettım uyandıgında benı yanın da gorun ce kızdı ne işin var senın burda ben bundan sonra benım karım oldugunu neister sem yapmak zorunda oldugunu gece yaptıklarımı soyledım kızdı defol burdan gıt dedı buna bır tokat attım bundan sonra senı kocan benım oruspu sunu seyretondan sonra konuş bunu yoksa herkese gosterıım yakarı senı dedım bana yalvarmaya basladı bırdaha olmasın unutalım dıyordu bır tokat daha atım ben şaka yapmıyorum sen bun dan sonra benım sex kolem sın anladımı sok kafana hadı bakalım al su yaragıda agzına bır guzel yala dılek kocanım artık senın kacısın yok dılek yaragımı buyuk bır ıştahla yalıyor artık bundan zevk almak bır daha tokat yememek için elinden gelenı yapıyordu ben de karsılıgını goguslerını ısırarak amını yalayarak verıyordum artık bana kocaım dıyor yaragımı içinda hısetmek ıstıyor du ben de dayanamayara onu içne bır cırpıda yırta yırta soktum en hızlı darbelerımı yapıyor onun neves almasın engellıyordum ıkımızde aynı anda bosaldı canım kocacım dıyerek yaragımı tekrar agzına aldı ve kaldırdı bunu artık got delıgıne sokacaktım kemen zeytın yagını alıp yaragımı ve gotunu bır guzel yagladım var gucum le dılegın gotune yuklen dım kanalr gelıyor dılek yalvarıyordu hıçdurmadan pompaladım nıhayet gotune bosaldım kadın ben ona acımadıkca bana tapıyor çok sevdıgını soyluyor ben neden daha once senın karın olmamısım nıye bekleişim bun ca sene buyarak yen mezmı nezaman nerde ne istersen yaparım kocaım bıarakma artık benisen bun dan sonra benım tek kocam sın dılek kurban olsun sana dıyordu şimdı nezaman istersem yapıyoruz kayım babam oldu dılek bızde kalıyor ve artık ıkı karım var çok mutluyum

Köyde annem ile ablama tecavüz ettim

28 Jun

slm ben burak 22 yaşındayım. askerden yeni gelmiştim. 1 hafta sonra annemin köyüne gittik. bende de asker hali tabi. köyde hemen bilgisayarın başına geçtim başladım elizabete sürekli asılıyordum. annem içeri girmez mi bi anda. kapıyı açtı biraz baktı sonra pardon dedi. ben de hemen kapattım sikimi pantolonumun içine soktum. dışarı çıktım. annem geldi “ortalıkta yapılmaz pislik banyoya git” dedi. Ben de “anne ben askerden yeni döndüm beni de aanla biraz” dedim. sonra annem ablama da anlatmış. ablam da anneme “askerden yeni döndü olur böyle şeyler” dedi. ablam beni savunmuştu. sevindim. Daha sonra tekrar bilgisayarın başına gittim. tekrar çekiyordum yine annem geldi “ben sana banyoda yap demedim mi ?” dedi. biraz bakındı sikimin kılları dikkatini çekti. “Oğlum o kıllar ne öyle dedi” ben de “kaç aydır kesemiyorum anne” dedim. o da bana gel ben keseyim dedi. sonra tamam dedim. banyoya gittik. ben ayaktaydım annem eliyle sikimi tutarak kıllarımı kesiyordu. sonra kız kardeşim geldi.yardım edeyim mi dedi annem de olur dedi. ablam sikimi tuttu annem de kıllarımı kesiyordu. bir anda sikim kalktı.indiremedim. annem havaya baktı.” çok yıpranmış ne yaptın sen buna böyle” dedi. ben de bişey diyemedim. annem ablama ” şurdan kremi al da gel” dedi. sonra annem sikimi kremle ovazlamaya başladı. ovazlıyordu,ovazlıyordu,ovazlıyordu… çok zevk almaya başladım. o kadar çok zevk alıyordum ki.. annem delicesine ovazlıyordu. en sonunda annem bunun gerçek ama girmesi lazım dedi. ablama geç şuraya yat da abin biraz zevk alsın dedi. ablam yattı hemen üstüne atladım. sikimi amına soktum. delicesine sikiyordum. ablam cırlıyordu. sonra annem de yattı. anneme de soktum. gün boyu sikiştik ve istediğim her zaman annem ile ablamı sikiyorum.

Sex Öğretmenim Yengem

28 Jun

İNTERNETTE OKUDUĞUM SEX HİKAYELERİNMDEN SONRA YENGEM FATAMAYA KARŞI AŞIRI İLGİ DUYMAYA BAŞLAMIŞTIM SÜREKLİ ONU HAYAL EDEREK 31 ÇEKİYORDUM HATTA ARTIK O KADAR FAZLA İLGİ DUYUYORDUMKİ HER GECE RÜYALARIMDA ONUNLA İLİŞKİYE GİRİYORDUM ANCAK KORKUMDAN ONA KARŞI BİR TÜRLÜ REEL BİR EYLEMDE BULUNAMIYORUDUM SADECE 31ÇEKMEKLE YETİNİYORDUM.YAZIN AİLEMLE KAVGA ETMİŞTİM EVDEN BİR SÜRELİĞİNE UZAKLAŞMAK İSTEDİM VE YENGEMLERE GİTTİM YAKLAŞIK BİR HAFTA KADAR OLMUŞTU YENGEM EVDE TEMİZLİK YAPIYORDU BENDE EŞYALARIN YERLERİNİ DEĞİŞTİRİRKEN ONA YARDIM EDİYORDUM İSTEMEDEN KALÇALARINA SÜRTÜNDÜM SÜRTÜNÜR SÜRTÜNMEZ SİKİM KALKMAYA BAŞLAMIŞTI YENGEM BUNU FARK ETTİ VE GÜLDÜ UTANCIMDAN ODADAN DIŞARIYA ÇIKTIM BİRAZ SONRA SİKİM İNİNCE TEKRAR GİTTİM YENGEM NE OLDU NEDEN ÇIKTIN DİYE SORDU BENDE BİŞEY OLMADIĞINI LAVABOYA GİTTİĞİMİ SÖYLEDİM AMA YENGEM İNANMAMIŞTI ÇÜNKİ SİKİMİN KALKTIĞINI GÖRMÜŞTÜ. O GÜN TEMİZLİĞİ BİTİRİNCE YEMEK YEDİK SONRA YENGEM ÇOK YORULDUK Bİ ÇAY DEMLEYİMDE İÇELİM DEDİ BENDE İYİ OLUR ÇAY DEMLENENE KADAR BENDE BANYO YAPAYIM DEDİM GUSÜL ABDESTİMİ ALDIM VE ÇIKTIM ÇAY DEMLENMİŞTİ YENGEM ÇAYLARI DÖKERKEN BANA FRİKİKLER VERİYODU ANCAK BEN O İŞLERİN CAHİLİ OLDUĞUM İÇİN ANLIYAMIYODUM CANININ YARRAK ÇEKTİĞİNİ 10 15 DAKİKA SONRA BANA UYKU BASTI GİDİP YATTIM ASLINDA O SAATTE UYUMAM İMKANSIZDI GECE 2DEN ERKEN UYUMAZDIM FAKAT O AKŞAM NEDENSE 8 BUÇUK CİVARI YATAĞA GİRDİM ÖĞLELERDE UYANDIM UYANDIĞIMDA ŞORTUMDAN GELEN TUHAF Bİ KOKU DİKKATİMİ ÇEKTİ BOŞALMIŞTIM AMA RÜYAMDA HİÇBİRŞEY GÖRMEMİŞTİM NEDEN BOŞALDIĞIMA ŞAŞIRMIŞTIM HEMEN KALKIP BANYOYA GİRDİM O SIRA YENGEM EVDE YOKTU BEN BANYODAN ÇIKARKEN YENGEMİN BENİM YATTIĞIM ODADAN ÇIKTIĞINI GÖRDÜM BENİ GÖRÜNCE BİRAZ İRKİLDİ SONRA ŞAKAYA VURARAKTAN AKŞAM BANYO YAPMIŞTIN YİNE NEDEN YAPTIN YOKSA GECE Bİ KAZAMI BAŞINA GELDİ DEDİ VE GÜLMEYE BAŞLADI BEN UTANCIMDAN YERLERE GİRDİM GİDİP ÜZERİMİ GİYDİM VE KAHVALTIYA OTURDUK YENGEM DAHA ÖNCE HİÇ DAVRANMADIĞI ŞEKİLDE DAVRANIYODU MASANIN ALTINDAN BACAKLARIMA SÜRÜNÜYODU SEXLE İLGİLİ KONULAR AÇMAYA ÇALIŞIYORDU TABİ BENİMKİ YİNE ŞAHLANIYODU YENGEM ÇAY DÖKMMEMİ İSTEYİNCE NE YAPACAĞIMI ŞAŞIRDIM AYAĞA KALKMAYA UTANIYODUMKİ YENGEMİN UTANMANA GEREK YOK SİKİNİN KALKMASI NORMAL BU LAFLARA BENDEDE OLSA BENİMKİDE KALKARDI DEMESİ BENİ ŞOK ETTİ BENDE DAHADA UTANMAMA RAĞMEN KALKIP ÇAY DÖKTÜM O SIRADA YENGEMİN GÖZLERİ BENİM ÜZERİMDEYDİ VE YİNE ŞAKAVARİ BİR ŞEKİLDE ŞORTUNDA KALİTELİ KUMAŞTAN YAPILMIŞ HERALDE ADİ KUMAŞ OLSAYDI PATLAMIŞTI HERALDE DEDİ VE GÜLDÜ BEN ARTIK ANLAMIŞTIM YENGEMDE EN AZ BENİM KADAR İSTİYOR AMA BEN DAHA ÖNCE HİÇ KİMSEYLE HİÇBİR ŞEKİLDE İLİŞKİ YAŞAMADIĞIM İÇİN NE YAPACAĞIMI BİLEMİYORDUM YENGEM BİR ANDA ELİNİ SİKİMİN ÜZERİNE ATTI VE OKAŞADI BEN HEMEN KENDİMİ GERİ ÇEKTİM YENGEM NEDEN ÇEKİLDİN BAKŞA BİRİ OLSA ŞİMDİ ÇOKTAN BENİZ BU MASANIN ÜZERİNE YATIRMIŞ SİKMEYE BAŞLAMIŞTI BİLE DEDİ İKİ GÜNDÜR SENİ KUDURTMAK İÇİN YAPMADIĞIM KALMADI AMA SENDE HALA TIK YOK YOKSA SEN GAYMISIN DEDİ BENDE UTANA SIKILA GAY OLMADIĞIMI ANCAK DAHA ÖNCE HİÇ KİMSEYLE İLİŞKİ YAŞAMADIĞIM İÇİN NASIL YAPILACAĞINI BİLMİYORUM O YÜZDENDE UTANDIĞIMI SÖYLEDİM GÜLEREK CANIM BUNDA UTANACAK NE VAR BİLMMEMEK AYIP DEĞİL ÖĞRENMEMEK AYIP DEDİ GELİP BANA YENGECİĞİM BEN BU İŞLERİ BİLMİYORUM BANA ÖĞRETİRMİSİN DEDİNDE ÖĞRETMEDİM Mİ DEDİ ELİMDEN TUTUP BENİ YATAK ODALARINA GÖTÜRDÜ VE YATAĞA UZATTI ÜZERİME ÇIKIP HEM BİŞELER ANLATIYORDU HEMDE ELLERİYLE SİKİMDE DAHİL HER YERİMİ ELLİYORDU SONRA ODA ÜZERİME UZANDI VE ÖPÜŞMEYE BAŞLADIK 3 DAKİKA KDAR ÖPÜŞTÜK SONRA DİKLENDİ VE BENİMKİNİ YERİNDEN ÇIKARDI BAŞLADI YALAMAYA ÖYLE ŞEHVETLE YALIYORDUKİ 1 DAKİKA İÇİNDE BOŞALDIM BÜTÜN MENİLEİRİMİ YUTTU VE YALAMAYA DEVAM ETTİ SİKİM YİNE TAŞ GİBİ OLMUŞTU ÜZERİME OTURDU VE SOYUNMAYA BAŞLADI ARTIK GÖĞÜSLERİ TÜM ÇIPLAKLIĞIYLA KARŞIMDAYDI İZLEDİĞİM PORNO FİLMLERDE EN ÇOK HOŞUMA GİDEN GÖĞÜSLERDENDİ ONUNKİLERDE ELLEİRİMİ ALIP GÖĞÜSLEİRİNİN ÜZERİNE KOYDU VE GÖĞÜSLERİNİ YOĞURMAMI İSTEDİ Bİ KAÇ DAKİKA GÖĞÜSLERİNİ HEM YOĞURUYORDUM HEMDE YALIYORDUM SONRA ÜZERİMDEN KALKARAK ETEĞİNİ VE KİLOTUNU ÇIKARDI VE SIRT ÜSTÜ YATAĞA YATTI VE TARİF ETTİĞİ ŞEKİLDE HER YERİNİ YALAMAMI SÖYLEDİ BENDE TARİFİNE UYARAK YALAMAYA BAŞLADIM AMINA GELDİĞİMDE KALBİM NERDEYSE YERİNDEN ÇIKACAKTI HEP HAYALİNİ KURDUĞUM AM DİLİMİN UCUNDAYDI VE BİRAZDAN HEM ONUN TADINA HEMDE İLK KEZ MİLLİ OLMANIN TADINA BAKACAKTIM 10 DAKİKA KADAR YALADIKTAN SONRA ARTIK YALAMAYI BIRAK VE İŞE KOYUL İYİCE AZDIM DEDİ BEN TAM SOKACAKKEN DOLAPTAN AMCAMIN GECİKTİRİCİLİ PREZERVATİFLERİNDEN Bİ TANE ALMAMI SÖYLEDİ ALIP YANINA GELDİM ANNESİNİN ÇOCUĞUNUN ÜZERİNİ GİYDİRDİĞİ GİBİ PREZERVATİFİ SİKİME GİYDİRDİ VE ARTIK BAŞLAYABİLİRSİN DEDİ ONUN TARİFLERİ DOĞRULTUSUNDA İŞE KOYULDUM ÖNCE BAŞINI SOKTUM AMINDAN İÇERİ SONRA YAVAŞ YAVAŞ HIZLANMAMI SÖYLEDİ BENDE NE DEDİYSE HARFİYEN YAPTIM Bİ SÜRE SONRA BENDE İŞİ KAVRAMAYA BAŞLMIŞTIM VE İYİCE HIZLANMIŞTIM İKİNCİ KEZ BOŞALDIM İÇİNDE AMA YİNEDE DEVAM EDİYORDUM OYSA İNLEMELERİYLE BENİ ÇILDIRTIYORDU 7-8 DAKİKA DAHA İÇİNE GİDİP GELDİKTEN SONRA İNLEYE İNLEYE BOŞLADI İÇNİDEN ÇIKTIM VE YANINA UZANDIM 69 POZİSYONUNU ALDIK VE TEKRAR BİRBİRİMİZİ YALAMAYA BAŞLADIK Bİ SÜRE SONRA BU SEFER O ÜSTTE ÇIKTI YAVAŞÇA Bİ ŞEKİLDE SİKİME OTURDU DAHA SONRA GİDEREK HIZLANDI 10 DAKİKA İÇİNDE İKİMİZDE SARSILA SARSILA BOŞALDIK BEN ZEVKİN DORUKLARINA ÇIKMIŞTIM VE BIRAKSALAR ÖLENE KADAR ONUNLA SİKİŞİRDİM İLK KEZ YAPIYODUM AMA BÜTÜN ZEVKİNİ YAŞADIM DAHA SONRA BİR KAÇ POSTA DAHA DEVAM ETTİK ÖNDEN VE ARKADAN SONRA YORULDUĞUNU SÖYLEDİ DAHA SONRA DEVAM EDERİZ DEDİ VE SİGARA YAKIP BANYOYA GİTTİ BENE ARTIK KUDURMUŞTUM VE HALA DOYMAMIŞTIM HEMEN PEŞİNDEN BANYOYA GİTTİM YALAMAYA BAŞLADIM YENGEMİ AMA ARTIK HALİM KALMADI BİRAZ DİNLENMEM LAZIM YOKSA ÖLECEM ŞİMDİ ÇIK GECE TEKRAR YAPARIZ DEDİ VE BENİ BANYODAN SEPETLEDİ ÇIKIP Bİ SİGARADA BEN YAKTIM VE ÇIRILÇIPLAK TVNİN KARŞISINA GEÇTİM BİRAZ SONRA ODA ÇIPLAK BİR ŞEKİLDE YANIMA GELDİ OTURDU VE ELİYLE SİKİMİ OKŞUYORDU BENİMKİ YİNE TAŞ GİBİ OLMUŞTU HEM YORULDUM DİNLENMEM LAZIM DİYORSUN HEMDE SİKİMLE OYNAYIP BENİ KUDURTUYORSUN DEDİM ODA O KADAR OLACAK BEN SENİN EĞİTMENİNİN MÜFREDATI BEN BELİRLERİM DEDİ VE GÜLMEYE BAŞLADI BENDE HEM AZGINLIKTAN HEMDE KIZGINLIKTAN BOĞAZINDAN YAPIŞTIM TERS ÇEVİRİP ARKASINDAN ÖYLE ŞİDDETLİ GİRDİMKİ OROSPULAŞMIŞ EĞİTMENİN CIRILTIYI BASTI BOŞALANA KADAR DİRENMEYE ÇALIŞTIYSADA KURTULAMADI BOŞALINCA ÇIKTIM İÇİNDEN HAYVAN GÜCÜMÜ VAR SENDE YORULMAK BİLMİYORSUN DÜN GECEDEN BERİ EN AZ 10 KERE BOŞALDIN AMA HALA DEVAM EDİYORSUN İÇİNDE ÇEŞME Mİ VAR SENİN NASIL BECERİYORSUUN BUNU DİYİNCE BEN ŞAŞIRDIM BİZ DAHA BU SABAH BAŞLADIK GECEDEN BERİ NASIL BOŞALACAĞIM DEDİM BAŞLADI GÜLMEYE SABAH KALKTIĞINDA BANYOYA NEDEN GİRDİİNİ SANIYORSUN AKŞAM ÇAYINA UYKU İLACI ATTIM SEN UYUYUNCADA BEN SABAHA KADAR KENDİMİ TATMNİN ETTİM AMA SENİN RUHUN BİLE DUYMADI DEDİ BENDE MADEM SİKİLMEYİ BU KADAR ÇOK İSTİYORDUN NEDEN BENİ UYUTTUNKİ SÖYLESEYDİN ÖYLE YAPARDIK HEM BENDE ZEVK ALMIŞ OLURDUM DEDİM SÖYLEMEYE KORKTUM BİRİNE DERSİN DİYE AMA SABAH KAKLTIĞIMDA ARTIK NE OLURSA OLSUN SANA KENDİMİ SİKTİRECEĞİM DEDİM VE SİKTİRDİMDE BUNDAN SONRA BENİ HER İSTEDİĞİMDE VE HER İSTEDİĞİNDE SİKECEKSİN YOKSA SENİ HERKESE SÖYLERİM İKİMİZDE YANARIZ DEDİ BENDE MERAK ETME BEN ZATEN AMININ TADINA BAKMIŞKEN SENİ DAHA BIRAKMAM İLİĞİM KURUYANA KADAR SENBİ SİKECEM BUNDAN EMİN OL DEDİM ODA MUTLU OLDU HERALDEKİ DUDAKLARIMDAN SARILDI Bİ KAÇ DAKİKA ÖPÜŞTÜKTEN SONRA ARTIK YATALIM İKİMİZDE YORULDUK DİNLENELİM UYANICA DEVAM EDERİZ NEDE OLSA ARTIK SEN BENİMS KOCAM BENDE SENİN KARINIM DEDİ BENDE PEKİ DİYEREKTEN BIRAKTIM ONU AMA ELİM HALA AMININ İÇİNDEYDİ VE ÖYLE UYUDUM GECE OLMUŞTU O ÜZERİMDE ZIPLANIYORDU BENDE ONUN ZIPLANMASIYLA UYANDIM ETRAF KARANLIKTI UYANDIĞIMI FARK ETMEDİ BİRDEN ONU SIRT ÜSÜ ÇEVİRDİM VE YETER BENİ SİKTİĞİN ŞİMDİ SIRA BENDE DEDİM VE HIZLI HIZLI GİDİP GELMEYE BAŞLADIM GECE FASLINDAKİ İLK BOŞANMAMIADA YAKLAŞIK 7-8 DAKİKA İÇİNDE YAPTIM SABAH KADAR 3-4 KEZ DAHA ORGZM OLDUK ARTIK BENDE YORULMUŞTUM YAN YANA YATTIK VE BİRER SİGARA İÇİTİK SONRA Bİ SÜRE ÖPÜŞTÜKTEN SONRA O BENİM ÜZERİME ÇIKTI VE SİKİMİ AMINA YERLEŞTİRDİ YÜZ ÜSTÜ YATTI VE ÖYLECE UYKUYA DALDIK YENGEMLE SİKİŞMELERİMİZ YAKLAŞIK 2 YILDIR SÜRÜYO HEMEN HEMEN HER GECE ONU SİKİYORUM AMCAM GÜRCİSTANDA İNŞAAT İŞÇİLİĞİ YAPTIĞI İÇİN 6 AYDA BİR GELİYOR EVE 10 GÜN KALIP GİDİYO O GİTTİKTEN SONRA YENGEM YİNE BANA KALIYOR ONU SİKMEK İNANIN DOYUMSUZ BİR ZEVK HEM İYİ BİR SİKİLEN HEMDE ÇOK İYİ BİR İNSAN BANA ÖYLE SÜPRİZLER YAPTIKİ BABA EVLADINA ÖYLE SÜPRİZLER YAPMAZDI SAYESİNDE HEM KOMŞUMUZU HEMDE HALAMIN İKİ KIZINIDA SİKTİM ARTIK HAREN KURDUM TAM DÖRT TANE KARIM VAR DAHASIDA OLACAK SAĞOLSUN YENGEM CANIM KARICIĞIM ONUN SAYESİNDE OLDU BUNLARIN HEPSİ DİĞER HİKAYELERİMİDE DAHA SONRA PAYLAŞACAM TEŞEKKÜR EDERİM HEPİNİZE BOL SİKİŞMELER DİLERİM SİZE

Kuzenim Ve Ben (Eşcinsel)

28 Jun

ismim tolga 20 yaşındayım 4 ay once unutamadığım bi anımı sizlerle paylaşmak istiyorum.ben her erkeğin rüyalarını, hayallerini süsleyecek güzellikte 85-64-110 vücut ölçülerine sahip dolgun ve yumuşak kalçaları olan birisiym, kuzenimse kızların sürekli peşinde koştuğu erkeklerden. peşindeki kızlardan hep kıskanırdım onu..furkan adında 19 yaşında bi kuzenim var ailesi samsunda yaşıyor iş için bizim yanımıza trabzona gelıyor. Evimiz küçük olduğu için benim odamda aynı yatakta ikimiz yatmak zorunda kalıyoruz. bende 14-15 yaşımdan bu yana bayan elbiseleri giymekten hoşlanan bir eşcinselim. bunu hiç kimse bilmiyor tabii ki. O gün çok yorgun olduğumuz için uyuyup kalıyoruz biz. ertesi gün kuzenim uykuya daldıktan sonra penisinin boyunu merak ediyorum bir yandan da korkuyorum ya uyanrsa dıye, o gece de üzerinde sadece şort ile uyumuştu altında iç çamaşırı yoktu.. şortun altından elimi sokup yokladım. inmiş hali yaklaşık 16 cm civarındaydı. şortunun altından penisini dışarıya çıkarmayı başarmıştım, o ise hala derin uykusundaydıı, okşarken birden ağzıma alma fikri gelmişti aklıma ama korkuyordum da. ağzıma aldımbu müthiş bi duyguydu! penisi kalkmaya başlamıştı yaklaşık yarım saat kadar ağzımda penisi ile oynamıştım. bu olay beni çılgına çevirmişti. erkeğimi bulmuştum ama bunu ona nasıl belli edebilirdim ki, yarım saatin sonunda boşalmıştı spermlerinin hepsini yutmuştum. o gece hiçbirşey olmamış gibi uyumuştum, ertesi gün kuzenim rüyasında gördüklerini anlattı, bi eşcinsel ile birlikte sevişmiş ve saatlerce birlikte olmuşlar rüyasında, ertesi gün annem,babam,ve ablam şehir dışına çıkmışlardı. o gece biraz alkol aldıktan sonra gördüğü rüyayı tekrar anlatmasını istemiştim kuzenimden. tekrar anlattı rüyasını bana anlatması bittikten sonra bi eşcinsel ile birlikte olmak ister misin diye sordum utana sıkıla. rüyamda gördüğüm gibi birisi olursa isterim dedi. uzun bi muhabbetten sonra ben bi duşa girip geliyorum dedim. duşa girdim temizlendim. ardından ablamın odasına giderek, kırmızı sütyen kırmızı tanga kırmızı çorap ve siyah askılı tek parça diz üstü bi elbise onun altına pembe bir ayakkabı giydim makyajımı yaptım kıvırrcık belimin üzerine kadar gelen siyah peruğumu taktım furkanın karşısına geçtim. ilk başta inanamamıştı. karşısına geçtim ve muhabbetimize kaldığımız yerden devam ettik, sonunda dayanamayıp sordum! nasıl rüyandaki kadar güzel miyim diye, ayağa kalktı yanıma oturdu parfümün kokusu deli etmişti her halinden belliydi alkolün de verdiği etkiyle dudaklarıma yapıştı 20 dakika kadar öpüştük öpüşürken de bir yandan kalçalarımı ve vücüdumu yokluyordu.dayanamayıp kendimi geri çektim. ayağa kaldırdı beni.duvara yasladı. kulaklarımı boynumu kalçamı ve daracık deliğimi dil darbeleri ile bitirmişti. artık onu istiyordumm. beni soymaya başlamıştı bile, biraz naz yapmak istiyordum tıpkı bir kız gibi, bu onu daha da çıldırtmıştı karşısında iç çamaşırlarım ile duruyordum kolumdan tutup çevirdi beni. tekrar dudaklarıma yapıştı sonrasında kucağına alarak yatak odasına götürdü beni. yatak odasına giderken daha önce hiç yapmadığımı söyledim, bana güvenebilirsin canını yakmicam dedi.soyunma sırası ona gelmişti, üzerimde artık hiçbirşey yoktu yatağa uzandım ve erkeğimin soyunmasını seyrettim, iç çamaşırları ile kalmıştı, her tarafımı yalamaya başlamıştı. penisi iç çamaşırına sığmıyordu devasa birşey olmuştu korkum giderek artıyordu. artık ikimizin de üzerinde birşey kalmamıştı, 21 cm olan penisi tam karşımda bana bakıyordu hadi artık seni istiyorum bebeğim diyordu. ben ise penisini gördükçe korkuyordum. en büyük fantazim birisinin ve ya bi grup erkeğin bana tecavüz etmesiydi. kibar bir dille gönüllü olarak penisinin tamamını alamicağımı beni yatağa bağlayıp ağzımı da bantladıktan sonra ilişkiye girebilceğimzi aksi taktirde penisini alamicağimi söylemiştim kabul etti ve beni yatağa bağladı ağzımı bantladı. bu beni çıldırtmaya yetiyordu ki çook uzun bi süre beni yatağa bağlı şekilde yalamıştı. dizlerimde dahi hal kalmamıştı artık sabah olmak üzereydi, krem getirdi ve uzun bir süre deliğimi parmağıyla genişletti, ardından penisine krem sürdü ve penisini kalçalarımda gezdiriyordu. sonunda penisini deliğime dayadı ve nasıl hoşuna gidiyor mu aşkım başını sallaman yeterli dedi.evet anlamında başımı sallamıştım ki tam o anda penisinin tamamını soktu ve üzerimde öylece kaldı benim ise öyle canım yanmıştı ki gözlerimden yaş gelmişti. bi müddet öyle durduktan sonra gidip gelmeye başladı geciktirici almıştı sanırım! 40 dakikadan fazla gidip geldi bende ise acı yerini zevke bırakmıştı,, içime öyle bir boşaldı ki sanki itfaiye hortumu vardı içimde,, sonrasını hatırlamıyorum,, uyandığımda kuzenim güzel bir kahvaltı hazırlamış. kendi elleriyle karnımı doyurmuştu. o gün evine dönmek zorundaydı. 3 ay sonra tekrar geleceğini söyledi. sabırsızlıkla onun tekrar gelmesini bekliyorum!

ANNESİNİ ÇATIR ÇATIR SİKEN EVLAT

28 Jun

BEN 12 YAŞINDA KOCAYA VERİLDİM HATTA DAHA TAM 12 BİLE OLMAMIŞTIM Kİ KENDİMİ YATAKTA BULDUM VE KOCAMDA KÖYÜN ZENGİN AİLELERİNDEN BİRİRİN ÇOCUGUYDU İLK GECE MALI VERDİ İÇERİ İYİ BİR SİKTİ BENİ ZATEN SONRASINDA HAMİLE KALDIM OĞLUM EFE DOĞDU DOGUMDAN BİR HAFTA GEÇTİ GEÇMEDİ KOCAM KAZA SONUCU ÖLDÜ KALDIM ÇOCUKLA BİR BASIMA ANNEM BABAM VE BEN OĞLUM BÜYÜKŞEHİRE GİTTİK KOCADAN KALAN MİRASLA EV ALDIK YERLEŞTİK BABAM ANNEM EMEKLİ OLDU İŞİNDEN VE KALP KIRIZİNDEN VEFAT ETTİ ANNEMDE ZATEN O ÖLMEDEN BİRKAÇ ÖNCE ÖLMÜŞTÜ ZATEN BABAMDA ACISINA DAYANADI ÖLDÜ İKİSİNDENDE EMEKLİ MAAŞI KALMIŞTI İYİYDİ BU ARADA BENİM OGLAN EFE 10 YAŞLARINA GELMİŞTİ BENDE 22 GENÇTİM KOCAMDAN BAŞKA SİKENDE OLMAMIŞTI BENİ YANIYORDUM YARRAK DİYE AMA NAFİLE OĞLUM VARDI OĞLUMLA HEP BERABER YATTIK KOCAM OLMADIGINDAN BANA SARILIP ARKADAN UYUMASI BENİ HAZLANDIRIYORDU HOŞUMA GİDİYORDU PİPİSİNİ DAYAMASI BAZEN OY OY HANİMİŞ BENİM AŞKIMIN PİPİSİ DER OYNARDIM KALKARDI HAFİF ÖPERDİM FALAN KENDİMİ DOYURMAYA ÇALIŞIRDIM EFE UFAK OLDUGUNDAN OYUN SAYARDI OĞLUMA HEP AŞKIM DERDİM ASLAN OĞLUM FALAN EEE EFE BÜYÜDÜ GELDİ 15E BENDE GELDİM 27 YE ARAMIZDA ÇOK YAŞ FARKI YOKTU ANA OGULDAN ÇOK İKİ SEVGİLİ GİBİYDİK ASLINDA VE İYİCE AZMIŞTIM BENİM OĞLAN HEM OKUYOR HEMDE BADİ SPORU YAPIYORDU O YÜZDEN ÜÇGEN KASLI VUCUDU VARDI YAŞINA GÖRE VE HALA BERABER YATIYORUZ O BANA ARKADAN SARILIR BEN ONUN KOLUNA YATARDIM ODA SİKİNİ DAYARDI GÖTÜME DİĞER ELİYLEDE GÖÜSLERİME KOYARDI UYURDUK MASUMHANEYDİ ASLINDA AMA BEN GÜN GEÇTİKÇE İYİCE AZIYORDUM EEE 27 YASINDA BALIK ETLİ DOLGUN DİK KALÇALARIM VARDI YUSYUVARLAK VE DUDAKLARIM DOLGUN GÖGÜSLERİM DİK VE İRİ AMIM DESEN BİRKERE TAAA YILLAR ÖNCE YEDİĞİ YARRAKLA DURUYO VE BEN ARTIK KAFAYA KOYDUM YA BİRİNİ BULUP SİKTİRECEKTİM KENDİMİ YADA OĞLUMA VERECEKTİM BU ŞAHESER MALI BEN OĞLUMU TERCİH ETTİM ELİN ADAMI SİKİP DUYULURSA SORUN OLURDU BİZİM ORALARA GİDERSE ÖLDÜRÜRLERDİ BENİ AMA EFEDE ÖLDÜREBİLİRDİ SONUÇTA BABASININ KANINI TAŞIYOR BENDE AKLIMA KURNAZ CA FİKİR GELDİ ALIMLI MAVİ GÖZLÜYÜM UZUN ŞAÇALRIM GÖTÜME KADAR GELİYOR DALGALI SARI SİYAH KARISIMI VE DAHA AFİLLİ GİYİNİP TAHRİK ETMEYE ÇALIŞIYORDUM OĞLUM EFEYİ BAZEN SPOR SALONUNDAN BADİLİ KIYAFETLE GELİRDİ KAPIYI AÇINCA DAYAMAZ YARRAGINA BAKARDIM DAR KIYAFET OLDUGUNDAN MAL MEYDANA ÇIKIYORDU NORMAL HALİ BİLE İRİYDİ BU ARADA 3 YIL DAHA GEÇTİ BÖLE TAHRİKLERE EFEDE YAVAŞ YAVAŞ ALIŞIP YANAŞMAYA İYİYİDEN İYİYE BAŞLAMIŞTI EFE 18E VURDU BEN 30 AMA YILLARDIR YARRAK YEMEDİĞİMDEN FİZİGİM FENAYDI EFE YİNE BADİ KIYAFETLERİYLE GELDİ GÖZÜM YİNE YARRAGINA TAKILDI NORMAL 12 VEYA 15 SANTİM GİBİYDİ KALINDI VE AKLIMDAN KALTIGINDA HERHALDE KAPKALIN 20 SANTİMLİK YARRAK OLUR DİYE GEÇİRDİM VE O YARRAGI İÇİME ALMAM LAZIM ARTIK DAYANACAK GÜCÜM KALMADI TELEFONLA AZDIRICI SİPARİŞ ETTİM VE GELDİ 4 ŞİŞE EFE BANYODAYDI O AN İYİ DENK GELDİ NEYSE ÇIKTI İKİ ŞİŞESİNİ BEN YEMEGİNE KATTIM KARARLIYDIM VE SON ÜÇ YILDIR ZATEN KILOT VE SUTYEN GİYMİYORDUM BU SEFER DAHA DERİN DEKOLTELİ İNCECİK VE DARACIK BLUZ GİYDİM GÖGÜSLER DİMDİK MEYDANDA ARASI TAMAMEN GÖRÜLÜYOR VE UÇLARIDA BELLİYDİ GÖTÜMEDE DARACIK YİNE İPİNCE ETEK VE KISA TABİKİ GİYDİM EFE İÇİN GÜZEL KOKULAR VE BİR MAKKAJ YAPTIM KIPKIRMIZI RUJ DOLGUN DUDAKLARIM DAHA BİR İŞTAH ACICI DOLGUN OLMUŞTU YANİ BENİ GÖREN DİREK TECAVÜZ EDERDİ YANİ ZATEN BENDE ONU İSTİYORDUM YILLARIN ACISINI BENİ PARÇALAYARAK ÇILGINCA SİKSİN EFEM DİYE NEYSE BİZİMKİ ÇIKTI ALTINDA BİR ŞORT GİYMİŞ MUTFAGA GELDİ NABER AŞKIM CANIM OĞLUM DEDİM BENİ BİR GÖRDÜ BİR SÜZDÜ AŞAGIDAN YUKARI SİKECEK GİBİYDİ VARYA AGIZININ SUYU AKTI VE ŞORTTAN YARRAGI HAFİF HAFİF KALKIŞA GEÇMEYE BAŞLAMIŞTI BAKINCA BELLİ OLUYORDU ANNEM BU NE HAL HAYIRDIR DEDİ HAYIR OĞLUM HAYIR HADİ OTUR SOFRA DEDİM OTURDU BEN SOFRAYI KURARKEN YEMEK VERİRKEN ARKAMI DÖNÜYORUM EĞİLİYORUM GÖTÜM GÖGÜSLERİM GÖRÜNÜYO OĞLUM EFENİN YARRAGIDA DİKİLİYO ZATEN AZDIRICIDA DOLDURMUŞTUM YEMEGE NEYSE YEMEK FASLI BİTTİ EFE MEYVA SUYU İÇMEYE HASTAYDI BİR ALIŞTA BİR LİTRE DİREK DEVİRİRDİ ODADAN KALKIYORDU DEDİM NEREYE HAYATIM MEYVA SUYU ALACAM BEN GETİRİRİM DEDİM MUTFAGA GİTTİM 2 ŞİŞEDE ONA BOŞALTIM VERDİM İÇMEYE BAŞLADI BENDE YATIYORUM HAYATIM DEDİM GELMEYİ UNUTMA ANNEM SEN OLMADAN SABAH OLMUYO TAMAM ANNE DEDİ EFE BEN YATAK ODASINA GİTTİM HEMEN UZANDIM VE POZİSYONUMU ALDIM İNCE ASKILI BULUZUN BİR ASKISINI AŞAGI İNDİRDİM VE GÖGÜSÜM DIŞARI ÇIKMASINI SAGLADIM VE ETEGİDE İYİYCE YUKARI SIYIRDIM YAN YATMIŞ VAZİYETTE SAG BACAGIMI ARKAYA SOL BACAGIMIDA KARNIMA DOGRU ÇEKTİM BÖYLECE ODAYA GİRDİGİNDE BENİM MALLAR HUZURUNA SERİLİ OLACAKTI VE AZDIRICIYLA AZAN YARRAGINDA BENDE SÖNDÜRECEKTİ VE UYUYOR GİBİ YAPMAYA BAŞLADIM VE 2 SAAT SONRA FALANDI SANIRIM KAPININ AÇILDIGINI DUYDUM EVET ARTIK O KOCAMAN YARRAK İÇİME GİRECEKTİ AZ KALMIŞTI OF YAPTIGINI DUYDUM KENDİNCE KONUSUYORDU ULAN ANNEMDEDE İYİ MAL VAR BU MAL ZİYAN EDİLİRMİ AH AH HA ULAN ANNEM OLMASA VARYA ÇATIR ÇATIR SİKERİM LAN BEN KARIYI AMA ANNEM İŞTE OF YARRAGIMDA FENA KALKTI ANNEEE ANNEEE İYİ SES YOK VAŞŞŞ SU GÖGÜSLERE BAK YA KALÇALAR ULAN YILLARDIR DAYAYIP YATIYORUM NİYE SİKMEDİM BEN BU KARIYIKİ ULAN İKİMİZDEN BAŞKA KİMSE YOK SİKSEN NEOLURKİ BENİM KARIM OLUR HEM ANAM HEM AVRADIM NE GÜZEL İŞTE MALA BAKSANA AMINA KOYUM FISTIK GİBİ KARI SİKİMEYİPTE NE YAPACAM BU FISILTILARI DUYORDUM HADİ ARTIK DİYORDUM İÇİMDEN VE NİHAYET ARKAMA GEÇTİ VE SAG KOLUNA BAŞIMIN ALTINA HERZAMNKİ GİBİ YANİ DİGER ELİNİ GÖGÜSÜME VE O KOCAMAN YARRAGINDA GÖTÜME DAYADI BENDE UYUYOR AYAGINA GÖTÜMÜ ONA DOGRU İTİYORDUM YAVAŞ YAVAŞ VE ARTIK SABRIM KALMAMIŞTI DÖNDÜM VE HADİ ARTIK SİKSEN BENİ AŞKIM DEDİM BİR AN AFALLADI VE TAMAM DEDİ NASIL SİKEYİM SENİ DEDİ BENDE SİKTE NASIL SİKERSEN SİK ARTIK YETER DEDİM AYAGI KALKTI VE KARSIMDA NE GÖREYİM EN 20 CM VAR KALIN BİR YARRAK OHA DEDİM BİAN BU NE BÖYLE VALLA BUNU YİYECEN KARICIGIM DEDİ HADİ AL AĞIZINADA ÇOŞTUR DEDİ BENDE SIGARMI BU AGIZIMA DEDİM SIGAR SIGAR AL SEN DEDİ BAŞLADIM YALAMAYA AGIZIMI TAMAMEN DOLDURDU KALIN YARRAGI GİDİP GELİYORDU BEN BEN NEFESSİZ KALINCA YADA MİDEM KALKINCA İTİYORDUM ELİMLE EE NORMALDIR İLK KEZ YARRAK AGIZIMA ALIYORDUM VE BU YARRAKTA OĞLUMUN TEK AŞKIMIN KALINMI KALIN YARRAGI TABİ AŞKIM EFEMDE RAHAT OLAMADI İKİDEBİR ÇIKARMAMDAN İTMEMDEN DEDİKİ DEĞİŞSİK FANTAZİLERLE SİKSEM SENİ KADINIM BENDE NASIL OLACAK DEDİM GÖZLERİNİ KAPAT GELİYORUM DEDİ ODASINA GİTTİ BİR MÜDDET SONRA GELDİ AÇAMA HENÜZ GÖZLERİNİ DEDİ SONRA KOLLARIMI TUTTU VE ARKAYA DOGRU CEVİRDİ SAG ELİM SOL KOLUMUN DİRSEGINDE SOL ELİMDE SAG KOLUMUN DİRSEGİNDE SIKICA İPLE BAGLAMAYA BAŞLADI BENDE DUR NE YAPIYORSUN DEDİM ODA DUR YAA MAL BENİM DEĞİLMİ DİLEDİĞİM GİBİ SİKERİM SEN SİKİLMENE BAK TAMAMMI KALTAK DEDİ ANLADIM SEN BENİ OROSPU GİBİ SİKECEN DİMİ DEDİM EVET BENİM OROSPUMSUN ARTIK ŞİMDİ SENİ ÖYLE DELİ SİKECEMKİ YILLARIN ATEŞİNİ ALIP GİDECEM SENDEN ARTIK ELLERİM ARKADAN BAGLIYDI YARRAGINI KALDIRDI SURATIMA VE SAÇLARIMDAN ÖYLE Bİ ASILDI Kİ CANIM YANDI BİR AN VE BİRDEN O KALIN KOCAMAN YARRAGI SOKTU AGIZIMA DİBİNE KADAR ARTIK MİDEMDE KALKSA NEFESSİZDE KALSAM ELLER BAGLI İTEMİYORUM GÖZLERİM YAŞARDI AGIZIMDA DOLU KONUŞAMIYORUM ANCA GAK AGAK SES CIKARABİLİYORUM VE BOŞALMASINA YAKIN İYİCE KÖKLEDİ YARRAGINI AGIZIMA VE GIRTLAGIMA KADAR GELDİĞİNİ FARK ETTİM VE BOŞALMAYA BAŞLAMIŞTI BEN ACIDAN NEFESSİZLİKTEN MOS MOR OLDUM VE BOGULUYORUM SANDIM GÖZLERİMDEN YAŞ AKARKEN DÖLLERİNİ TAMAMEN BOŞALTI AGIZIMA ÖYLE DOLUYMUŞKİ YARRAGI BAYAGI DÖL DOLDU AGIZIMDAN TAŞIYORDU DUDAKALRIMDAN NEFESLE BERABER YARISINI YUTTUM DÖLLERİN SONRA SAÇLARIMIN UZUN OLMASINDAN FAYDALANIYORDU TUTU ÇEKEREK AYAGI KALDIRDI BENİ VE BENİ ÇEVİRİP ÖNE DOĞRU EGDİ SAÇLARIMA ASILMIŞ CEKEREK YARRAGINI GÖTÜME SOKMAYA ÇALIŞIYORDU HAYIR DEDİYSEMDE ZORLA BENİ BAGIRTA BAGIRTA SOKTU YARRAGINI CANIM ÇOK YANIYORDU ACIDAN AMA OĞLUM EFE KÖKÜNE KADAR SOKUYORDU BİR SÜRE SONRA GÖTÜM ALIŞTI ÇATIR ÇATIR SİKİLİYORDU ARTIK DERKEN İÇİNE BOŞALDI O BENİ GÖTTEN SİKERKEN SAÇLARIMA ÖYLE ASILIYORDUKİ BOYNUM GERİYE GİTMEK TEN KIRILACAK SANDIM VE GÖTTENDE YARRAK YEME BİTTİ SIRA AMCIGIMA GELMİŞTİ ŞİMDİ ORAYI SİKECEKTİ NASIL SİKECEGİNİ MERAK ETMİYO DEĞİLDİM OROSPU GİBİ ELLERİMİ BAGLADI ARKADAN ÇATIR ÇATIR SİKİYOR BENİ ASLINDA HOŞMUDA GİTMİYO DEĞİLDİ ONCA YILIN ACISINI ÇIKARIYORDUM VE OĞLUM YANİ ERKEGİM KOCAM OLDU ARTIK SIRT ÜSTÜ YATIRDI BENİ VE BAŞALDI YALAMAYA EMMEYE ÖYLE FENA ISRIYORDUKİ SORMA GÖGÜSLERİMİ BOYNUMU EMİYOR AGIZNA ETİMİ DOLDURUYOR ISIRA ISIRA SALIYORDU İYİCE TENİM KIZARMIŞTI VE BAŞLADI YARRAGINI AMIMA DALDIRMAYA OFFFF AH DEDİM İÇİM BİR HOŞ OLMUŞTU ÖYLE FENA SİKİYORDUKİ BENİ İNLİYORDUM ZEVKİN DORUKLARINDAYDIM SİK SİK BENİ DİYE HAYKIRIYORDUM KARICIGIM BOŞALMAK ÜZERYİM DEDİ BENDE İÇİNE BOŞAL DÖLLERİ DEDİM AMA HAMİLE SUS BOŞALT KOCAM DEĞİLMİSİN SENİN ÇOCUĞUNU TASIRIM NE OLACAK DEDİM VE HIZLA DİBİNE KADAR KÖKLEDİ VE BOŞALDI BENDE BOŞALMIŞTIM OH DEDİM NASIL DEDİ ATEŞİN SÖNDÜMÜ HAYATIM BİRAZ DEDİM İYİ OZAMAN BUNDAN SONRA PASO SİKERİM SENİ HERGÜN DEDİ OLURRR DEDİM SİK BENİ DEDİM VE O GÜNDEN SONRA PASO SİKİYOR BENİ ÇILDIRTIRCASINA BENDE EVDE HEP ÇIRIL CIPLAK GEZİYORUM NE ZAMAN İSTERSE ALTINDAYIM OĞLUMUN YANİ KOCAMIN GENELDE AGIZIMA VERİYOR ZATEN HERSABAH YARRAGINI AGIZIMA ALARAK UYANDIRIYORUM KOCAMI AKŞAMLARIDA YEMEK YEDİKTEN SONRA BİDE YARRAK YİYORUM DÖLLERİDE ARTIK FULL YUTUYORUM ÖYLE HOŞUMA GİDİYORKİ

2012 ye sikilerek girdim | bakire sex hikayeleri

28 Jun

Merhabalar ben hande anlatacagım hıkayeyi yıl başı gecesi kuzenımle yasadım ben 27 yasında bekar bir bayanım benden 2 yas kucuk olan kuzenım atakanla beraber gunler oncesınden planlanmıs bır yıl bası eylencesıne gıttık.ortam cok guzel dı alkol de zaten sınır yoktu zaten kuzen yanımda dıe de aılem o gece ıcın sınır katmamıstı gecenın sonunda sarhoş bir sekılde atakanların evıne gıttım ordsa kalacaktım cok gec oldugundan nese hikayede burda baslıyor atakan mutfaga gidip bir kase bal getırdı one sen salakmısın dedım ama amacını bılmıyordum bu arada bana gıyınmem ıcın bol penye asortmenlerınden bırını vermıstı bana gulumseyerek soyunmamı soyledı bense ne dıyosun sen dıyıp kendısıne odadan cıkmasını soledım ama atakan gozu donmus bı kere benı sıkecek benım ustume cullandı bır elıyle agzımı kapatıp diger elıylede cebınden bez parcası cıkardı ve agzımı bagladı sonrada benı yuz ustu yatırarak ellerımı arkadan bagladı ve tekrar cevırdı bense artık olacakları beklıyordum korku dolu gozlerle asortmenın altını ve kılodumu ındırdı ardından ust tarafın fermarını acıp sutyenımden dolgun memelerımı dısarı cıkardı ve kendısıde soyundu kılodunu cıkrdıgında o yarragı gorunce gozlerım faltası gıbı acıldı elınde yarragı benı bır sure benı ızledı ve balı alarak gogsume ve amcıgıma surdu yapış yapıştı amcıgım gogsumu somurmaya basladı nerdeyse koparacaktı acı cekıyordum ama içim cekılıyordu ordan yavasca amcıgımı yalamaya basladı hoşuma gıdıyordu…ama ilk oldugu içinde endıselenıyordum nese ben kendımden gecmıs ve 2 defa orgazm olmustum benı assagı dogru benı tekra yuzustu cevırdı ve cekmecesınden cıkardıgı jelımsı sıvıyı gotume doktu sıvazladı parmakladı ıcıne ıyıce yaydı yarragını got delıgıme dayadı ve yuklendı benım dunyam kararmıstı resmen acıdan baylmıstım bana tokat atarak ayıktırdı ayıktıgımda içimde gıdıpgelıyor ve artık zevke donusuyordu genıslemıstı gotumde pompalıyordu agzımı cozdu ellerımı cozdu banyoya gıttı ve yarragıını yıkadı geldı sonra benı dız cokturup agzıma dayadı ve usul usul agzıma verdı bende onu aldım 5 dakka sonra kaldırmıstım yarragını benı yataga yatırdı ve iki bacagımın arasındakı amcıgımı yalamaya basladı arada bır tukuruyordu ortasına o bıle bana zevk verıyordu bir sure sonras bacagımı ayırdı ve amcıgıma dayaadıgı yarragını içimde yolculuga cıkardı ben zevkten olecek gıbıydım kasıldım artık kızdegıldım onun kadınıydım amımın içinde pompalıyarak boşaldı bende o gun sonradan zevk almıstım ve 2012 bana yarrak yılı oldu cunku 8 gundur hergun benı sıkıyor

Yapma oğlum yapma ! ensest sex hikayeleri

28 Jun

Merhaba, Adım ayşe 34 yaşında 168 boyunda 65 kg da bir kadınım. Oğlumla aramda geçen ilişkiyi anlatacagım. Hala hatırladıkça kötü oluyorum üzülüyorum ama bunu yaşadım ve hayatımda hiç almadığım kadar zevk aldım. 16 yaşında abimin arkadaşı olan birine kaçtım. İkinci eşiydim. Zengindi,yakışıklıydı herşeyim vardı mutluydum, 17 yaşımda oğlum doğdu. Adı emre (gerçek ismi). Ondan sonra 2 çocuğum daha oldu. Hayatım güzeldi ekonomik durumumuz cok iyidi kocam muteahitti ilk eşinin benden haberi yoktu yıllarcada olmadı. Bu şekilde mutlu yaşarken kocamın işleri bozulmaya başladı. Yurt dışında dolandırıldı varımız yoğumuz elimizden gitti. Kendi üzerindekiler yetmedi benimkileride beni ikna edip geri alıcam diyerek elimden aldı. Zenginlik bitmiş 3 cocukla 33 yaşımda ortada kalmıştım. Kocamla bu yuzden kavga ettim bizi bu hale koyması ve ilgisizliği mahvediyordu beni o büyük kavgadan sonra gitti öldümü kaldımı bilmiyorum ilk eşinide aramıyormuş yıllardır… Ben bir evde cocuk bakıcısı olarak cocuklarıma ve kendime bakıyorum. Oğlum emre ozaman 16 yaşında yakışıklı biraz kilolu bir cocuktu. Çok sessizdi bu ekonomik düşüşümüz ve babasının yaptıkları cok üzmüştü onu. Hiç konusmuyordu hep bilgisayar basında idi…Bazen saatlerce bizimle konusmadan onun basındaydı. Sık sık banyo oluyordu anlıyordum genç adamdı masturbasyon yapıcaktı hakkıydı.Aylar geçti memlekete gidip annemi babamı görmek istedim. Çocuklarımla gittik. Fazla kalmıyacaktık iznim azdı. İlk gün köyümü gezdim cocukluğumun geçtiği tarlayı, bahçeyi, ormanı oğlumla gezerken bir tarladan sulama tabancalarının altında ıslanmıştık bir gömlek altımdada bir etek vardı. Sırılsıklam olmuştum bacaklarım eteğe yapışmış belim – kollarımda gömleğe yapışmış sadece beyaz südyenim ortada duruyordu. Oğlum bana bakıyordu oda ıslanmışdı. O an aklıma en ufak bi kötülük gelmedi. Eve gittik duş aldık kurulandık.Ev küçüktü annemle babam odalarında bende cocuklarımla serin oluyor diye arada holde yer yatagında yattım. Oğlum yanımda diğer 2 cocugumda çekyatlara yattı. Uyumaya calısıyordum. Aklımda bu evde, bu köyde yaşadığım günler ve kocamı ilk görüşüm vardı bi türlü uykum gelmiyordu.Aradan 30 40 dk geçti, oğluma sırtım dönüktü. Elini kalçama koydu geri çekti. Önemsemedim uyuyor çarpmıştır dedim. Ama bunu 2 kere daha yaptı. Sonra kalçalarımda sert bişey hissettim. Çok sertti kalındı. Sonradan dank etti, Allahım oğlumun penisi kalçalarımdaydı!Ne yapıcagımı bilmiyordum. Elini kalçama koydu yavaşca sıktı, elini öne getirip vajinamın ust tarafına dokundu. Eli ordaydı biraz basınç uyguluyordu dokunuyordu sadece. 2 senedir hiç bir erkekle olmamıştım konuşmamıştım bile. Eli hoşuma gidiyordu ama birden kendime geldim ne yapıyordum o benim oğlumdu. Öz be öz oğlumun penisi kalçalarımdaydı. Birden kalkıp ne yapıyorsun sen demek istedim. Tam yapıcakken durdum. Düşündüm…16 yaşındaydı hormonları tavan yapmıştı ve kendine en yakın bulduğu kadına dokunuyordu istiyordu. Birşey yapmamaya karar verdim nasıl olsa dokunup uyuyacaktı. Ben bunları düşünürken elini göğüslerime kaydırdı. cok hafif sıkıyordu. Uclarına dokunuyordu. Kalçamdaki penisini ise sürtüyordu arada ittiriyordu. Çok sertti, kalın olduğunu hissedebiliyordum. Birden elini çekti ve sesler gelmeye başladı. Sanırım masturbasyon yapıyordu. Banyoya gitti geldi sonrada dokunmadan uyudu…Ertesi gün yüzüne bakamıyordum dün gece aklıma geliyordu. O ise hiçbirşey yokmus gibi davranıyordu. Nede olsa ben uyurken işini halletmişti. Bu gece köyde kalıcak yarın dönücektik. Akşama kadar nasıl davranacagımı oglumu bu halden nasıl kurtaracagımı düşündüm. Ama dün gece bana dokunması ve kalçalarımda hissettiğim penisin bana verdiği hazz beni kahrediyordu. Nasıl olurda oğlumdan zevk alırdım.Bunları düşünürken akşam oldu. Yine aynı şekilde yattık o benim yanıma yattı. Arkamı döndüm uyuyor gibi yaptım. Dün gecekileri bana tekrar yaparsa ne yapıcagımı düşünüyordumki çok geçmeden yine kalçama ufak ufak dokundu. Sonra penisini hissettim. Kalındı ve çok sertti. Elini yine vajinama getirdi. Hafifce bastırıyordu. Aman Allahım zevk alıyordum hoşuma gidiyordu. Yine kafamda kalk tokatı yapıştır gibi düşünceler donuyor ama kendimi engelliyordum. Dün geceki gibi değildi kalçama sert şekilde sürtüyordu. Elide vajinamın üstünde yukarı asagı kayıyordu. “ISLANMIŞTIM.” için için ağlıyordum, içimden yapma diye yalvarıyordum ama hala uyuyor numarası yapıyodum. Yine masturbasyon yaptı ve uyudu.Bense ağlıyordum….Ertesi gün İstanbula döndük. Ben işe başladım onlarsa evdeydi yaz tatiliydi tüm gün evdelerdi. İşte tüm gün oğlumun bana yaptıklarını düşünüyordum üzülüyordum. Ama özellikle ikinci gece bana sürterken aldığım zevk ve ıslanmam aklıma gelince ağlıyordum. Olamazdı bu. 1 haftadan fazla oldu evde herşey normaldi oğlum normal davranıyordu. Ev çok sıcak oluyordu. Gece sadece külot ve tshirt ile yatıyordum. Zaten ev 1 oda 1 salon 1 mutfaktı. Onlar odada ben salonda yatıyordum. Bu süre içinde emre hep bilgisayardaydı odaya kardeşlerini almıyordu. Sanırım porno izliyordu. Sık sık duş alıyordu.Gelişimizden 8 yada 9 gün sonraydı. Bir gece aniden uyandım. Biri kilodumu aşağı indiriyordu. Aman Allahım emreydi bu. oda karanlıktı. ama gölgesini görebiliyordum. Kalkıp bağırmak istedim tokat atmak küfr etmek istedim. Ama yapamıyordum birşey engelliyordu. Ona hayatı boyu zarar vermekten korkuyordum. Ve söylemeye utansamda evet nefsim istiyordu. 2 yıldır kimse olmamıştı sank içimde doldurulması gereken bir boşluk vardı…Tepki vermiyordum kilodumu indirdi. Öylece duruyordu. Bacaklarımı ayırdı, birden kafasını eğip vajinamı yalamaya başladı. Aman Allahım irkildim. O anda aklımda binlerce şey geçiyordu. Bir tarafım kalk engel ol diğeri bırak oğlunu mutlu et sende kadınlığını hatırla diyordu. İkisi arasında boğuşurken oğlum vajinamı yavaşca yalıyordu. Aşağıda yukarı bazende oval şekilde yavaşca yalıyordu. Islanmıştım, hayatımda ilk kez biri vajinamı yalıyordu. Kocam olucak hayvan bencildi kendi işini bititiri uyurdu. İl kez bu zevki tadıyordum. Muhteşemdi. Islandığımı ve suyumun geldiğini hissediyordum. Uyuma rolüne devam ediyordum. Ama kafamda karar vermiştim. Yalamasına okşamasına öpmesine izin vericektim ama içime asla asla olmazdı. O benim oğlumdu !!!Ben bunları düşünürken göğüslerime çıktı eli hala vajinamı oksuyordu. Sessiz kalmamdan cesaret almış olucakki memelerimi emiyordu. diliyle meme uçlarıma vuruyordu. Muhteşem birşeydi. 2 yıldır hiç kimseyle olmamanın acizliği burda çıkıyordu. 1 saniye sonra kalkıcam diye kendimi kandırıyordum. Ama aldığım zevk beni yenmişti.Memelerimi yalarken birden vajinamda muhteşem bir acı hissettim. İçime girmişti. Aman Allahım oğlumun penisi içimdeydi. Baş kısmı girmişti sanırım. Çok ama çok kalındı. Babasınınkinden daha kalındı. Gözlerim kapalıydı bana fıslıtıyla “Özür dilerim Anne” dedi ve var gücüyle tamamını sokmaya çalıştı. Ama girmedi. Penisi çok kalındı ve sanki vajinamı yırtarak içeri girmeye calısıyordu. Var gücüyle ittirmesine rağmen bir kısmı giriyordu. Okadar acı çekiyordumki. Hem fiziksel hem ruhani açıdan. Oğlum beni apaçık sikiyordu ! Tüm acıların yanında bu yaşıma kadar almadığım derecede zevk alıyordum. İçimde gidip gelen iri bir penis memelerimi okşayan güçlü parmaklar ve meme uçlarıma yalıyan ıslak bir dil. Bir kadın daha ne isteyebilirdiki ?İçimde uzun süre kaldı, çok sert girip çıkıyordu canım çok yanıyordu ama dudaklarımı sıkmıştım. Ellerimi yumruk yapmış güç alıyor içimdeki acıyı dışa vurmuyordum. Uzun süre gidip geldi orgazm olmuştum hafif şekilde titriyordumki içimden çıktı ve göbeğime boşaldı. Sıcak spermleri hissediyordum karnımdan aşağı akıyordu. Üstümden kalktı birşey ile göbeğimi defalarca sildi. Kiltoumu çekip t-shirtimi indirdi üstümüde örtmeyi unutmadı…O şok ile uyuya kaldım. Uyandım ve hemen giyinip işe gittim. Bütün gün ağladım ne yaptım nasıl izin verdim diye kendime lanet okudum. Ama durup düşününce dün gece hayatımın sexini yaşadığımı anladım. Babasınınkinden büyük bir penisi vardı. İçimde dakikalarca kaldı. Babası 3 4 dakika kalıyorken o uzun süre gidip gelmişti. İlk defa vajinamı yalamıştı. Meme uçlarımı cok iyi yalıyordu. Bana muhteşem zevk veriyordu. Tüm bunları düşünürken elim vajinamda geziniyordu onu düşünüyordum. Yakışıklı, boyu posu yerinde, ve görmediğim ama hayal ettiğim koca bir penis. Ahhh evet birdaha sok aslanımm diye düşünür masturbasyon yaparken kendime tokat attım. Ağlıyordum ne yapıyordum ben nasıl bir anneydim. Öz oğlumla nasıl yatıp bundan zevk alır onu düşlerdim.Bu şekilde düşünerek akşam oldu, adımlarım eve gitmek istemiyordu. Evde “o” vardı. Bana kadın olduğumu hatırlatan hayatımın orgazmını yaşatan “o”… Eve geldim yemek yaptım ortalıkta yoktu. Kardeşi yemeğe çağırdı gelmedi. Odadan cıkmıyordu. Bende o odaya girmedim. Gece oldu ve yatağıma yattım. Kapıyı kitledim. Yattım. Ama canım kapıyı kitlemek istemiyordu. Kalkıp açtım. Ve yine yattım.Onu bekliyordum…1 saaten fazla oldu, kapı aralandı gölgesi belli oluyordu. Yaklaştı örtüyü kaldırdı kilodumu indirdi. Ve dün geceki gibi vajinamı yalamaya başladı. Bir seçim yapmalıydım ya karşı koyucaktım konuşucaktım yada onun olucak sessizce yerime kalıp oğlumun işini bitirmesini bekliyecektim. Olmaz dedim tekrar yapamam bu günahı tekrar işliyemem. Kalkmayı düşündüm. Ama ! durdum. Bana dün gece nedne kalkmadın demezmiydi. Sen zevk almadıysan dün gece neden yaptırdın kendini demezmiydi. Ne derdim ona. Nasıl hayatımın sexini yaşattın bana diyebilirdim. Sustum…Yalıyordu, muhteşem yalıyordu hemde. Dudaklarımı sıkmış ellerimi yumruk haline getirmiş ses cıkarm*** için tüm gücümü veriyordum. Yalamayı bitirdi, evet işte başlıyorduk ben ellerimi sıkmış içime girmesini beklerken iki elimide tuttu yukarı kaldırdı ve omuzlarımın hizasına getirip açtı. Ve yavaşca içime girdi. Ellerimi sıkamıyordum ellerim onun avuclarındaydı. Ve kendimi tutamayıp inledim. Aldığım zevkin sesiydi bu. İlk “ah” ımdı bu…Dün geceki gibi değildi yavaş yavaş gidip geliyordu ve dün geceden daha fazla zevk veriyordu artık açık açık inliyordum. Dudaklarıma öpmek istedi. Sıktım izin vermedim. Ben bunu yapınca birden hızlıca içime girdi ve derince inledim dudaklarımı öptü. Ona karşı acizdim bileklerimdeki güç çekilmişti. Onundum artık istediğini yapıyordum. Öpüyordu dudaklarımı. Boyunu yalıyordu memelerimi yalıyordu. Muhteşemdi. Dünkindende çok zevk alıyordum. Testislerinin tenime vurduğunda çıkardığı ses tüm odada yankılanıyordu ; “şak şak şak…”Uzun süre içimde sonundada tüm penisini birden hızlıca içime sokup olabilidğince ittirdi ve içime boşaldı. O sıcak sıvıyı içimde hissediyordum. Ne kadar güzeldi… Acizdim artık bileğimde güç yoktu, beynim aldığı zevk karşısında donmuştu. İçimden lütfen birda lütfen birdaha diye sayıklıyordum. Penisini içimden cıkardı 1 – 2 dakika yatakta oturdu. Ben hala “uyuyordum.” Ve yine geldi bacaklarımı ayırdı yavaşca girdi ve hala semsertti. Sanki 2 dakika önce içime boşalan o değilmiş gibi aleti semsertti. Gidip geliyordu dudaklarımı öpüyor memelerimle oynuyordu. Ben elimde olmadan sesler cıkarıyordum. Gözümü araladım ona bakıyordum testislerinin tenime vurdğunda çıakrdığı sesleri duyuluyordu. Gözleri kapalıydı belliki çok zevk alıyordu. İçimde çok uzun süre kaldı. Ara ara duraklayıp vucudumu opup yalıyor sonra tekrar devam ediyordu en sonunda sert bir şekilde içime tekrar boşaldı. Dün geceki gibi herhangi bir temizleme yada kilodumu çekmeden içimden çıkıp direk odaya geçti…Ağlıyordum, oğlumun bana yaptıklarına değil bundan aldığım zevk için ağlıyordum. Kelimeler yetmiyor okadar zevk alıyordumki o içimdeyken tüm aklım gidiyordu tüm fiziki-akli gücüm gidiyordu.Uyudum, sabah duş alıp işe gittim.Uzun süre geceleri gelmedi, ev içinde yabancı gibi olmuştuk benimle konuşmuyor bakmıyordu. Çok üzgündüm. Bu şekilde uzun süre geçti okullar açıldı. Son senesi üniversiteye hazırlanıyordu. Bu geçen süre içinde yaşadıklarımız her gün aklımdaydı, duşta onu düşünerek masturbasyon yapıyordum, onu düşünerek kendimi oksuyordum herdefasında pişman olup birdaha yapmıyacagım diye yemin ediyor ama bozuyordum.Aralığın 3 ü idi küçük oğlumun doğum günü pasta aldık kutladık. Herkez mutluydu o da mutluydu ailecek mutluyduk…O gece sıradan bir geceydi zaten son geceden sonra hiç gelmemişti yanlış olduğunu anlamıştı. Ama o gece kapım aralandı. Yanıma geldi örtümü kaldırdı. Pijamamı indirirken kalktım. İrkildi, bu gecede sessizce işini bitirmeyi düşünüyordu korktuğu her halinden belliydi. Yanıma otur dedim oturdu yüzü yerdeydi.” Bunun ne kadar günah olduğunu biliyormusun” dedim. “Evet” dedi. “Nasıl yapıyorsun peki” dedim. “Engel olamıyorum” dedi. Allahım nefsim istiyordu onu, içimde sanki büyük bir boşluk vardı ve onu oğlum doldurabiliyordu istiyordum onu. “Özür dilerim anne” dedi, ağlıyordu. Bende ağlıyordum. “Çokmu istiyorsun beni” dedim. “Evet” dedi. “Son defa yapıcağız tamammı “dedim. Bunu nasıl dediğime hala inanamıyorum nasıl yaptım bunu bilmiyorum ama o anda oldu işte…Tamam ded, söz verdi ve yatağa yattım. Pijamamı indirdi iç çamaşırımı çıkardı üstümüde çıkardı. Çırılçıplaktım. Dudaklarımı öpüyordu karşılık veriyordum, boynuma indi ordan göğüslerimi yalıyor oksuyordu. Penisini görmek istiyordum beni zevkten zevke sokan şeyi görmek istiyordum. Vajinama indi diliyle baskı uyguluyor yalıyor beni zevkden cıldırtıyordu Saçlarını oksuyordum. Yalamayı bitirdi tekrar dudaklarıma geldi elimi penisine götürdüm, Aman Allahım avuclarımda kocaman birşey vardı. Oksuyordum cok kalındı. Boyu normaldi ama kalınlığı çok kalındı. İçime girdi kendime ona bırakmıştım girip çıkıyordu dudaklarımı öpüyordu karşılık veriyordum. Onun vucudunu oksuyordum kalcalarını oksuyordum. Sanki karı koca gibiydik. İkimizde birbirimizi istiyorduk. Hızlanmıştı cok canım yanıyordu ama muhteşem zevk alıyordum. Sonunda içime boşaldı. Ama devam etti gidip geliyordu. 1 defa daha yaptıktan sonra gitti. Bende duş aldım ve yattım. Bu sondu artık bitti diyerek uyudum.Aradan 3 hafta geçti ben ise her gece onu bekliyorum onu istiyorum ne kadar yanlış olursa günah olursa olsun onun verdiği zevki onun verdiği mutluluğu bırakamıyorum..

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.