Archive | Rus Pornosu izle RSS feed for this section

İlk sex hikayem

28 Aug

LİSEDE OKUYORUM 16 YAŞINDA BİR BAYIM. TAM AZGINLIĞIMIN ÜSTÜ TAŞI TELECEK HALDEYİM AMA SEXYAPACAK BİRİNİ BULAMIYORUM. TATİL İÇİN KÖYDEYİM ETRAFA ŞÖYLE BİR GÖZ ATTIM BİR DE NE GÖREYİM?BİZİM KOMŞUNUN KATIR AMINI AÇIP KAPAYIP DURUYOR.BU BENE OLDUKÇA TAHRİK ETTİ.AMA GÖZDÜZ OLDUĞU İÇİN İÇİM CIZ ETTİ. AKŞAMA MUTLAKA SİKMELİYDİM. AKŞAM KATIRA YANAŞTIM. AMA KORKUYORUM ÇİFTE ATAR DİYE YAVAŞCA AMINI PKŞAMAK İÇİN ELİMİ ATTIĞINDA KATIR HEMEN MAYISTI. ALIŞKINMIŞ MEĞER.AYAKLARIMIN ALTINA BİR SANDIK KOYDUM YAVAŞ YAVAŞ YARAĞIMIN KATIRIN SULANAN AMINA SÜRTMEYE BAŞLADIM. KATIR AMINI AÇIP KAPAMAYA DURDU İÇNE GİRDİĞİMDE İLK KEZ BİR AMA YARAĞIM İNTİKAL EDİYORDUM. HARİKA BİR ŞEYDİ.SICACIKTI SANKİ FIRINDI.SON SURAT POMPALIYORDUM KATIRI. YARIM SAAT SONRA İÇİNE BOŞALDIM. ARKASINDAN KATIR BİR BOŞALDI HER TARAFIM BATTI.

Alışkanlık yapınca bunu defalarca siktim tavsiye ederim :) iyi sikişler..

sıcak hikayeler

28 Aug

Ben 18 yaşında bir gencim. benim bir yengem war at gibi at 1.66 boyu war sarışın ela gözlü kalın dudaklı on numara malı olan bir bayandır. neyse boşverelim hikayeme başlim benim yan binada bir at misali bir yengem oturuyor (çok çok uzak akraba)bunlar hergün bize gelir kahwaltı felan yaparız hep biz onlarda onlarda bizdedir. her 31 çektiğimde o aklıma gelir benim ilham kaynağımdır.her ew boş kaldığında onun düşünür resimlerine bakarak 31 çekerim ara sırada gizli numaradan telefonunu ararım sesini duyarım we 31 çekerim.

Evde otururken yengem bizi aramış anneme yiğenim bize gelsin demiş evde temizlik yapıyormuş çekyatın yerini deiştirmek için yardım etmem için beni çağırdı. birden annem bana bu nu söyleyince sevinçten uçacak gibi oldum neyse yengemlere gittim kapıyı açtı üstünde çok ince içi gözüken bir eşortman wardı üstündede sıfır kol bir badisi wardı. o nu görünce dilim tutulur gibi oldu aklımda binbir düşünceler wardı bana dedi senide yorcam kusura bakma dedi bende olurmu yenge herzaman çağıra bilirsin dedi oturma grubunun yerini deiştirdik sonra yatak odasına girdi yengem orda çekmecelerin yerini deiştirmek için beni çağırdı tabi her fırsatta ellemeye çalışıyorum

bende gittim yanına we onuda yerleştirdik sonra gengem yerde dağılarn halıyı düzeltmek için önümde bütün güzelliğiyle domaldı o an dayanamayıp artık nolcaksa olsun dedim arkasına dayandım we ellemeye başladım yengem napıyosun sen dedi bende artık fırsatı kaçırmım dedim yengemi yatağa yatırdım we deli gibi heryerini yalamaya başladım altımda bırak beni olmaz yapma diye bağırıyordu bende kimse duymasın diye o güzel dudağına yapışmıştım elim kilodunun içinde geziyordu yengem ağladıkça kaçmak istedikçe daha çok hoşuma gidiyordu üstündeki tişörtü çıkardım we pembe bir südyeni wardı onuda çıkardım memeleri taş gibiydi memelerini yalamaya başladım yengemde altımda hala bırak beni diye inliyordu sonra o eşortmanını çıkardım kırmızı bir dantelli klodu wrdı klodu görünce zewkim 2 katına çıktı klodunuda çıkarınca bütün güzelliğiyle altımdaydı yengem sonra benim dalgayı çıkardım sürtmeye başlamıştım amına deli gbiydim üstünde kendimden geçmiştim sonra amına sokmaya karar werdim yarrağımın başını amına değdirdim we hafifce sokmaya başlamıştım başı girdi sonra yavaşça sonuna kadar soktum yengem artık kendisini bana bırakmıştı oda beni istiyordu amının içinde ileri geri yapmaya başladım dudaklarımız zaten hiç birbirinden ayrılmamaıştı orda yengem içime boşalma dedi bende tamam dedim dur artık dedi sana prazarfetif werimdedi bende tamam dedim taktım we oda beni istiyordu sonra amına bidaha girdim orda boşaldım biraz çabul boşaldım sonra birazdaha yalaştık sonra götüne sokmaya karar werdim yengem dedi daha önce hiç götten sikmediler beni dedi bende ilk ben sikerim dedim o zamna sonra götünede başını sokmaya başladım ama girmedi sonra kremledi yarağımın başını we bidaha denedim koLayca girdi yengem altımda zewkten inliyordu artık işini bitirmiştim yengemin tam gidiyodum benimle kapıya kadar geldi orda bi dudak aldım orda dayanamayıp bidaha kaydım sonra bu aramızda kalsın dedi bedne hay hay dedim şimdi her istediğpimde yengemi sikiyorum bi tek pazar günleri hariç çünkü kocası o gün izinli yenge seni çok ama çoooooooooooooooooooooooooooook seewiyoRum sana aşığım

Türbanlı karım beni yaktı

10 Aug

İstanbulda yasayan 27 yaşında bir avukatım. Bir ortağımla beraber bundan iki sene önce hukuk bürosu açtık. Kendisi ile çok iyi anlaşırız. askerden geldikten sonra yani yaklaşık 3 sene önce evlendim. Karım dindar bir ailenin kızı olup türbanlı ve 5 vakit namazını hiç kaçırmaz. Ben yapı itibariyle biraz zayıfım. belki de bu yüzdendir sekste pek aktif olamıyorum. Yani sikimdeki sertleşme tam anlamıyla olmuyor. Bu yüzden karımı gerdek gecesinde sikebilmek için çok uğraştım. Zor da olsa ucundan azıcık sokarak bekaretini bozabildim. Karım ise dindar bir aileden terbiye alarak geldiği için bu duruma pek ses çıkarmaz beni bu konuda kıracak en ufak bir sözü de olmazdı. Bu yüzden karıma sonsuz güvenim vardı. Ben ve ortağımda dindar ailelerin çocukları olduğumuz için seks konuları aramızda pek konuşulmazdı. Bu arada ortağımda evli ve onun karisi da türbanlı. Ortağıma o kadar güvenirdim ki ona her şeyimi emanet ederdim. Bundan yaklaşık 1 sene kadar önce bir şehir dışı haciz için Ankaraya gitmem gerekti. O aksam acil olduğu için eve uğramadan Ankaraya gittim. Eve yolda telefon açtım. Telefona kaynanam çıktı. Ankaraya gittiğimi beni merak etmemelerini isimin 2-3 gün sürebileceğini eğer karimin paraya ihtiyacı olursa büroya gidip ortağımdan almasını söyledim. Ankarada işim 1 günde bitti. İstanbula ertesi günü öğlen civarında gittim. Yorgun olduğum için büroya uğramadan eve gidip biraz dinlenmek istedim. Hem karım beni özlemiştir ona sürpriz yapayım dedim. Sürpriz olacak ya işte eve sessizce girdim. İçerden kaynanamla bir erkek sesi geliyordu. Çok şaşırdım çünkü akrabalarımızdan gelebilecek bir erkek yoktu o saatlerde. Neyse biraz dinlemeye karar verdim. Kaynanamın sözlerine dikkat kesildim. Kaynanam Bak kız gel utanma babanda bana yetmiyordu kocayın ortağı bana yardımcı oldu şimdi utanıyon ama birazdan iyiki çağırmışsın kocamın ortağını diyeceksin dedi. Ben ne yapacağımı şaşırdım. Ne demek oluyordu bu. Benim ortağım ben yokken bizim evde ne geziyordu. Kaynanam , kayınbabam yetmediği için ortağım ne yönden yardımcı oluyordu ona. Karım neyden utanıyordu.Acaba aklıma düşenmiydi. Hayır olamazdı böyle bir şey. İçerdeki 3 kişi de dindar namazında niyazında. Karım da annesi de başörtülü tam bir terbiye timsaliydiler. Ortağım yani Mehmet? O o kadar güvendiriciydi ki ona her şeyimi emanet ederdim. Hem düşündüğüm gibi seks yapıyor olsalardı karımın annesi ve karım ikisi birarada yani anne-kız(biraz ensest olduğu için ) böyle bir şey olacağını tahmin etmedim. İyiniyetimi sürdürdüm. Fakat biraz sonra kaynanamın sözleri benim aklımı başımdan aldı. Kaynanam ooooooooooooohh bu kaç gündür ne kadarda büyümüş ne kadarda azmış memetçiğim yaa sanki at siki kadar olmuş ooohhhhhhhhhh bunun tadına bakmayalı tam 5 gün oldu bunu doyasıya yalamak ve ağzıma boşalman için istersen yalvarabilirim bu yarrağının amıma girmesi için ne kadar gün saydım biliyonmu sevgilimmmmmmm dedi. Ben ne yapacağımı şaşırdım. Beynimden vurulmuşa döndüm. Demek doğruydu. Demek kaynanam ortağımla sikişiyordu ve zkarımı da aralarına almaya çalışıyorlardı. Ben kendini bilmez halde beklerken kapı deliğinden içeriyi gözetlemek geldi aklıma. Acaba benim masum ve bani çok seven karım ne yapıyordu. Delikten içeriye baktığımda inanamadım. Kaynanam üstünü çıkarmış üzerinde sadece kırmızı kilot ve kırmızı sütyen ve çıkarmayı unuttuğu başörtüsü vardı.önünde mehmet pantolonunu ve kilotunu çıkarmış devasa yarrağı kaynanam fatmanın elinde fatma yarrağa iç çekerek yiyecekmiş gii bakıyo karım ise inanmaz gözlerle ikisine bakıyodu. fatma mehmetin yarrağının başını dudaklarının arasına götürüp öpücük kondurdu ve ooooooooooooohhhhhhh memedim canım sevgilim bu tadı hi unutamıyorum kız rukiye gelsene bak ne güzel ne tatlı ne kocaman yarrak o yanan amcığının içine girmek için nasılda sabırsızlanıyordur. iyiki seni kandırıp memedi getirmişim dedi. karımın bu teklifi kabul etmiyeceğini düşünüyodum. Rukiye ya anne ben yapamam hem kocam bir anlarsa öldürür beni dedi. Fatma ise ya bırak şimdi kocanın sırasımı ahmet ankarada seni nereden görecek hem allah bilir o işini bitirmiş ankarada hangi karıyla kırıştırıyo şu koca yarrağın sıcaklığına bak hem sen demiyomuydun kocam beni doyuranıyo diyen dedi. benim bunları duyunca iyice feleğim şaştı. Geri karımın sözleri biraz yüreime su serpti ama az sonra bu srinlikte bitti. çünkü mehmet yarrağını fatmanın elinden alıp rukiyenin yanına gitti. rukiyeye ‘bak yengeciim bu yarrak kaç aydır senin o fırın gibi amcığına girmenin özlemiyle yanıp tutuşuyo bak nasılda sertleşti tutsana bi dedi. karım ya bilmiyorum der gibiydiki dayanamayıp koca yarrağa elini götürdü ve gerçekten de inanılmaz büyük karın betül kim bilir ne kadar mutludur dedi. o da evet o çok mutlu sende bi öp bak nasıl yandığını göreceksin sende mutlu olacaksın dedi. o sırada fatma yanlarına gelip rukiyenin ağzını yarrağa götürüp bastırdı ve hadi utanma al şunu ağzına da ikinci kocanı mutlu et ben bilmezmiyim senin nasıl bi orospu olacağını dedi. rukiye benim sikimide ağzına alır ve emer hatta bundan çok hoşlanırdı. annesinin bastırmasıyla ağzına aldı ve yalaaya başladı. bende inanmadığım bir şekilde sikimin hayatımda hiç olmadığı kadar sertleşip büyüdüğünü ve azdığımı farkedip bu durumdan hoşlandığımı düşündüm ve seyretmeye başladım.rukiye artık yasak aşkın şehvetiyle iyice kendinden geçmiş mehmetin koca yarrağını boğaına kadar yalamaya başlamış gözlerini kapatmıştı. mehmet daha fazla dayanamayıp bütün döllerini boşaltmaya başladı. fatmanın çıkan bu dölleri yalamak iin çaba sarfettiğini gören ve hayatında meninin hiç tadına bakmamış olan karımda çekine çekine bir damla meniyi ağzına götürüp yuttu. sonra kaynanam mehmeti sırüstü yere yatırdı. rukiyenin altındakileri çıkarmaya başladı. inanamadım. rükiyeye de kırmızı sütyen ve kırmızı kilot giydirmişler. esmer olan karımın üzerine öyle tatlı oturmuşki onu hayatımda hiç beğenmediğim kadar beğendim. rükiyenin kilodunun amcık kısmına gelen tarafını yanına toplayıp ee kızım bak ben aylardır nasıl mutlu oluyorum sende şimdi anlayacaksın dedi. ve rukiyeni,n amcığına eğilip onu koklamaya öpmeye başladı. rukiye amcığı ıslanmış bir halde ne yapıyon sen benim annemsinn dediyse de kaynanam oralı olmadı bırak şimdi bunları ne kadar zevk alıyon görmüyommu sanki daha dudaımı değdirir değdirmez zevk suların şarıl şarıl aktı dediç.rukiyenin üzerinde hala bir çekingenlik vardı.kaynanam mehmetin sikini tekrar yalamaya başladı ve sikini demir gibi yatı. daha sonra rukiyeyi yavaş yavaş sikin üzerine oturttu.rukiye ilk başlarda kaçmak istediysede kaynanam engel oldu. girip çıkmaya başladıkça karımın amcığı mehmetin sikine alışmaya ve o koca yarrağı sarmaya başladı. rukiyede bir yandan yasak sikişmenin verdiği şehvet bir yandan annesinin sex dolu sözleri ve o koca yarrağın etkisiyle kendinden geçmiş oooooooooooohhhhhhhh daha sok memet daha derine oooooohhhhh sok bana sevgilimmmmmm kocacığımmmmmmmm kocamın yaşatamadıklarını yaşat bana kocama boynuz taktır ooooooooohhhhh sik beni erkeğimmmm her zaman sik beni canın ne zaman isterse geçir bana diyordu. bu sözler beni iyice çileden çıkardı ve zaten 31 çektiğimin o sırada donumun içine fışkırmaya başladım. o kadar çok boşaldımki inanamadım. kaynanamda rukiyenin sözlerinden etkilenmiş olacakki hah şöyleee yola gel kızım seni her zaman sikiştirecem memede başka erkeklerede siktirecem merak etme kızım seni yarrağa doyuracağım ” dedi. ben boşaldıktan sonra ne yapacaımı bilemez bir halde evden sessizce çıktım dışarı. bütün olanları anlamak için arabama binip dolaşmaya başladım.ve ne yapacağımı düşünmeye başladım. daha sonra bu yaşadığımdan çok daha fazla bir sürpriz yaşadım.onu ikinci yazımda yazacağım. herkese iyi günler.

Ablamdı Şimdi Karım oldu

6 Aug

ben yusuf birgün dayımlar bize gelmişlerdi ben karslıyım dayımlar ve babam annem beraber dışarıda oturuyorlardı bahçedeydiler evde ben ve benden iki yaş büyük ablam kader vardı. ben camın önünde oturmuştum kader kalktı camdan baktı bu sırada anlamadığım bir şekilde kaderin bacaklarını okşadım çok güzeldi ve pürüzsüzdü kader benden yaklaşık 10 cm kısaydı ama ablam esmer ve çok sexidir bacaklarını okşadığımda ablam ilk önce yüzüme baktı ve hafiften güldü bende iyice cesaret aldım ablam diğer kanepeye geçti bende yanına oturup eteğini yavaşça yukarıya kaldırdım amı sulanmıştı külot bile ıslanmıştıkülotunu yana çekip amını okşamaya başladım bir elimde memelerine gitti meme uçları taş gibi olmuştu. ablam aniden kalkıp dışarı çıktı pencereden izledim onu kalkıp diğer küçük odaya gitti oraya genelde bizim dışımızda kimse gitmez ablaqmla ben küçükken hep orda konuşurduk bende arkasından çıktım odaya gittim kader kendini okşuyordu ben aniden girince toparlandı dışarı çıkmak istedi arkadan kucakladım kaderi olmaz bi gelen olur diyordu hep bende gelen olmasa dedim o zaman olur dedi dudaklarına yapıştım kaderin amını okşamaya başladım sikimi yavaşça amına sürüyordum kader inlemeye amı su içinde kalmıştı yavaşça başını soktum aniden öle bi yüklendimki kader acıdan öle bi ses çıkardıo an herkes duydu diye korktum sikimi çıkardım kaderin külotu kan içindeydi öle bıraktık daha sonra kader nişşanlandı ama nişanı bozunca kader yıkılmıştı karşı karşıya konuşuyordukki kader ben i kendine doğru çekti galişba istiyordu kaderin içine bu kez kendisi yolunu buldu kadere yüklendim yarım saat sonra ikimizde boşaldık kader hamile kalmaktan korkuyor ama ilaç aldık şimdi istediğim zaman sikeceğim karım oldu ben çalışıyorum istanbuldayım kaderde yanımda kablam old için sanıyo herkes ama o benim evlenene kadar karım ve daha sonra da öle olacak karısını benimle tanıştıran olursa bende onu kaderle tanıştırırım

Tesekkurler Canim Kocacigim

6 Aug

ben melis 27 yaşındayım kocamı tanıyana kadar evlenmeyi hiç düşünmüyordum kocam üniversite eğitimini Amerikada görmüş uzun yıllar orada yaşamış ve çalışmış son derece kulturlu anlayışlı modern bir insan en çok sevdiğim huyu ise anlamsız tepkilerinin olmaması.. birgün çalıştığı firmadan bir arkdaşının evinde partiye gittik güzel havuzlu bir villaydı içeri girdik genelde Türkiyede yaşayan yabancılar vardı içeride kaliteli güzel bir ortam vardı herkes son derece rahat ce çıktı benim üzerimde kalcamı neredeyse ortmicek kadar kısa mini bir elbise üstü göğüslerimi kapatmakda zorlanmaktaydı elbisenin göğüslerim zaten çok buyuk diildir aslında parti ilerledikce içerdeki insanlarla tanıştım kocam beni bir zenciyle tanıştırdı gayet hoş biriydi aslına bakaranız tanıdığım ilk zenciydi baya bir sohbet etmeyi denedim aslında ingilizcem çok berbatır kocamın yardım ile çat pat anlaşıyorduk zenci adam kocama bir ar birşeyler dedi kocam teşekur etti tokalaştılar ben merakla ne dedi diye sordum bacaklarımın çok güzel olduğunu soylemiş bugune kadar kocamnın yanında hiç iltifat almamıştım kocamın tepkiside değişik geldi ama hoşuma gitti sanırım her kadının hoşuna gider zenci adam beni dansa kaldırmak istedi kocam gülerek onay verdi baya samimi dans ediyorduk adamın penisni vucudumda çoık rahat hiss ediyordum gözlerim kocamdaydı oda arkadaşlarıyla dans ediyordu Türkiyede ve istanbulda bukadar rahat vede kocamın onunde dans edebileceğim aklıma gelmezdi ara sıra bana bakıp zevkle izliyordu çok şaşırdım ve şanslı olduğumu evlilğim boyunca sıkılmaycağımı duşundum sonra eşimin yanına gittim yorulmuştum bir koltuğa oturduk ona sorıldım ve öpmeye başladım elimi penisine götürdüm okşamaya başladım çok tahrik olmuştum çunku zaten bize aldırş edende yoktu hatta zenci yanımıza geldi yine eşimle toklaştı teşkur etti dans için çok rahat bir ortamdı ben bu arada elimi eşimin pantolonunun içine sokmuştum bile neyse kocam beni ayağa akldırdı ve tuvalete gittik sonra opuşmeye başladık ben çomeldim ve ona oral sex yapğtım inanılmaz bir heycan vardı arada kapı aralınıyıor bir kaç insan geliyor içeri geçip işini goruyordu ben her defasında irkiliyorudm ama kocam rahat ol kimse aldırmaz diyordu biraz sonra zenci geldi selam verdi içeri geçti bizim bulunduğumuz yerle tuvalet arasında paravan vardı kocam beni camın kenarına çekti ve ayağımı yukarı kaldırarak tangamı sıyırdı ve vajinamı yalamya başladı deli tahrik oluyordum o sırada zencide işini bitirmiş bana doğru iri siyah aletini salayarak nasıl gidiyor diye sordu cevap veremdim sadece gülümsedim sonra yanımızdan geçerken tekrar selamlaşırken ben dengemi yitdim beni tutu ve yanağıma bir opucuk kondurarak dengemi sağlamama yardımcı oldu gulumseyrek dışarı çıktı bizde toparlandık ve partiye katıldık vakit gelip eve gittiğimizde çok mutlu ve yorgundum odamıza geçtik kocam bana masaj yaprmısın dedi elimi kaldırmak bile istemiyordum hatta ben ondan masaj istedim ama onunda pek yapası yoktu en iyisi internete bakalım dedi bende bu saate kimse olmaz dedim bir bakalım dedi internete bir kaç siteye baktı aradı ulaşmadı sonra bir site ilgisini çekti banada gösterdi massageforwife.com diye bir site ilk başta anlam veremedim karınız için masajmış içeriğini okudu bana izah etti gerçekten ilgi çekiciydi bana masaj yapılırken kocamda izliyebilecekti hatta istenirse komple çıplak masaj yapılıyordu tantric masaj kocam bunun avrupada çok yaygın olduğunu soyledi ozaman arayalım dedik aradık genç bir delikanlı çıktı telefona kocam bu saate gelip gelemeyceğini sordu genç olabilir dedi hangi masaj turunu istediğimizi sorduk sitedekilerden birini soyledik adresi verdik telefonu kapatık. Ben bu saate gelmez dedim ama aradan bir saat geçmişti ve ben tam duştan çıkarken eşimin telefonu çaldı masör genç dışarda olduğunu kağıyı açmamızı rica etti açtık gayet bey efendi duzgun bir gençti içeri girdi once tanıştık sonra masaj hakında biraz bilgi verdi çantasından çıkardığı mumlarala ve muzuiikle güzel bir ortam yaratı bu sırada kocam biz bu tantric masajdan istiyoruz dedi çocuk olur fakat şunu yanlış anlamayın cinsel bir ilişkiye girmiyorum dedi eşim elbetde dedi kocam soyunmamı istedi duştan zaten yeni çıktığım için uzerimde bornozum ve altımda kuldum vardı hafif çekindim genç bunu fark edince araksını dondu ve yuz ustu uzanın dedi ben mornozumu çıkardım ve yüz üstü uzandım bu arada kocam koltuğa uzanmış bizi izliyordu genç kocama izninizle diye birşey sordu onay almış olacakı kulodumu çıkarıyordu kocama dogru dondum baktım kafaıyla bana onay verdi aslında aklımada olan tek şey alıcağım masaj ve rahtalamydı o yuzden pek umursamıyordum masaj başlamış ben mayışmıtım once ayaklarıma sonra bacaklardan uste doğru inanlımaz bir rahatlama hiss ediyordumki arada bacağıma surten kadfemsi bir dokunuş hiss ettim kafamı hafifi çevirdim ve masör gencinde çıplak olduğunu fark ettim çok heycanlanmıştım bu arada sıra kalçama gelmişti daha once çok masaj yaptırdığımdan kalcaya yapğılan masajın nekadar rahatlatıcı olduğunu bilirim ama bu sefer fazlasını hiss ediyordum cunku kalca deliğimdede ve vajinamdaa parmaklarını hiss ediyordum sırtıma doğru çıktıkca penisini kalça aramda hiss etmeeye başaldım o hareket ettikce penisi kalca arama ve oradan aşağı kayarak vajinama deiyordu iyice ısnamıştım arada çok nadirde olsa içime girip çıkıyordu kocamın gözlerinin içine baktım inanılmaz zevk alıyordu bu benide heycanlandırdı ve ister istemez kalcalaırmı kıvırmaya başladım genç masor sırtımda işi bitince kalkarak yuz üstü dönmemi rica etti okdar mayışmış ve kendimden geçmiştimki zorlada olsa döndüm göğüslerim dimdik olmuş vajinam çok fazla kabarmıştı masaj devam ediyordu ama gencin parmakları mükmel çalışıyordu hayatımda ilk defa vajinama masaj yapılıyrodu ve bu normal orgazmdan daha mukemel bir haz yaşatıyordu masaj sırasında çocuk komaca dönerek isterseniz sizde katılabilrisniz bir kaç birşey gosterebilirm arada yaparsınız dedi kocam çok memnun olurm diyerek yatakda yanımıza geldi genç üzerinizi çıkarın masaj yağı olmasın dedi kocam şortunu çıkardı penisi dim dikti genç kocama göğüslerime nasııl masaj yapğılıcağını gösterdi kocam göğüslerime masaj yaparken genç masörde vajinama masssage yapıyordu bu inanılmaz bir zevki bu arada ben dayanamadım ve kocamaın penisini azıma aldım genç masorle kocam bir birine bakarak gulumsediler kocam gence birşeyler işaret ediyordu genç kusura bakmayın yapamam dedi sanırım içime girmemi istemişti bunu fark edince gencin penisini tutum ve sıkmaya başladım inanılmaz bir hazdı genç kocama bakarak peki biraz dedi ve o an içimde inanılmaz bir haz hiss ettim kocamın gözlerin baktığımda onu hiç bukadar mutlu görmemiştim kulağıma eğilerek senin kadar estetik ve güzel görünen kadın yokturd dedi bu beni dahada cışturdu kocam beni masör gençle paylaşıyordu gerçekten mükmel bir adamdı çok şanslıyıdm bu düşüncelerel boşaldım ama genç masör daha boşalmamıştı ve benim boşaldığımı anlayınca içimden çıktı vucudmu çok hafifi okaşayarak topalrndı ve masajın bittiğini söyledi kocam teşekur etti bu arada ustunu giyiyordu ben artık kendimden geçmiştim kocamla birşeyler konuşarak gülüştüler kocam gence parasını taktim etti gen bu ucret konuştuğumuzdan fazla dedi kocam sen beni ve eşimi çok mutlu ettin hak ettin diyerek teşekrü etti ve genci uğurluyarak yanıma geldi. beni öptü kokladı ve hayatımda olduğun için teşekür ederim dedi sonra güneş doğana kadar seviştik aslında sen benim hayatımda olduğun için teşekkür ederim canım kocacığım..”

olgun zenci bayanlar

6 Aug

olgun zenci bayanlar

amından boşalanlar

6 Aug

amından boşalanlar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.