Archive | Seks izle RSS feed for this section

Köpegim Hepimizi Becerdi

6 Aug

Köpegim Hepimizi Becerdi; Mrb benim adım begüm 15 yaşındayım. antalyada oturuyoruz bu sene liseye başladım kızmeslek lisesine gidiyorum. neyse hikayeme geçiyim benim hikayem
babam sayesinde başladı :D babamın işi dolayısıyla biz hep evde annemle kalıyorduk ve ben anneme ve babama bir köpek istedimi söledim ve aldılar güzel bi erkek köpegiydi.köpegimle bir birimizi çok sevmiştik.ilk başlarda annem köpegi istememişti ama sonradan niyeyse istedi :)günler

gelip geçiyordu ve birgün babam yine iş seyehatine gitmek zorunda kaldı ve pazargünüydü sanırım erkenden kalkarak babamı yolcu etttik eve

geldik ve annem yorgun oldunu ve yatıp uyuyacagını söledi anlaşılan dün gece babamı doyurmuştu.bende odama geçip yatama yatıp kendimle oynuyordum ve köpegimin odamda oldunu fark ettim beni izliyordu.ve birden gözüm bıraz kalkık olan sikine takıldı ve ıslandımı fark ettim çok

azmıştım köpemi yanıma çagırdım geldi yatagın üzerine aldım.kalkkıp kapıyı kilitledim nede olsa annem uyuyordu.köpegimin sikiyle 31 çektim bıraz sonra azıma aldım bıraz yaladım ama daha fazlasını yapamıyordum daha kızdım. ve ben köpegimin sikini yalarken kapı çaldı annem kızım napıyorsun içerde

niçin kapıyı kitledin ? dedi. hemen bi toparlandım panteri yatakdan indirdim ve kapıyı açtım annem içeri girdi napıyordun kızım neden kapıyı geç açtın dedi ve bende panterle oyun oynuyorduk annecim dedim annem pantere baktıgında siki kocamandı ve ben bunu hesaplamamıştım.annemin

yüz şekli tuaflaştı . ve bana hadi yemek yiyelim benim karnım acıktı dedi ben hazırlarım sen panteri al aşşa in dedi bende dedini yaptım.annem panterle seviştimi anlamıştı. bana köpeginden memlunmusun falan dedi bende sadece evet diyebildim.ve yememizi yedik teyzem gile

evimiz çok yakındır.teyzem bize geldi.teyzem çok güzel bir kadındır.ama kocası fazla yakışıklı birisi deildir. zaten teyzeminde sevdini sanmıyorum.teyzemden yaşça büyük.ve teyzem bize geldiişte annemle konuşuyolardı bizde kilerde panterle top oynuyorduk.ve teyzem anneme yine giti ne yapcan bari gitmeden yaptınızmı bişeyler dedi annem ise evet kaçarmı sabaha kadar seviştik.denemedigimiz posizyon kalmadı kaç kere önden kaç kere arkadan yaptık dedi.teyzem ise güldü .

ve ee artık bu sana 3 ay yeter dedi.annemde güldü ve yetmezse yetmesin artık benim birde panterim var dedi.teyzem şaşkın

şaşkın baktı.ve ne yani o o işleri biliyormu yapa biliyormu dedi.annemde biliyodur tabi bugün begümün odasına girdigimde siki koccamandı dedi ve teyzemde ne yani begümle yapıyorlarmı dedi.annemde bilmiyorum ama begüm .

yapmaz dedi.ben bu duyduklarım karşısında çok etkilendim ve lavoboda 62

çekmeye başladım.sonra teyzem giti bende arkdaşlarla alış veriş merkezine gitmiştim bıraz gezdik ve benim canım sıkıldı ben geri eve döndüm.anahtarımla kapıyı açıp girdimde evde kimse yoktu içeri girdim ve yatak odasından sesler geliyordu baktımda panter annemi altına almş o koca .

yarranı annemin amına sokuyordu.annem inliyordu ben bi anda elimi amımda hissettim ve bıraz okşamamla hemen boşaldım panter annemin amına patladı ve bıraz öle kaldı sonra annemin içinden çıktı.annem hemen toparlandı begüm şimdi gelir diye ve bende hemen dışarı çıktım sonra yeniden eve geldim annem çok memlundu :D panter teyzemide sikti .

Arabada koltuk üstünde deli gibi seviştik

6 Aug

ben 16 yaşındayım 3 yıl önce başımdan bir olayı anlatmak istiyorum benden 2 yaşl büyük ablam var ben ozaman lar 13 ablam ise 16sındaydım yani benim şimdiki yaşımdaydı ben çok güzel ve harika bir vücudu var neyse ben 13 yaşındayken orta okulu okuyordum ve genelde okuldaki kızlara hertenefüs hemen dayanırdım sikimi sürterdim ve gece yatağa girincede onları düşünür 31 çekerdim artık öyle azmıştımki tvdeki dizeleri izlerken bile sikim kalkıyordu neyse bir gün okuldan çıkıp eve geldim ablamda benden önce gelmişti annem ise komşulara gitmişti tabi herzamanki gibi üstümü çantamı bir yere fırlattım oda bunu görüp sinir oldu ve kavga etmeye başladık kavga ederken nasıl olduysa ablamın arkasına geçip arkadan kavradım o sırada o domaldığı için sikim tam götüne denk geldi ve kalkmaya başladı çok yumuşaktı daha evvel hiç akşlımdan geçmezdi ablam çırpınmaya başladı bende tamam sakin olalım bi su içelim dedim ve içeri gittim, suyunun içine bayan azdırıcı damattım sonra ablamla gene kavga etmeye başladık benim sikim habire kalkıyor ve ablamın kalçalarının arasından göt deliğine çarpıyordu ablamda etekli olduğu için her çırpınışında eteği yukarı kalkıyordu sonrasında ve sonunda ablama dayanarak boşaldım aradan bir kaçgün daha geçti hem okuldaki kızlara dayamaya devam ediyordum bir yandanda ablamın götünü hayal ediyordum ve yine bir gün aynı şekilde kavga etmeye başladık ve bende yine arkasına geçip dayanmaya başladım ama bu sefer ablamın üstünde etek vardı ama kilotlu çobı yoktu beyaz bacakları dışarı atmıştı ve bu sefer bunu dizlerinin üstüne domalltım bende fermarımı aççıp kalkmış olan sikimi dışarı çıkardım ve dayamaya b aşladım bir yandada kavga ediyormuş gibi devam ediyordum o çırpındıkça eteği yukarı çıkmaya başladı ve artık benim sikim onun kilotunun üstündeydi göt deliğinin sıcaklığını sikimde his ediyordum ve bana bıorak beni demeye başlamıştıki abla bunu sen istedin dedim ve kilotunun arasından götüne bastırmaya başladım ve bi anda ablamın götüne girdim ve çok geçmeden ablamın içine boşaldım ablam hiç birşey demeden altımdan kalktı ve gidip banyo yaptı o konuyu bir daha açmadı

Arka Deliğimi Törenle Deldirdim

6 Aug

Ben bakireliğe önem veren bir kızım. Kızlğımı kocama sakladığım için götten zevk almaya karar vermiştim. O yüzden daha önce parmak bile girmemiş arka deliğimi törenle deldirdim. Tören diyorum, çünkü doğum günü partimde deldirdim. 28 yaşında olmama rağmen daha önce hiç anal seks yapmamıştım. Adım Ayşe. Doğum günü partime çok samimi arkadaşım Sibeli, onun sevgilisi Kenanı ve ve benim sevgilim Orhanı davet ettim. Önceden Sibelle anlaşmıştık. İlerleyen saatlerde sevgilileri değişecektik. Orhanın siki çok kalın olduğu için bir türlü arkadan vermeye cesaret edemedim. Sibelin tarifine göre Kenanınki uzun ve çok kalın değildi. Sibelle beraber pastayı ve kokteylleri hazırladık. İsmini aşk suyu koyduk. Sonra erkekleri beklemeye başladık. Sibel ilk defa deldireceğim için nasihatler veriyordu. “Deliğini bolca kremle, girerken kendini sıkma, gevşek bırak. Yoksa daha çok acı duyarsın. Ha, bir de zevk alıyormuş gibi yapma, yoksa Kenan kendini kaybediyor ve yırtarcasına pompalıyor” dedi. Biz bunları konuşurken kapı çaldı. Bana birbirinden güzel hediyeler getirdiler. İçki içtik, müzik eşliğinde dans ettik. Çakırkeyf olduğumuzda Sibel Orhanı alarak yan odaya geçti. Biz Kenanla dans etmeye devam ettik. Bir ara Kenan kulağıma “Seni sikmek istiyorum” diye fısıldadı. Bende “Tamam ama ben oramdan yap” dedim. Kenanın gözleri parladı ve sırıttı. Beraber yatak odasına girdik. Üzerimizde ne varsa bir çırpıda çıkarttık. Kenanı sırt üstü yatağa yatırdım. Tedbiri elden bırakmıyordum. Önünde domaldım. Göt deliğimi bolca kremledikten sonra yavaş yavaş sikinin üstüne oturdum. Epey uğraştıktan sonra sikin kafası deliğimin içine girdi. Bu arada Kenan elleriyle kalçalarımı açıyor, rahat girip çıkmasını sağlıyordu. Kenanında yardımıyla ritmik şekilde oturup kalkmaya başladım. Sikin tamamı girmesin diye öne doğru uzattım. Artık fazla acı duymuyordum. Yan odadan çok acı bir çığlık sesi geldi. Kenan Sibele birşey olduğundan endişelendi. “Merak etme, sadece Orhan, kalın sikini Sibelin götüne sokmaya çalışıyor” dedim ve haklıydımda. Benim arkama almaya cesaret edemediğim siki, Sibel bağıra bağıra alıyordu. Kenan, “Daha fazla sokmak istiyorum, domalsana” diye ricada bulundu. “Tamam fakat acıtmamaya dikkat et” diyerek domaldım ve her ihtimale karşı kafamı yastığa gömdüm. Kenan isteklerime harfiyen uyuyor, sikinin hepsini sokmuyordu. Beni çok iyi idare ediyordu. Hiç de korktuğum kadar yokmuş. İlk defa deldirmeme rağmen çok fazla acı duymadım. Kenan spermlerini içime boşalttı ve sikini dışarı çıkarttı. Bir süre dinleneceğimizi sanıyordum fakat aniden amıma girdi! Korkunç bir acı ve panik yaşıyordum. Kızlığımı kocama saklayacaktım, ama Kenan kendini kontrol edememiş ve onu delmişti. Ama artık yaşacak birşey yoktu. Madem ki kızlığım gitmişti bari tadını çıkarmalıydım. Kendimi Kenan’a bıraktım. Kenan amımı sabahlara kadar defalarca sikti. Birkaç defa boşaldım. Her tarafım sperm olmuştu. Ağzım, götüm, amım… Sonra birbirimize sarılarak uyuduk. Ertesi gün, Orhanla sikişmeden önce sevişiyorduk. Benim amdan vermediğimi düşünüyordu. Önünde bacaklarımı açarak “Beni amdan yap” dediğimde kulaklarına inanamadı. Dün gece olanları anlamıştı.

Türbanlı Seks

6 Aug

Sabah işe gitmek için otobüse bindim.Esenler-Eminönü otobusü hep tıklım tıklım olur o saatte.Şöförün hemen arkasında bir yere zor bela kendimi atabildim.Bir sonraki durakta otobüs gene yolcu almaya başladı ve artık nerdeyse camdan çıkacaktım… Ama o otobüs iyiki de o yolcuyu almış. İki tane başörtülü bayan bindi…Biraz sıkışmıştık ve bayanların birisi bana arkası dönük vaziyette diğer arkadaşıyla sohbet ediyordu.

Bir anda kalçalarını yavaşça bana sürtmeye başlamıştı ama ben kaçıyordum.Ne olur ne olmaz rezil olmakta var koskoca otobüste.Ne varki ben kaçtıkça o üstüme doğru geliyordu artık kaçmanın anlamı yok diyerek bende ona doğru yüklenmeye başladım.Alev alev yanıyordu teni sıcacıktı. Kalçalarını oynatarak bana karşılık veriyordu.

iki eliylede üstteki tutacaklardan tutuyordu. Dayanamayıp gayri ihtiyari elimi kalçasına atıp okşamaya başladım çok hoşuna gitmiş ve bana dahada yapışmıştı.Artık sikim iyice sertleşmiş ve kalçalarının arasını bulmuştu… Çok şaşırıyordum ve korkuyordum çünkü başörtülü bayanla otobüste ve herkesin ortasında sikişiyordum… Kumaş pantolonum vardı ondada ince kumaş etek vardı yani detaylarımızı hissedebiliyorduk Bacaklarını tamamen üstüme yıkmıştı artık…

Elinin birini bırakıp sikimi avuçlayıp iyice oynamaya başladı..Boyu biraz kısa olduğu için elimle göğüslerini ellemeye başladım.. Harika ve taş gibiydi yüzünü görmek istiyordum ama arkası dönüktü… bir süre böyle gittikten sonra titrediğini hissettim sanırım boşalmıştı ve ağırlığı tamamen bendeydi artık ve dayanamadım bende boşaldım oda hissetmiş olmalı ki artık üstümdeki ağırlığını çekti.Davutpaşada inmem gerekirken Fındıkzadeye gelmiştim.Hemen şöföre kapıyı açmasını söyleyip ilk durakta indim.İnerken yüzüne baktığımda ise yüzünün bir melek kadar güzel olduğunu ve hafifçe kızardığını gördüm…

xhamster sikiş videosu

6 Aug

xhamster sikiş videosu

erkiss ru

6 Aug

erkiss ru

sikiş ilz

6 Aug

sikiş ilz

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.