Archive | Kızlık Bozma RSS feed for this section

beni 3 erkek sikti

28 Aug

merhaba sex hikaye okurları hikayemi ankaradan yazıyorum. yaşım 26 1.80 boyunda yapılı vücuda sahibim. elektirik ve elektronik ustasıyım. daha önce hiç bir müşterime prensip gereği yan gözle bakmadım, fakat evine gittiğim neslihan hanımı görene kadar 1,70 boylarında esmer balık etli saçları belinde güzelmi güzel 37 yaşında bir bayandı..
evine girdim bilgisayarın bulunduğu odayı gösterdi ve ne içersin diye sordu, hava çok sıcaktı bende soğuk bişiler içerim dedim ve bilgisayarı açtım o arada içeceğim gelmişti ve sorunu bulmuştum. sorun ne diye sordu bende virüslü sitelere girilmiş o yüzden dedim ve oda porno falanmı dedi bende çekinerek yaniii cevabını verdim oda anladı ve gülümsedi o an rahatladım ve inanılmaz derecede ter döktüm. bana çok terledin istersen gömleğini çıkart dedi, şaşkınlıkla yüzüne baktım ve utanma utanacak ne var dedi hiçmi sahile denize gitmedin dedi. ben apallamıştım ne yapcamı bilemiyodum ki kendi kendime yapcak bişey yok ne derse yap dedim.. çıkarttım gömleğimi bilgisayarına format atarken uzun sürüyo oturduk kanepeye sohbete başladık ergenlik çağında oğlu olduğunu söyledi hep onun halt yemesi dedi bende e ergen ne diyebilirsinki dedim ve sohbet derinleşti 6 yıl önce dul kaldığını söyledi konu konuyu açarken geldik cinselliğe.

3 yıldır kimseyle birlikte olmadığını ve direk konuya bağlanarak benden çok hoşlandığını söyledi yine donup kaldım karşımdaki koltuktan yanıma geldi ve bacağını bacaklarımın üstüne attı.. sıcak sohbete ordan devam ettik bu arada sikim kalkmış ve pantolonumu patlatacaktı..
fazla uzun sürmeden öpüşmeye başladık kadın çok azmış olmalıki dudaklarımı adeta yiyo dişliyodu buda benim çok hoşuma gidiyodu bi yandanda birbirimizi okşuyoduk. sınırları aşmıştık ne ara soyunduk hiç farkında diğildim oysa fantazi kurup soymayı istemiştim neyse, 69 pozisyonunu aldık o sikimi ben amını yalıyordum üzerimde 2 kez boşaldığını titremesinden ve kendini kasmasından anladım artık bende gelmek üzereydimki bi anda kalktı ve kucağıma oturdu bir anda sikim kayboldu 5 dakika sürmeden boşaldım okadar emilmenmin sonunda olacağı oydu ve birer bardak su içip tekrar sevişmeye başladık ama bu kez kısa tuttuk ve bacak arasına girdim tek hamle ile içine girdim deli gibi gidip geliyodum ardsından domalttım ardından yan yatırdım her 5 dk.da bir pozisyon değiştiriyorduk yaklaşık 45 dk sikiştikten sonra ben yine geliyordum farketti ve üzerine boşalmamı istedi doğruldum iki eliyle sardı sikimi kafasını ağzına aldı ve inanılmaz şekilde patladım ağzına… yatakta 15 dk yata kaldım ikimizde çok yorulmuştuk sarıldık öpüştük duşa girdik.. çıktık ve giyinip bilgisayarın başına geçtim kapı çaldı oğlu gelmişti yanıma geldi abi demedin dimi neden dolayı virüs bulaştığını dedi ve sırıttı bende yok dermiyim bizde gençtik aslanım sen herzaman bana haber ver dedim güldüm.. çıktım dükkana gittim ve olaydan 10 gün geçti ve neslihan 3 gündür arıyo gel bi format at diye bu kez komşusununda formata ihtiyacı varmış :)

ensest bakire hikayeleri

28 Aug

ben size amcamın karısı ayşeyi nasıl siktiğimi anlatacağım yaz tatili için izine memleketeydim hava sıcaktı ev ahalisi topluca komşunun oğlunun nişanına gitmişti ben evde tv seyrediyordum kapı çalındı açtım yengem bana annemi sordu ben evde yok nişanda dedim bana sen yemek yedinmi dedi hayır dedim hemen içeri gelip mutfağa giti bende birşeyler hazırlıyordu ben arkadan ona bakıyordu gözüm götüne takıldı büyük yan basenleri çok genişti üst tarafa baktım ince tişört altında beyaz sütyeni beli ediyordu ayağı kalktım sikim kazık olmuştu yengewme arkadan sarılıp enseden öptüm bana dur ne yapıyorsun dedi ben o na seni sikeceyim dedim bana dönüp tokat atı ben hemen onu yere uzatıp üzerini çıkardım memeleri kafam kadardı eteyini çıkardım külot yoktu ben hemen pantolunumu çıkarıp defalarca ölçtüğüm 29 cmlik sikimi amına dayadım amı dar sikim büyüktü ama zorlaya zorlaya amına soktum harikaydı gidip geliyordum

yengem acı ve kurtulmakiçin bağırıyordu ben sikiyordum memelerini yalıyordum yengemin içine boşaldım hemen kalkıp totlandım yengem kalktı ağlamıtor ama bsana seni piç ne yaptın sen dur senin götünü siktiricen dedi ve giti ben ennemgil gelince benim iş yerinden htelefon geldi hemen gitmeliyim dedim ve hemen bileti alıp kimseyle vedalaşmadan arabaya binip istanbula gitim korkmuş utanıyordu aradan 4 ay geçti ses yoktu ama ben yengemi unutmamıştım teefon geldi açtım amcam konuştuk bana yengende guatır hastalığı çıktı istanbula geleceklerdi ben bekar eviydim ve ev dağnıktı hemen evi toplayıp temizledim aklımda demek yengem olayı amcama anlatmamıştı diyor yengemin siktiyim aklıma geliyordu neyse aradan 2 gün geçti amcam yengem geldiler amcamın elinden öptüm ve yengeme dönüpsarılıp öptüm yengem beni soğuk karşıladı ve haklıydı neyse hemen hastane doktur derken yengemin hamile olduğu ortaya çıktı onun önlemini alar amaliyat oldu ve hastaneden eve getirdik köydem haber geldibabam amcama hemen gel ahır kardan dolayı yıkılmış ama doktur yengemin amaliyat , hamileliyi ve kontroliçin yoculuğu yasakladı amcam giti yengemde gitmek istedi ama amcam kızdı olmaz dedi ve hemen giti ben yengemle başbaşa kalmış ve bu beni tahrik ediyordu yengem iyleşiyordu cumartesi idi ben yemek yapıyordum arkamdan ses geldi döndüm yengemdi yanıma geldi bana ne yapıyorsun volkan dedi ben ona yemek yapıyorum dedim bana seni fena yaptıracaktım ama korkup kaçtın dedi ben konuşmuyordum o bana piç karnımdaki çocuk senin dedi ben şoka girdim ve dönüp ona bu doğrumu dedim o bana oğlum siktin siktin içime niye boşaldın dedi ben ya amcam dedim o amcanı kandırdım ne yapayım zaten ğünah işledik birde kürtajmı olayım dedi bana ulan sen sikini eşektenmi borç almışsın ben olaydan sonra baktım amım kanamıştı oysa amcanın siki 14 cm bile deyil dedi o diyor seninki büyük oysa senin sikin benim canımı yaktı ben hemen yengeme dönerek yine canın istiyormu dedim bana beni yinemi sikeceksin dedi ben niye olmasın zaten benim çocuğumu taşıyor ve .

yarıyarı karım sayılırsın deyip hemen sarılıp dudağından öptüm bana ulan dur hastayım yapma dedi ben korkma bukez nazik sikeceğim dedim onu alıp yatağa uzatıp üzerini çıkardı çok şişmandı amını yalamaya

başladım yiyordum yengem zevkten kuduruyordu beni sik dedi ben sikimi ağzına dayadım bana çek ben oruspumuyumdedi ben ya nesin benimle .

sikişirorsun hemde kendi isteğinle dedim bana bakıp sikimi ağzına alıp yaladı ara bir dişleri sikimi acıtıyordu sikimi hemen amına dayayıp

içine girdim sıcacıktı sikmeye başladım hızla sikiyordum bu ara yengem 2 defe boşalmıştı bende şidetli bir şekilde içine boşaldım ama

sikim inmemişti sikmeye devam ediyordum yengemin etleri su gibi salanıyordu bubeni tahrik ediyordu bacaklarını daha kaldırdım götünden sikecektim ama yengem

hayırdedi ben kaldırdım dölüm akıp göt deliyinden aşağı akıyordu ben sikimi götüne dayadım kaygandı sikim götüne rahat gimişti yengem sadece

of demişti götüne sikim tam girmemiştş ama olsun götünde olduğumu hisediyordum yengemin zevki iki katına çıkmıştı bana erkeğim sikşdiyordu ben

hızla sikiyordum ikimizde zevkle aynı anda boşaldık yana yatım yengem bana volkan artık sen benim ikinci kocamsın dedi hata en sevdiyim kocam dedi yengem kilolu götü inanılmaz büyük memeleri kafam kadar yani benim tam istediğim gibi yengemi 20 gün siktim

sonra kontrole götürdüm iyi çıktı amcam tel açıp yengeni gönder .

dedi ben işten izin alıp ben götürdüm ve yengemi kendi evindede siktim şimdi çocuk oldu adını yengem koydu adı volkan dedi bana benziyor amcamda yengem hamileyken benim yanımda kaldığı için yengem benim yüzüme bakmış diye benziyor diyor meseleyi bilmiyor ben izine ara bir gidiyor hem oğlumu hem yengemi sikip geliyorum

ben yengemin kilolu vucuduna yengem benim 29 cm yarağıma doymuyoruz amcam çok hastaymış galiba kansermiş yakında yengemle beraber benim yanıma gelecekler tedavi için ne yapalım yalan dünya yengemi yine sikeceyim amcam ölürse yegemi ve çocukları yanıma alacağım amcamın ayrı olarak 3 kızı var 9.13 ve 15 yaşında ozaman benim elimde olacaklar kızlarıda sikeceğim çünkü onlar 3 de obezler bayılırım

bakire hırsızı azgınca siktim

20 Aug

Başıma ne geldiyse kendi sorumsuzluğum yüzünden geldi . Ne bir aşk ne de arzu duymadığım yaşlı bir adama kızlığımı teslim ettiğimde daha çok gençtim. Yaşlı kurdun büyük bir ustalıkla içime girip bana sahip olması belki de hayatımın en kötü anıydı ama ben aldığım zevkten çok onun bahçesindeki meyveleri doyasıya yiyeceğim . için karlı bir iş yaptığım kanısındaydım. Kiracı olarak oturduğumuz mahallede adımın bahçeli güzel bir evi vardı. Bahçesinde her çeşit meyva vardı. On oniki yaşımdayken erkek çoçuklarla dalarak isteğimi alıyordum. Zaman sonra arkadaşlarım iş buldu çalışmaya başladı annemle babamda gündüzleri işte oluyordu. Meyva bahçesinin sahibi gündüzleri serviscilik yapıyordu. Onun hangi saatlerde evde olmadığını bildiğimden rahatca girip meyva yiyiyordum. Ama bir gün bahçe sahibi nin bana tuzak kuracağını nerden bileyim? Yine bir sabah arabasının kapısının önünde göremeyince servise gittiğini düşünüp gizliye bahçeye daldım. Topladığım elmaları koynuma dolduruyor, bir yandanda yiyordum.
Birinin omzuma dokunusuyla irkildim. Korkuyla baktığımda bahçenin sahibi acco nun kızgınlıkla yüzüme . baktığını gördüm. Dilim tutulmuştu sanki. Tek kelime bile edemedim. Demek benim bahçeye dadanan hırsız
sensin ha!!! Vay canına hemde gelinlik çağında bir kız diye söylenirken ben başımı öne eğmiştim. Peki neden gelip benden istemiyorsun hadi buna da bir demiyorum peki neden dalları kırıyorsun ha neden ?? diye sordu. Ben panik içinde tek kelime etmiyordum. Ne yapacaksın bu kadar elmayı koynuna doldurmussun diyerek eline koynuma soktu. Elma yerine körpe diri gögüslerimi oksuyordu. Ama senin elmaların daha güzel ben bunları yerse olurmu kız dedi? Ben yine ses çıkarmadım . Korkma seni dövmeyeceğim , hatta hergün gelip meyva yemene izin vereceğim, benim senden isteğim basit bir sey sadece biraz memelerini okşuyacağım ve emeceğim tamam mı ? dedi. Ben ona ne evet nede hayır diyememiştim. O ise hala memelerimi okşamaya devam ediyordu ve bana gel arka tarafa gidelim bizi hırsız falan zannederler dedi. Arka tarafta gömleğimin düğmelerini çözmeye başladı bu arada korkma seninde çok hoşuna gidecek diyordu.Ardından füze gibi duran memelerini ağzına almış öpüp yalarken elleriyle de kalçalarımı okşuyordu. Onun hareketlerinden etkilenmemek mümkün degildi. İşini bilen bir zamparaydı. Çok hoşuma gidiyordu. Bu yüzden kıpırdamadan duruyordum. Hele bir ara adamın küçüçük mememi tamamen ağzına alarak emmesi beni müthiş etkilemişti. Bir erkek tarafından öpülüp okrşanmanın tadına . o zaman varmıştım.
Memelerimden hevesini alan gözünü amıma dikmişti. Kulağıma ne olur biraz amcığına sürttüreyim diye yalvarmaya başladı. Sesimi çıkartmamam onun için evet anlamına gelmişti. Bu kez eteğimi yukarıya donumu aşağıya sıyırdı. Beni kucağına oturduğnda yarağının sıcaklığını hissettim bir an geçirecek sandım ve korkuyla kalkmak istedim. Korkma sokmayacağım diye adeta yalvarıyordu. Aslında yarağının amıma değmesi bana da zevk vermişti. Bu yüzden ikna oldum. Bu kez elinde tuttugu yarrağını amımın dudakları arasında aşağı yukarı sürtmaya başladı. O yarağının kafası ama deligimi zorluyordu. Bana tatlı bir heyecan yaşatıyordu. O andan sonra içime girmek istesede ona karşı koyacak durumda değildim. Öylesine etkilenmiştim ama . o körpe bedenimden aşırı tahrik olmuş ve daha fazla dayanamayarak boşalmıştı. Nasıl hoşuna gittimi diye sordu. Bende çok zevkliydi diye karşılık verdim. Bundan sonra çekinmeden gel ve meyva ye dedi. Aradan birkaç gün geçti ve ben meyvamı yesem yoksa yarrak mı yesem diye düşünüyordum ve gene bahçeye gitmiye karar verdim.Baktım evde ve gitmeye karar verdim beni gördü ve yanıma geldi. Beni istiyormusun diye sordu evet dedim eve dudaklarımı emmeye başladı. Elleri yine eteğimi ve kilotumu indirdi. Kendi yarağını da çıkartarak beni üzerine oturtu önce sürtünerek zevk almamı sağladı. Yine önceki gibi fırcalayacak sanıyordum ama gevşediğim bir anda yarağını ince bir sızıyla birlikte içimde hissettim . içime girmesiyle birlikte inlemeye başladı. Körpe daracık amım ona büyük bir zevk veriyordu.

kızlığımı yaşlı adam bozdur

20 Aug

ben porno izlerken bakireliğini yaşlı adamlara satan kızı izledim ve çok heveslendim., ben melek 19 yaşınadyım birgün öğlen okuldan çıktık arkadaşlarla eve gidiyorduk tam mahlallemize gelmişken bizim mahallede oturan50 yaşındaki ahmet amca camdan melek diye seslinip kızım bakkaldan bi ekmek al bakkala söle ben vereceğim parasını ben inmeyeyim birdaha getir kızım dedi ben tamam ahmet amca dedim ekmeği aldım ve 3 cü katta olan dairesine çıkardım kapıyı çaldım ahmet
amca kısa bi şort ve porno izlemekten siki kazık gibi olmuş kapıyı açtı ben o sikini görünce birden irkildim kızım kusura bakma böylede karşına çıktım bende yok onemli değil ahmet amca dedim senden bişey daha istesem yaparmısın dedim bende tabiki dedim pantolum yırtıldı onu dikmeye çalışıyodum beceremedim sen dikermisin dedi bende acıyıp peki dedim içeri girdim iğne ipliği verdi dikmeye başladım o anda o içerden meyva suyu getirip al kızım lütfen kabul et bişey ikram etmemek olmaz dedi bende tanıdığım kişi olduğu için güvenip içtim oan da ne oldu bilmiyorum içine ilaç atmıştı gözümü açtığımda ellerim ayaklarım iki yana açılmış bağlı buldum kendimi kafamı çevirdim baktım o güvendiğim adam çırıl çıplak ve inanması çok zor patlıcan büyüklüğündeki mosmos sikiyle oynuyordu ve bi yandan bira içiyordu anlaşılan ben 3 saat falan baygın kalmışım masada 4 extra bira kutusu vardı bağırmak istiyorum bağıramıyordum ağzım bağlı çünkü sonra küçük bakirem bu siki görüyonmu bu senin olacak içine girecek dedi birazdan bense korkudan olmek üzereyiydim o siki kesinlikle daracık amıma girmezdi ve alamazdım içime gözümden yaşlar gelmeye başladı sikini tükürükleyip daracık amıma sürtmeye başladı hafif kafasını sokunca öldüğümü zannettim acıdan ve bir hamlede tamamını içime kökledi bense acıdan kıvranıyordum ve kızlığım bozulmuştu artık kafamı öne eğip baktığımda az önce girmez dediğim koca sik tamamiyle içime girmiş ve gidip geliyordu içimde saniyeler sonra acınınyerini yavaş yavaş zevk almaya başladı zevkten kıvranıyordum benim öyle kıvrandığımın farkına varıp ağzımı açtı bende lütfen ellerimi çöz dedim oda zevkten ne yaptığını bilmeyip ellerimi çözdü ve bende ellerimden belinden sıkı sıkı kendime çekip daha daha derine sok erkeğim kocacım diye inlemeye başladım ikimizde kendimizden geçmiş bir şekilde delice sikişiyorduk ve tam boşalacağı sıra amımdan çıkaraıp ağzıma aldım ve ağzıma boşalmasını söyledim ve boşaldı bende döllerinin tamamını yuttum ve bende boşaldm aradan 10 dk sonra beni götten sikmek istediğini söyledi bende onun önünde domaldım ama girmesi çok zordu 3 defa denedikten sonra ancak girdi bu sefer göğüslerime boşaldı ve sonra konuşmaya başldık artık benim kadınımsın dedi bende hayır dedim ben senin küçük fahişenim dedim günler sonra ondan hamile kaldım ama çocuğu aldırdık artık canımız nezaman sikişmek istediği zaman sikişiyoruz zaten o koca siki kimseye bırakmam asla o kişi yuzunden erkek arkadaşımı terkettim ve gittiği yere kadar böle devam edeceğim çünkü o sik bana fazlasıyla yetiyor darısı amı benim gibi ateş gibi yananlara ve koca sikli sikicisini hayal edenlere..ayrıca beyler şu an kalkmış o koca sikinizden öpüyorum sizi iyi sikiş hikayeleri

köylü kızını kadın yaptım

20 Aug

merhaba bu sex hikayemde size masun bir köylü kızının bakireliğini nasıl aldğını anlatacağım,kumral kahve gözlü çok sexi bakışları olan bir gencim bazen sokakta kızlara sert baktığımda eli ayağına dolaşan çok olur normalde istanbulda yaşıyorum ama askerden yeni geldiğimde memlekete gittim bizim köyümüz baya büyük bir köydür neyse memlekete gittiğim günlerde mevsim yazdı bende bizim bağ bahce işleri ile ilgilenmeye başladım aynı zama abimin bakkalı var onu işletiyordum köyde herkes birbirini tanır ben istanbuldan geldiğim için hemen göze battım bir gün bakkala güzel mi güzel tatlı mı tatlı iki tane kız geldi bitane si esmer biri sarışındı yengemde kızlara baktığımı anlamışkı ne bakıyosun elin kızlarına dedi bende bizim köyde bu kadar güzel kız varmıydı yenge dedim oda kim oldukalrını söyledi aslında çocukluklarını bilirim ama bu kadar büyüycekleri aklıma gelmezdi kızlardan esmer olan ile çok içli içli bakıştık biraz gerçekten müthiş bir kızdı yine bir gün bizimkiler bağa bahceye gitti ben bakkalda kaldım birde baktım o esmer kız yanlız geldi kız 1,60 boylarında siyah saçlı siyah ela gözlü masum yüzlü minyon tipli bir kızdı gözlerinden neden geldiğini anlamıştım bana
yaklaşmak istiyodu e tabi bende ona içeri girdi hiç olmadık olmadık şeyler sorup duruyodu ve gözlerimin ta içine bakıyodu iyice niyetini belli etmişti bende buraya neden geldin dedim hiiiç bakkala dedi başka dedim seni görmeye dedi başka dedim cevap veremedi ve sustu bende onu elinden tutup büyük buzdolabının ardına çektim ve dudaklarına yapıştım bir an nefes aldı ve hiç yapmıyıcaksın zannettim dedi bende seni . ilk günden beri öpmekp istiyorum dedim ve yukarıya çık dedim evde kimse yoktu o yukarı çıktı ende bakkalı kitleyip yukarı çıktım içeri girdim ayakta duruyodu buyur otur dedim oda acelem var arkadaşım bekliyo dedi nerde dedim köşenin başında dedi meğerse iddaya girmişler oda bizi gözlüyormuş camdan baktım ki arkadaşı köşede bekliyor iyi dedim bende seni geç bırakmıyayım dedim ve boynuna sarıldım deli gibi öpüşüyorduk hemen yere yatırdım ve devam ettim üstündekileri çıkarmaya çalışıyodum o ise bana engel olmaya çalışıyodu yada nazlanmak istiyodu herneyse ben bunu altıma aldım belinden kavradım kendime doğru bir çektim inanın vücudundaki bütün kemikler bir çatırdatı ne . oldu kız dedim yok bişey dedi ellerini memelerine daldırdım o kadar diri ve pürüzsüzdü ki anlatamam memelerinden aşağı doğru indikçe kız heycanlanıyor ve kıvranıyordu köyde kızlar şalvar gibi bişey giyerler bizim orda onu aşağı çektim dur dedi yapma ne olursun dedi bende buraya kadar geldin boşa gitmesin hem ben çok istiyorum sana aşığım dedim içinde dantelli ve beyaz bir külot vardı göbeğinden aşağı yalayarak koklayarak külotunu dişlerimle çıkardım amını bir kokladım sanki çiçek gibi kokuyordu saçları simsiyah vücudu bembeyaz süt gibiydi amcığı ise daha yeni yeni kıllanmıştı başladım yalamaya inleme sesleri iyice belirginleşti hemen dudaklarına çıktım ve öpüşürken . aşkım sana sokmak istiyorum dedim ses çıkarmadı sikimin başıyla amının dudaklarına badana yapıyodum başladım zorlamaya daha bakire olduğu için çok acı çektiği yüzünden anlaşılıyordu bense zevk almanın peşindeydim tam gözlerini kapattı ve ben bütün hışmımla kıza kökledim öyle bir çığlık attı hemen ağzını kapattım içine gidip geldikçe çığlıkları azaldı ve ve yatağa baygın gibi sere serpe serildi hiç kıpırdamıyodu biraz ürktüm kulaklarına eğildim aşkım nasılsın dedim bana sarıldı anladımki zevkten kendinden geçmiş bende gidip gelmeye devam ettim boşalacakken çıkardım ve memelerinin üzerine doğru boşaldım oda eliyle benim döllerimi vücuduna sürüyordu hemen kalktım ve sikimde kan vardı oda hemen toparlı üstünü başını düzeltti ve ayağa kalktı gelip dudaklarıma bir daha yapıştı artık kocamsın deyip kocaman bir yazı benimle sikişerek geçirdi bende çok mutluydum oda şimdi istanbuldayım duydumki amcaoğluna sözlemişler ama kendisi hala benle yatmak istıyor..

kızlığını bozdumm

20 Aug

19 yaşındayım. bu hikaye geçen sene başımdan geçti. üniversiteye hazırlanıyodum ve eski sevglimle aynı dersaneye gidiyorduk. eski sevgilim olmasına rağmen ikimiz de çok azgın olduğumuz ve sevgilimiz olmadığı için dersanede kaçamak olarak öpüşürdük ve ara sıra bizim eve gelir bakire olduğu için birbirimizi oral olarak ve sürtünürek tatmin ederdik. son gittiğimizde anal sex de yaptık ve bu benim ilk ilişkimdi. ve çok zevk aldım. sonraki buluşmalarımız için konuşurken ona tekrar anal sex istediğimi söyledim fakat kati suretle bunu tekrar yapmıyacağını çünkü canının çok acıdığını söyledi. ben de üstelemedim. peki istemezsen yapmam dedim. artık rapor almaya başlamıştık ve dersane programı sabaha alınmıştı. bigün yine dersaneden sonra bize gitmek için sözleştik. dersaneden çıktık hızlı adımlarla otobüs durağına yürüdük. otobüse bindik ve eve geldik. evin kapısını açtım ve ayakkabılarımızı çıkarır çıkarmaz çılgınca öpüşmeye başladık. kucağıma aldım ve öpüşmeye devam ederken odama götürdüm onu ayakta öpüşürken bir yandan da birbirimizi soyuyorduk. tamamen soyununca yatağa uzandım ve bana sürtünmeye başladı. bir yandan da “ohh. çok özlemişim” diyordu. daha önceki konuşmalarımızda bekaretini evlenene kadar saklayamayacağını ve en güvendiği insanın ben olduğumu söylüyodu. bi gün bana verecekti onu ve bu gün o gündü. sikimin başını yavaşça kukusuna doğru sokmaya başladım. çok yavaş ilerlediğim için canı yanmıyodu. artık bakire değildi yataktan prezervatif almak için kalktığımda yatağın kırmızı olduğunu gördü her zaman tedbiren taşıdığım prezervatifi aldım dönerken kağıt havlu getirdim ve tam götünün altına serdim. içine girip çıkmaya başladım ve daha önce boşalmadığım için çok kısa sürede boşaldım. onu gönderdikten sonra yatağı temizledim. farklı bir psikolojiye girmişti.

Servis şoförüyle otobüste

10 Aug

ben Ecem. 18 yaşındayım lise son sınıfa gidiyorum. Bu olay geçen sene oldu. Ben sekse çok düşkünümdür. Orta okulda erkeklerle çıkmaya başladım. Lise 1de eski erkek arkadaşım kızlığımı almıştı. Sonrasında bir sürü erkek arkadaşım olmuştu onlarla da bayağı seviştim. Yani sexin tadına varmış bırakamaz olmuştum. Geçen sene bahar aylarıydı. Son erkek arkadaşımdan ayrılalı 1 ay olmuştu. 1 ay benim için sex olmadan işkence gibi geçmişti. Havaların da ısınmasıyla azgınlığım artmıştı kudurmuştum. Kısa etek giyer altıma da külot giymezdim. Okula servisle gidip gelirdim. Servis şoförü Ahmet abi birgün külot giymediğimi görmüş. Birkaç gün sonra servise önden binmiştim o zaman söylemişti bana. Külot giymediğini biliyorum orospu o kadar mı yanıyorsun dedi. Ben de ne diyeceğimi şaşırdım utanmıştım. Ahmet abiden böyle bir söz beklemiyordum. Benden neredeyse 10 yaş büyüktü. İstersen ateşini söndürebilirim dedi. Ben de canıma minnet zaten yanıyorum kabul ettim. Yarrak yarraktır. Ha liseli erkeğin yarrağı ha ahmet abinin. Okula varana kadar çaktırmadan bacaklarımı okşadı. Okula varınca herkes indi, sen dur dedi ben de durdum. Öğrenciler uzaklaşınca otobüsü çalıştırıp ordan uzaklaştı. Seni rahat sikebileceğim bir yere götürüyorum dedi. Ben de tamam dedim. Yolda amımı okşadı parmakladı çok azmıştım. Dağlık bir yere getirdi beni kimsecikler yoktu. Otobüsün kapılarını kitledi ve perdelerini çekti. Sonra arkaya götürdü beni ve arka koltukta beni yemeye başladı. Dudaklarımı emdi. Gömleğimi hızla çıkardı düğmeleri kopacaktı nerdeyse. Eteğimi de indirdi ve amımı yaladı. Kaç yarrak yedin ha şimdiye kadar dedi ben de bilmiyorum valla saymadım dedim. Orospu seni bir güzel sikeyim de yarrağımın tadını hiç unutma dedi. Ben de tamam sik dedim. Memelerimi götümü amımı her yerimi yaladı yuttu. Sonra pantolonunu indirdi ve sikini dışarı çıkardı. Bugüne kadar yediğim en büyük yarrak olacaktı. Şimdiye kadar hep liselilerle sikişmiştim. Ahmet abi başımdan tuttu ve sikini ağzıma verdi. Başımı kendine çekerek köküne kadar sokuyordu. Boğulacak gibi oldum. Bu şekilde nerdeyse 10 dk ağzımı sikti. Sonra koltuğa yatırarak bacaklarımı kaldırdı ve amıma geçirdi. Ohhhh dedim harikasın ahmet abi dedim. Tam zamanında ateşimi söndürmeye yetiştin dedim. Dakikalarca amımı sikti. Sonra ağzıma boşaldı bir kısmını yuttum. Doymadım ben dedi ve sikini ağzıma verdi yine sakso çektirdi. Yarrağının ağzımda tekrar büyüdüğünü hissettim. Dimdik olmuştu. Sonra beni ters çevirdi ve götüne yarrak girdi mi hiç dedi. Bir defa yemiştim arkadan dedim ama çok acımıştı dedim. Bir de ben sikeyim de iyice açılsın artık hep yersin dedi. Parmaklarını götüme sokmaya başladı. Sonra yarrağını hizaladı ve zorlaya zorlaya götüme girdi. Canım yandı, koca yarrağı götümün içine girip çıkıyordu. Dayanamadım sonra ahmet abi amım yanıyor onu siksene dedim.Vay orospu dedi amına boşalıyım da gör dedi. Sikini götümden çıkardı ve amıma soktu. Çok güzel sikiyordu ahmet abi. 2 defa boşalmıştım kendime gelmiştim oh be. Ahmet abi içime boşalma hap almak zorunda kalırım dedim tamam orospu dedi. Öncesinde bir defa boşaldığı için bu seferkinde bayağı geç boşaldı. Doya doya amımı siktirdim. Boşalacağı vakit inleye inleye götümün üstüne boşalttı spermlerini. Sonra üstümüzü giyindik ve beni okula bıraktı. O olaydan sonra liseden bir erkekle çıkmaya başladım. Bir gün sevgilime bir gün de ahmet abime siktirdim kendimi.

İş arkadaşım Baharı siktim

10 Aug

ben 1.80 boyunda 38 yasındayım.Ozel bır fırmada calısmaktayım.Aynı fırmada Bahar adında muhendıs varkı ne zaman gorsem aklımı basımdan alır.1.75 boylarında mankenlerı kıskandıran vucuda sahıptır.Hafta sonu sırkete ugramam gerektı,kendısı mesaıye gelmıstı.Odasının onunden gecerken resmen dondum kaldım.Mını bır etek askılı bır bady ve mukemmel gorunen goguslerı.Bırkac dakıka oyle kaldım ve benı farkettı.Yanına gıttım sohbete basladık ama benım gozum bır bacaklarında bır goguslerındeydı.Tabı bakarkende benımkı coktan kalkmıstı.Kendısıde anladıkı tahrık oldugumu karsımda otururken sureklı bacaklarını ayırıyordu.Bu davetı kacırmayacaktım yanına gıttım etegının altından amına ellemeye basladım.Dudaklarıma yapıstı opusmeye basladık.Daha sevısırken bosalacaktım nerdeyse.Fermuarımı actı sıkımı elıne aldı delı gıbı yalıyordu.Yalarken bıle ınlıyordu,masaya yatırdım bacaklarını ayırdım amını yalamaya basladım bır elımlede goguslerını oksuyordum.Oyle guzel ınlıyordukı dayanamadım bosaldım.Sonra bacaklarını ayırdım sıkımı daracık amına getırdım daha kafası gırdıgınde oyle bır cıglık attı kı anlatamam.Uzerınde gıdıp geldıkce altımda kıvranıyor sıkım ıcındeyken amını bır saga bır sola oynatıyor resmen dans edıyordu.Gelıyorum dıye cıglık attıgında bende dayanamadım amından cıkarmaya fırsat bulamadan ıcıne bosaldım.Tekrar agzına aldı hemen kalktı sıkım.Masanın kenarına domalttım gotununde tadına bakacaktım,belınden tuttum yavasca kafasını soktum ınanılmaz cıglık attı ben cıkartacaktım kendısı hepsını sok dıye yalvardı.Hepsını soktum gotune,bır elımlede amını oksuyordum.Bıraz sonra bagıra bagıra bosaldı,bende bosalmak uzereydım.Gotunden cıkarıp agzına bosaldım,ınanılmaz bır gundu.

Eski sevgilime kendimi siktirdim

10 Aug

28 yaşında balık etli beyaz tenli bir bayanım evli ve iki çocuk sahibiyim kocamla her şekilde uyum sağladığımız bir aileyiz monoton geçen seks hayatımızı renk katmak için gece eşimle sevişmeden önce fantaziler kurar gecelerimizi renklendirmeye çalışırdık ve bu bile sıradanlaşmaya başlamıştı benim için
artık değişik birileriyle beraber olma hissi ve isteği bütün düşüncelerimi kaplamıştı bunu eşime hissettirmeye başlamıştım ve başarılıda olmuştum bi gece sevişirken gözlerimin kapalı olduğu ve kendimden geçmiş bi hadeyken bunu fark eden eşim bana kimi düşünüyorsun dedi ve inanılmaz bi rahatlıkla kendisine eski sevgilim olan caferi düşündüğümü şu anda onunla birlikte olduğumu üzerimdekinin o olduğunu hayal ettiğimi söyledim hiç şaşırmamıştı eşim performansımdan anlamıştı kendimi başka birinin altında hayal ettiğimive bu şekilde orgazmın doruklarına çıktık çıktık diorum bu olay biraz garipti ama eşiminde hoşuna gitmişti sevişme sonrası bi sigara içmek için balkaona çıkmıştık konuşmaya başladık bana çok istioırsam bunu yapabileceğimi söyledi eşim kendisine burdan sonsuz teşekkür ederim bana bu imkanı sağladığı için artık ok yaydan çıkmıştı kafama takmıştım caferle olacaktım ve bu çok zor olmayacaktı bazen yolda filan deng geldiğimiz zamanlarda bana olan bakışlarından bunu sezebiliyordum ilk fırsatı değerlendirdim cafere şuh bakışlarımla sinyali göndermişltim ve almıştı oda daha yakın olmaya başladı etrafımda hep görür olmaya başladım caferi cesaretini toplayıp yanıma yaklaştı ve hala onutamadığını beni görünce içinde bişeyler olduğunu filan anlattı buluşup muhabbet etmeyi çok istediğini ve bunu ondan esirgememi istediğini filan söyledi bende okey dedim yarın öğleden sonra müsait olduğumu ve dışarda biyerde görüşmemizin sakıncalı olacağını evde kimsenin olmayacağını söylediğimde caferin yüzündeki o hınzır gülümsemeyi gördüğümde olacakları anlamış olduğunu düşünmüştüm
ve eve geldiğimde bunları eşime anlatıp anlatmamak arasında çok düşündüm ve karar verdim bu imkanı bana o sağlamıştı anlatmamın doğru olacağını düşündüm ve anlattım herşeyi bir bir onaylamıştı ve her şekilde rahat olmam için motive bile etmişti beni vee büyük gün geldi sabah eşimi işe uğurladım çocuklarıda okula hemen bi duş alıp hazırlanmaya başladım hatta fiziksel olarak hazırdım bile bu yaşayacaklarımı düşünmem bile bana değişik bi haz vermişti heyecanlıydım ve saat ilerlemişti kapı zili çaldığında kalbim durucakmış gibiydim nedenini bilmediğim bi heyecan fırtınasının içindeydim ve titriyordum artık kapıyı açmalıydım ve açtım karşımda caferi gördüm ve buyuır ettim içeri aldım salona geçtik ne içeceğini sordum varsa çay dedi boşver çayı soğuk bira var dedim şaşırmıştı ve tmm dedi dolaptan biraları getirdim ve içmeye başladık zaten iki biradan sonra sarhoş oluyordum ve ikinci birayı içerken muhhabetimiz koyulaşmış sekse kadar gelmiştik alkolün verdiği rahatlıkla caferin karşısında rahat oturuyordum caferde den geldi ilk atak ve oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi bi anda yıllar öncesine gittim öpüşürken ve nihayet başlamıştık kelimelerin ve cümlelerin bittiği andı artık elinden tutum ve yatak odasına geçtik soymaya başladım caferi oda beni deli gibiydik inanılmaz yetenekliydi cafer yatağa uzandım ve kendimi tamamen cafere bıraktım ayaklarımdan başladı yalamaya beni ve oradan vicudumun her noktasını yaladı emdi mest olmuştum ama aklımda caferin aleti vardı nasıl bişeydi merakım ilerledi ve sııra bendeydi oral seks yapacaktım cafere karşımda duran aleti gördüğümde heyecanım dahada arttı ağzıma sığmıyordu nerdeyse sulanmıştım iyice hazırdım ve istiyordum artık bi an önce o aleti içimde hissetmeyi..
sırt üstü yattım hadi dedim cafere pozisyonunu aldı cafer ve yavaş yavaş itelemeye başladı almakta zorlanacağımı düşünmüştüm ama aldım hafif zorlanarak hepsi içimdeydi artık cafer hızlandıkça vicudumda kasılmalar arttı hemen hemen her pozisdyonda sikiştik mükemmeldi defalarca boşalmıştım cafer ise hala boşalmıyordu nereme boşamak istiosun dedim içine dedi tmm dedim hızlandı ve bütün hepsini içime boşalttı ılık hatta sıcaktı bu benim çok hoşuma gitti ve ikinci kez üçüncü kez derken bitmiştik artık caferi gönderme vaktim geldi ve kendisini uğurladıktan sonra dermanım kalmamıştı cafer beni haşat etmişti ve akşam oldu eşime nasıl anlatacağımı düşünüyordum ve geldi eşim muzip bi gülümsemeyle girdi içeri nasıl geçti die sordu aman boşver filan dedim kaba taslak anlattım detaylarını anlatmana gerek yok dedi ve yatak odasına gizlediği kamerayı getirdi şaşırmıştım hiç aklıma gelmemişti bunu yapacağı izlemeye başladık inanılmaz bi zevk insanın kendini izlemesi nezaman izlesem caferi arayasım gelioo arada görüşüyoruz yine şimdilik bukadar

Lokantacıya siktirdim

10 Aug

ben fatoş 45 yaşındayım başımdan geçen hikaye ilginç 27 yaşındayken bir telefon geldi yanlış numara pardon yanlış oldu dedi kapadı tekrar aradı bende cevap verdim kusura bakmayın rahatsız etim olsun dedim bazen oluyor böyle dedim bir kızı arıyormuş onunda ismi fatoşmuş neysem biraz konuştuk sizi tekrar arayabilirmiyim dedi bende neden olmasın dedim yanlız gündüz arayın dedim eşim akşam evde oluyor tamam dedi ve telde konuşmaya başladık iş ilerledi konuşma belden aşağı olmaya başladı buda benim hoşuma gidiyordu günler geçmeye başladı buluşma teklifi verdi bende kabul ettim kendisi lokantacıydı lokantada buluştuk müşteri gibi gittim anlaşma öyleydi ilk gördüğümde çok hoşuma gitti yemek getirdi biraz konuştuk onunla sevişmek ne kadar zevkli olur diye düşündüm bir anda neysem eve gittim akşam eşim geldi çok dolmuştum hemen eşimi geldiği gibi dudaklarından öpmeye başladık eşim şaşırdı bu ne hırs bende hadi hemen beni sik dedim hemen salonda başladık sikişmeye eşim çok fantazi kurardı bana da ara sıra anlattırırdı bu sefer fantazi benden dedim eşimin hoşuna gitti başladım anlatmaya dedim lokantaya yemek yemeye gidiyorum lokantacı beni sikmek istiyor bende tezgah arkasına geçiyorum baştan dudaklardan başlıyor heryerimi öpüyor ve domaltıp beni bir güzel sikiyor eşim zevkten dört köşe olmuştu devam et dedi ve tamam dedim oradan beni evine götürüyar beni defalarca sikiyor eşim yarağı kalın mı dedi bende seninkinden ince dedim o akşam süper zevk aldık eşimle. eşime bir ara dedim seni böyle aldatsam naparsın sen yapmazsın dedi var sayalım yaptım bir kereliğine af ederim ben de bunu fırsat bilip zevkin ortasındda bir kere başka birinin beni sikmesini istiyorum tamam dedi birkere olmak şartıyla sabah eşim işe gider gitmez telefon ettim bana çorba söyleyecen mi dedim sen gel yeterki herşey feda olsun sana hemen gittim çorba içtim hadi dedim beni evine götür neden seninle sevişmek istiyorum tamam dedi çıktık o önden ben rakadan yürüyerek evine gittim fantazimde defalarca beni siken adam karşımdaydı merak etmeye başladım beni defalarca sikecekmi diye vaktim boldu sabah 9 akşam 5 e kadar defalarca sikiştik süper zevk aldım bu arada 24 yaşında bekardı akşam eve gittiğimde hemen banyo yaptım neysem eşim geldi banyoya girdi ellerini yıkamaya çıktı sen bu gün ne yaptın hiç oturdum doğru söyle birine kendini siktirmişin banyo yapmışın hemen anladı baştan kızdı yatağa girince anlat bakalım dedi başlangıçtan sonuna kadar tamam dedim ben anltırken eşimin siki dimdik oldu hem beni sikiyor hem dinliyordu defalarca sikiştik bir yıl devam etti eşime üçlü yapamak istediğimi söyledim olmaz dedi sonra o evlendi karşılıklı bitirdik ilişkiyi hala fantazisini anlattırıyor eşim süper zevk alıyor eşime başka fantazi bulamıyorum çünkü lokantacı beni çok güzel sikmişti şimdi çok mutlu bir yuvam var

Dul Merali siktim

10 Aug

Ben burada diğer arkadaşlarda gördüğüm ve abartı bulduğum yazılar gibi yazmayacağım. tamamen gerçek olan başımdan geçmiş bir olayı anlatacağım. Bundan yıllar önce Mersinin bir dağ köyüne görev yapmak üzere tek öğretmen olarak atandım. Burada ağır kış şartları vardı. Okulda halk eğitimin açmış olduğu kursta Meral adında 20 yaşlarında sonradan öğrendiğim kadarıyla eşiyle 3 aylık beraberliğin ardından ayrılmış bir bayandı. Bu kız beni o köye gittiğimden beri öyle bir kesiyordu ki anlatamam. Ara verdiğimiz de yanıma gelir sürekli bana biişeyler getirip dururdu. Ailesi de benim konumumdan dolayı olsa gerek bu samimi ilişkiye ses çıkarmıyorlardı. Birkaç ay geçtikten sonra iyice samimi olmuştuk. Ben de o zamanlar bekar olduğum için çok azmış bir durumdaydım. Bana sürekli gülümsemeler ve tahrik edici şekilde davranıyor beni baştan çıkarıyordu. Çok rahat davranmasına da çok anlam vermiyordum. Yine birgün akşam yemeği için beni evlerine davet etti. Akşam yemeğimizi yer sofrasında yedikten sonra hep birlikte oturuyorduk. Meral de benim yanıma oturmuştu(Hep yanıma sokulurdu zaten)Birden elektrikler kesildi. Köy yerinde çalıştığım için bu çok olağan bir durumdu ve bazen birkaç gün gelmediği olurdu. Derken babası çok uzun sohbetler yapan konuşkan birisiydi. Bir şeyler anlatıyordu ama bizim meral beni yiyecek gibi bakıp beni baştan çıkarmaya devam ediyordu. Derken biraz üşüdüm ve üzerime hafiften battaniyeyi almıştım. Birde baktım ki çok loş olan ortamda Meral benim alet ile oynamaya başladı. Zaten harekete geçeceğini biliyordum. Bir yandan sohbeti dinliyor bir yandan da kendimden geçmeye başlamıştım. Meral öyle hareketler yapıyordu ki dayanamadım ben de onun amını ellemeye okşamaya başladım. O kadar zevk alıyordum ki anlatamam. Aynı zevki battaniyenin altından onada yaşatıyordum. 5-10 dk sonra meralin amı öyle sulandı ki vıcık vıcık olmuştu ama benimde dayanacak gücüm kalmamıştı. Meral bir bahaneyle içeri gitti. Bende dayanamayarak arkasından su içmek bahanesiyle gittim. Öyle kötü olmuştuk ki ikimizde yüzümüz kıpkırmızı olmuştu iyiki elektrikler yoktu. Ben İçerde meralin arkasından öyle bir sarıldım ki anlatırken halen içim titriyor.Amını yakaladım öyle sulanmıştı ki göğüsleri iyice büyümüş dipdiriydi.birkaç dk içinde o göğüs uçlarını amını götünü nasıl yalıyorum ben yaladıkça ondan ıhlamalar inlemeler geliyordu ki benim aleti ağzına aldığında boşaldım.Birkaç hafta geçtikten sonra Meral beni arayarak anne ve babasının mersine doktara gideceğini söyledi.köy dolmuşu sabahın 5 inde giderdi. Meral akşamdan beni arayarak beni yarın içi evelerine çağırıyordu Ben bekar olduğum için evlerine gitmeye çekiniyodum ve onu bekar kaldığım lojmana çağırdım. Sabah erkenden dolmuş gidince meral geldi. İkimizde çok fena azmıştık. Gelir gelmez odanın kapısının arkasına bunu dayadım ama öyle kalbi çarpıyorduki anlatamam. Hemen bunun göğüslerinden ve uçlarından öyle emiyordum ki. Amının suları akmaya başladı 10 15 dk heryerini yaladım. Amı ateş gibi yanıyordu. Benim aleti amının üzerine sürterek onu daha çok çıldırtıyordum. Meral dayanamayarak titreyerek boşaldı. Hadi içine sok diye yalvarmaya başladı. Ama ben onu tam uçurmak istiyordum. Çünki bayanların zevk iniltileri halen bana öyle zevk verir ki. Ve bende dayanamayarak içine girdim. Öyle hızlı yapıyordumki şap şap sesleri ve iniltilerimiz sessizlikte duyulacak diye korktum. Yatağa yatırarak ayaklarımı omzuma alarak yükleniyordum .Onun Nefesindeki ıhhhhlamalar halen kulağımda çınlıyor. Hamile kalmasından korktuğumdan içinden çıkarak ağzına göğüslerine fışkırarak boşaldım. O bütün menileri yalıyordu. Onun asıl amacını biliyodum kendisiyle evlenmemi istiyordu. Onunla bunun dışındada çok birlikteliğimiz oldu. Onu daha sonra yazacağım. Evliyim ama halen içimde doyumsuzluğum bitmiyor. Mersin adana Ankara dan tüm evli bekar dul bayanları eklerseniz nrlhzgl33hotmail.com gizlilik kesinlikle ilk şartım.

İnternette tanıştığım kızı siktim

10 Aug

size anlatacağım hikayem 1 hafta öncesine dayanıyor. esra diye bir kızla internette tanışıyorum ve buluşma kararı alıyoruz ve buluşunca neler yapacağımızı..her konuştuğumuzda telde bakire olduğunu ve önden yapamayacağımızı söylüyordu ben de tamam dedim arkandan yaparız dedim..sonra uçak bileti kestim ona gidiş geliş ve nihayetinde gecen hafta yanıma geldi. başta sohbet ettik pc de film izledik biraz içtik yemek yedik. saat gece yarısını gösteriyordu uyumaya gectı ben yerde uzandım önce rahat olmasını istiyordum sonra bana seslendi yanıma gel diyerek, bu cümleyi dünden duymak istiyordum hemen yanına uzandım yüzyüze bakıyorduk..dudaklarını öpmeye başladım boynunu emdim ne ara soydum hiç hatırlamıyorum o kadar ateşliydim ve göğüslerini emmeye yalamaya başladım. aşağılara dogru dilimle hareket ettim ve ammını yalamaya emmeye başladım..sonra önden yapmak istermisin dedim bilmiyorum dedi zevkten dört köşeydi…onu domalttım arkasından yaladım sonra sikimi kremleyip ammında gezdirdim ve kalçasına yavaşça geçirmeye başladım. canı cok yandı belli etmek istemiyordu sonunda çıkar dedi..ben az bekle dedim ve kalçasını azar azar ileri geri giderek alıştırdım bir yandan ammını okşamaya başladım cok zevk alıyordu göğüslerını sıkmaya okşamaya başladım resmen daha hızlı sik demeye başladı sikimin tadına doyamıyordu..götünü 2-3 kere daha güzelce siktikten sonra bakire olarak evine yolladım şimdi halen yazışıoruz ve müsait bir zamanında yine geliş gidiş biletini keseceğim facem gecelordu

karsı evdeki azgın kız

10 Aug

arkadaslar ben hatay m.k.ünverstsnde tıp 2. Snfta okuyorum örenci stesnde kalyorum. Sabah uyandım üzermde sadce baksırım var o sekil balkona cıktım sigara icyodum tam karsımızdaki balkondan 3 tane kızn bktığnı farkettm ve hiç cekinmden onlara bakmaya devam ettim hafiften gülümsemeye basladılar snradan selam verircesine kafamı salladım onlara sanslıydımki karsılık aldım sonradan seslendim buyrun gelin beraber bi kahvaltı edelim ddim fakat kbul etmediler sen gelmek istyosan gel ddler ben teklflerni kabul ettm üstme bşeyler gyip ve gttm kahvaltmzı ettikten sonra 2 arkadaşınn dersi vardı gttiler kaldık benle selen yanyana selen knuyu baksırdan actı o sekilde balkona cıkarak utanmıyomusun dedi bende havann sıcak oldugunu söledim burdada hava sıcak ddi ve ben burdada cıkarıcam dedim sakasına, sen donla oturursan bende otururum ddi bu cevabi beni cok sasırtmıstı ve daha sonra ikimizde donla oturmaya basladık daha snra ona üstnüde ckarmsnı söledm benim üstmde bsey olmadgı icin ama o sütyenini ckarmadı sonradan bana icki doldurmak ıcin buz dolabıni actı ve alta dogru egildi orda siz o götü gorseydiniz szde dayanamazdnz ben arkadan buna yapistım yarragmı dayıyorum ses ckarmadı odasna gttik ikimzde soyunduk karsımda bembeyaz taze bir amcık duruyordu bunu yataga uzattım ve bacaklarnı ayırdım sonra yerdn terligi alarak ammına vurmaya basladım yavasca hosuna gidiyodu ses cıkarmyodu sonradam kızarmıs ammını yalaya yalaya soguttum sonradan yarragmı ammına sokmaya basladım hosuna gidiyodu ses ııh ııh dye inlyordu kan gelmsti ama umrumda dğldi ne selenin nede benim zevk almya bkayorduk ama yakalandık arkdslarna arkadasları yarragma öle baka kalmıstı ben seleni sikmeye devam ettim onlarda izlemeye :) cok uzun yazamyrum ama sunu sölim o iki kızında amcğını siktm yaladm yuttum cok hostu

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.