Archive | Türk Pornosu izle RSS feed for this section

mynet video izle

28 Aug

Kayınvalidem güler taş gibi bi kadındır. bundan 6 ay once oldu ne olduysa. eşim yazlığımızdaydı ve ben işlerim nedeni ile ankaradaydım. işlerimi hallettikten sonra yazlığa tatile gidecekken eşim annesinide getirmemi istedi bende kayınvalidemi aldım gece12 de yola çıktık. üzerine bol bi etek giymişti v yaka bluzundan sanki göğüsleri fırlayacak gibiydi. yolu yarıladığımızda afyonda yemek yemek için durduk yorulmuştum anne şu ilerde benzinlik var orda uyuyalımmı dedim oda tamam dedi. durdum araç transporter olduğu için arakaya geçtik. yattık ama aklım onda kalmıştı mukemmel bi kokusu vardı. yan yana yatınca onumde domalmış yatıyordu gece karanlığında tam goremiyordum ama onu sikmek istiyordumç oda uyumamıstı muhabbet etmeye başladık. yuzunu bana dondu ve o anda dudaklarına yapıştım kendini geriye çekti hiçö vakıt kaybetmeden altıma aldım eteğini sıyırdım bu arada elimi ağzına dayadım bağırmasın diye. ağlamaya başladı elimi çekeceğim ama bi şartla dedim bağırma seni rezilk ederim dedim oda başını salladı.
elimi çektim benim ki taş gibi amına dayanıyordu elimi amına attığımda sırılsıklamdı hala ağlıyordu sus dedim istemediğin sordum oda nasıl olur sen benim oğlum sun dedi bende 3 yıldır seni hayal ediyorum sende istiyorsun dedim o hayır bırak beni dedi iç lambayı yaktım ve telefonumla resimlerini çektim hadi dedim istersen yapma seni rezil ederim oda gıkını çıkaramadı. ve kendini bana bıraktı hala ağlıyordu.

kulodunu çıkartıp dilimi amının en derin noktalarına kadar soktum çok guzel di amı. sonra ustundeki herşeyi çıkarttım sadece sutyenleri kaldı onları sonraya bıraktım amını yalarken iyice kendinden geçmişti ve benimkini son derce sert bişekilde amına yerleştirdim gidip gelemlerim hızlanmıştı koca araba sllanıyordu. artık oda zevk alıyordu. haykıra haykıra içine boşaldım ne yaptın korunmuyorum dedi önemli değil dedim o tekrar ağlamaya başladı susmasını artık benim olduğunu ve bi şey olura cocuğu aldırcağimı soyledim sustu birer sigara içtik bu sefer götten sikecektim hayır demisne rağmen domalttım götunu parmaklamay başladım iyice açılmıştı hiç gotten sikilmediği için zorlanmıstım benim aleti sokar sokmaz oyle bi ses çıkardiki zevketn 4 kose oldum yaklaşık 4-5 dakıka gıt gelden sonra beraber ce boşaldık. artık benimdi ve benim kalmalıydı. soyledim benim olmayı kabul etti. artık benim her fırsatta sikişiyoruz. hatt yazlıktan dönerken benimle geldi eşime işim var yalanını soyledi o yaz 2 ay boyunca sikti şimde haftada 1 veya 2 oda yetiyor eger cok azarsam ayak ustu ugrayıp ağzına verıyorum oda bende çok mutluyuz. artık benim metresim oldu.

En küçük halam

10 Aug

Bu olay ben ben okula başlamadan önce başımdan geçti ve tamamen gerçektir. O zamanlar 5 yaşlarındaydım.
Benden 3 yaş büyük olan halam yaseminle yaşadıklarım benim bir kızla yaşadığım ilk deneyimimdi. Kendisi okula gidiyordu, dönüşünde beraber oynardık. Çoğu zamanım büyükbabamlarda geçerdi. Halamla beraber dışarda oynarken tuvaleti geldiğinde önümde yapardı bu da beni tahrik ederdi. Birgün evlerinde odasında evcilik oynarken doktorculuk oynamak istedi ve benden onu muayene etmemi istedi. Altını çıkarıyor ve o güzel götünü kontrol etmemi istiyordu. Ben de o güzel götünü okşuyor tedavi yapıyormuş gibi oynuyordum. sonra önünü dönüyor ve amını okşamamı istedi. Ben de merakle inceledim ve okşadım, gördüğüm ilk amdı. İlginç gelmekle beraber canım da çekti, tabii o zamanlar sikişmenin ne olduğunu bile bilmiyorduk, bizim için en iyi şey okşamak ve öpmek geliyordu :) beğendin mi diye sordu ben de evet dedim. istersen öpebilirsin dedi ama ben çekindim öpmedim. Ancak daha sonraları pişman oldum ve keşke öpseydim dedim kendi kendime.. Birkaç gün sonra aynı oyunu oynamak istedi yine ben de fırsat bu fırsat bu sefer öperim dedim içimden
ve bana yine öpmek ister misin diye sorduğunda evet diyerek amına gömüldüm ve doyasıya öptüm :) yalamanın bile ne olduğunu bilmiyordum tabii :) bu şekilde halamı okşadım ve amının götünün tadına baktım. kendisi de sikimi merak edip çıkarmamı istedi. çıkardım eline aldı inceledi. utanıyordum sonuçta çocuktuk
birşey bilmiyorduk.. şu anki aklım olsa ağzına verirdim :) bu durum böyle devam etti çocukken. Daha sonra büyüdük tabii ve bu şeyle hiç olmamış gibi davrandık. Ben hiçbir zaman açılamadım kendisine bu yaşadıklarımızı hatırlatamadım halbuki onu hep arzuluyordum. Seksin nasıl birşey olduğunu öğrendikten sonra onu hayal edip durdum ve onu sikerken kendimi hayal edip 31 çektim hep. Şimdi genç kız oldu ve evlendi. Başımdan geçen tatlı bir anı olarak aklımda kalacak hep. Hepinize bol seks ve orgazm diliyorum ;)

Halamla Sabaha Kadar

6 Aug

bu tatlı olay basımdan gecen bahar gecti…ben 19 yasında 1,80 boyuında 70 kg bir gencim.hemen tatlı anıma gecmek istiorum aksam halamlara misafirliğe gitmiştik oturduk eğlendik eniştem iş için ist a gitmek üzere yola cıktı biz birazdaha oturduk sonra hadi kalkalım dedi

annem kalktık ben ayakkablarımı giymeye gittim önden annem bana sen halanda kalcan dedi halamlara bikackez hırsız girmişti ondan tamam dedim annemler gitti halama ortalığı toplamasında yardım ettim hava sıcak olduundan halam ben dus alcam dedi girdi banyoya benim aklımda hiç sex yoktu içerde oturuyodum kalktım benim kuzenin ağlama sesini duydum daha 1,5 yasında yanına gittiimde

ne göriim halam cırıl cıplak cocuğu yatırmaya calısıyo beni gördüünde hiç kendini saklamaya calısmadı bile aksıne güsel bi gülücük attı ben cıldırdım gittim yanına halam cocuğu sallarken bende halamın memelerini oksuyodum halam cocuğu yatırdı ve içeri gectik halam beni soydu ve benim yarrağımı yalmaya basladı sonra 69 a gectik amının içini nasıl yalıyorum ama halamdan cıkan sesler beni dahada tahrik etti

ben yaladıkca o inliyor ve sok die bağırıyor bende dayanamadım domalttım ve amına öle ir soktum kı biraz içinde bekledim sonra ileri geri yapmaya basladım bi süre sonra içine bosaldım sonra cıkarıp azına verdim yaladı yıne sahkandırdı benim yarrağı bu sefer ben sırt üstü yattım onu ustume oturttum üzerimde zıplamaya basladı

7 8 dk zıpladıktan sonra ben yine içine bosaldım oda benim üstüme bosaldı böyle sabaha kadar sikiştik cocuk arada uyanıyodu bizde mola verioduk en son ban yoda kaydım o gün artık hep kayıyorum cooooooooooook güsel amcığı belediye çukuru gibi oldu sike sike kafam girer artık ama cok güsel

annem sevgilisi ve ben

6 Aug

20 yaşındayım..esmer tenli, dolgun vücutlu bir kızım..sevgilim beni çizgiroman kahramanı druunaya benzetir..anlatacağım hikayem annem ve annemin sevgilisiyle ilgili..annem babamla ayrı değil ama bir sevgilisi var..ben babamın bundan haberinin olduğunu ama karşı çıkamadığını düşünüyorum..annemin sevgilisinin ismi erhan.annemde gençe seksi ve alımlı bir kadın…

bir öğlen sonrası eve geldim..annemlerin yatak odasından sesler geliyodu..annemin sesini duydum ama erkek seside vardı..bu saatte babam olamazdı çünkü işte olması gerekirdi..yatak odasına doğru yaklaştım..kapı aralıktı..içeride annem ve erhan çırılçıplaktı..

annem yatağa oturmuş

erhan eğilmişonun bacak arasını yalıyodu..çok garip olmuştum..seyretmeye başladım..annem zevkle inliyo bacak arasından şapır şupur sesler geliyodu..yavaş yavaş bacak aramın ıslandığını ve kaşınmaya başladığını farkettim..ve elimle mini eteğimi sıyırıp vaginamı okşamaya başladım..

bu arada yanlışlıkla kapıya dokundum..kapı yarıyarıya açıldı ve ben elim amımda kapıda kalakaldım..ne yapacağımı bilemedim..elimi bacakaramdan bile alamadım..annem şaşkınlıkla bana bakıyo erhansa naapacağını bilemez şekilde bakıyodu..kendimi toplar toplamaz mutfağa doğru kaçtım..

biraz sonra erhan yanıma geldi..üzerinde sadece külodu vardı..şaşkınlıkla bişeyler anlatmaya çalışıyodu..birbirlerini seviyolarmış..anlayışlı olmamaı bekliyolarmış falan filan..durumu izah etmeye çalışıyodu..bense sadece küloduna sığmayan kalkık sikine bakıyodum..erhan farketti..ve sustu..yüzüne baktım..

elimi külodunun içine soktum ve ateş gibi sıcacık sikini yakaladım..benide yaparsa bu olayı kimseye söylemeyeceğimi söyledim..anneme kızmıştım ve bu teklifimi reddedemeyecek konumda olduğunu biliyodum..

annem yatakta acakalarını ayırmış mastürbasyon yapıyodu..çok çaçırmıştım..çok bozulduğunu sanmıştım..annemin vücuduna baktım gayet hoştu..düzenli spor yapardı ve iki çocuk doğurmasına rağmen sıkı bir vaginası vardı..bana baktı gülümsedi ve soyunup yanına girmemi söyledi..soyundum..üzerimde sadece külodum kalmıştı..

yatağa girer girmez memelerimi sıkmaya okşamaya başladı..çok garip olmuştum..hiçbirşey hissetmiyor ama olanlara seste çıkarmıyordum..erhan arkadan kalçalarımı okşamaya külodumu koklamaya başladı..ennem memelerimi emiyodu..erhan külodumu indirip kalçalarımın arasını yalamaya başlayınca ben gevşedim..

erhan kıçımın deliğini yalamaya başladığında bende annemle dudak dudağa öpüşmeye başladım..annemin amı vıcık vıcık olmuş amından akan sular yatağın çarşafına sızıyodu..vücudum alev alev olmuş, meme uçlarım füze gibi kalkmıştı..erhan arkamı bıorakıp annemin dudaklarını öpmeye başladı..

kıçımı yalarken ıslattığı ağzı annemin ağzınıda ıslatmıştı..annem erhanla öpüşürken bir eliylede erhanın sikini okşuyodu..erhan annemi domalttı..annemin amı fazla sulanmıştı ve sikilmesi gerekiyordu..annemi bir erkeğin önünde böyle dörmek beni dahada azdırıyodu..

erhan sikini annemin amında gezdirirken annem başını erhana çevirip ağlamaklı bir ifadeyle “sik artık beni” der gibi baktı.. fahişeler gibi kırıtıyo ve dudaklarını ısırıyodu..bacaklarımı ayırıp annemin yüzüne gelecek şekilde önünde oturdum..annem amımı yalamaya başladığında erhan anneme geçirdi..

erhan arkadan kaydıkça annemde amımı kasıklarımı deli gibi yalıyodu..erhan arkadan her vurduğunda annemin ağzı amıma gömülüyodu..annemin arkasından gelen “şlak şlok” sesleri beni dahada azdırmıştı..annem bir yandan erhana siktirirken bir yandanda annelik şefkatiyle dilini heryerime sokuyodu..

yaptığımız işin günahı beni dahada azdırıyodu..erhan annemin yanına domalmamı istedi..geçtim yanyana kalçalarım yandan anneme değecek şekilde domaldım..tam karşımızda koocaman bir ayna vardı..erhan tam arkamızda kazık gibi olmuş sikiyleönünde domalmış anne-kızın vıcık vıcık sikilmeyi bekleyen deliklerini seyrediyodu..

biz kıvranmaya başlayınca parmağını anneme sikini bana soktu..annemi siken sik tarafından sikiliyodum..ben sesli sesli inlemeye tatlı çığlıklar atmaya başladım..erhan arkadan amımı sikerken annem benim yanaklarımı öpüyodu..

bana bakarak orospular gibi

gülümsüyodu..erhan sikini götümden çıkarıp annemin göt deliğine sürmeye başladı..erhanın bu davreanışları beni o kadarheyecanlandırıyoduki orospu annemin kıçı benim amımın suyuyla sikilecekti..sikini annemin ıslak deliğine biraz bastırdı ve sokmaya başladı..şimdi parmağını bana sokmuş annemi götünden beceriyodu..

parmaklarını annemin amında ıslatıp göt deliğimi ıslatmaya rahatlatmaya çalışıyodu..parmaklarını sokmaya başladı..bir parmak..iki parmak..deliğimi genişletip sikecekti..annem vıcık vıcık kıçına girip çıkan yarrağın hareketleri hızlandıkça kancık gibi inlemeye kıçını sallamaya başladı..galiba boşalacaktı..

zavallı babam bu durumu görse acaba ne yapardı..??evlilik yatağında yabancı bi adam karısını ve kızını sıraya koymuş inlete inlete sikiyodu..annemle inlemelerimiz bazen birbirine karışıyor bazende tek ağızdan çıkıyomuş gibi oluyodu..erhan götünü sikerken eliyle amını okşamaya başladı..inleye inleye boşalırken kıçımda üç parmak vardı..

annem kalkıp benim önümde bacaklarını açıp oturdu..bana sarıldı..dudaklarımı öptü ve yanağımı göğsüne dayadı..erhan sikini domalmış götümün deliğine bastırıyodu..elleriyle kalçalarımı ayırdı ve sikini yavaş yavaş kıçıma sokmaya başladı..acı karışık zevkle inlemeye başladım..

annem şefkatle yanaklarımı öperken bir eliylede kalçamı ayırıp sikilişimi kolaylaştırıyodu..nede olsa evladıydım..acı azalmıştı..kıçımı iyice diktim..erhan orta parmağını annemin ağzına verdi..anneme parmağını emdirirken banada arkadan kaymaya devam ediyodu..

annemin kucağında inleye inleye sikiliyodum..tam boşalacaktımki erhan arkama boşalttı..götümün içi meniyle dolmuştu..sikini çıkardı ve annemin ağzına verdi..annem erhanın sikini yalayıpgötüme sığmayan menileri temizledi..

” kızında senin kadar tatlıymış” dedi ve giyinmeye başladı..anneminde benimde bacak aramız vıcık vıcık olmuş ikimizde sikilmekten mayışmıştık..ikimizinde deliği kıpkırmızıydı..annemingötünden hala meni sızıyodu..erhan odadan çıkarken ben annemin kalaçalarını ayırıp deliğini yalamaa başladım..

pazrmaklarımla deliğini ayırıp kıçında kalan menileri emdim..oda amımı yalayarak beni boşalttı..sonra birbirimize sarılıp uzandık..yorgunluktan uyumuşuz..uynadığımızda aramızda herşey dsahada farklı olmuştu..artık harika birer arkadaş olmuştuk birbirimize….

kocam patronuna cilve yap dedi ben sikdirdim

6 Aug

kocam iş den geldiğ inde patronun iş ten ç ı rkarabileceğ ini sö yleyerek sana ilgisini hissediyorsundur bende ç oktan hissediyorum birgü n ben yemege davet edeyim daha sonrada bir ş eyi bahene edip dı ş arı ç ı kayı m sen biraz cilve yap biraz iltifat yap belki vazgeç er dedi 5yaş ı nda ç ocuğ umuz vardı kocamı n yeni iş bulması zordu iyide para alı yordu kabul etmek zorundaydı m kocamla seks hayatı mı zda iyi gitmiyordu iş e erken gidip saat onda geliyor ben istesemde beni sikemiyor sikdiğ i gü nlerse on dakika iç inde boş alı yordu bende hemen mutfağ a koş up irinsinden salatalı k alı p yatağ a yanı na uzanı p sabaha kadar kendimi tatmin ediyor bana bakmasada inlemelerimi dinliyordu bu sebepden teklif benim iç inde değ iş ik haz olacaktı bu esnada adı m aysu 27 yaş ı ndayı m dü zgü n bir fiziğ im var gö ğ ü slerim idaal irilikde geriye ç ı kı k geniş kalç aları m ince belim her erkeğ i cezbedecek gü zellikte dudakları m kalı n emilmeye doyulmayacak cinsden patronu hasan 42 yaş ı nda iri yapı lı benim yarı minyom tipime bakı nca kucağ ı nda evirip ç evirip hoplatarak zı platarak inleterek bagı rtarak sikecek tipten yakı ş ı klı da sayı lı r karı sı nı da dü ş ü nü nce beni arzulamakta ne kadar haklı olduğ unuda hak veriyorum ü ç gü n sonra kocam arayı p akş ama geliyoruz dedi kuafö re gidip saç ı mı yaptı rdı m makyajı mı birtamam yapı p altı ma kü lot giymeden dar birpantolon giydim kalç aları mı tam gö steriyordu amı mı nda yarı gı nı belli ediyordu ü stü me zaten dik olan gö ğ ü slerime dik bir sü tyen takı p ince sitreç bulü z giydim ç ocuğ a hafif uyku hapı verip uyuttum yemekleri lokantatan sö yleyip beklemeye baş ladı m kapı ç alı ndı kapı yı aç ı p kocama hoş geldim canı m deyip hasan bey hoş geldiniz diyerek elimiuzatarak elini sı kı p gö zlerine iş veli iş veli baktı m yemekleri masaya koyduktan sonra mutfağ a geç ip kocamı n telofonunu ç aldı rdı m kocam tamam anne hemen geliyorum dedi beni ç ağ ı rı p hayatı m annem rahatsı zlanmı ş ben bir bakayı m sen hasan beyi agı rla dedi hasan kalkmak istedi olmaz hasan bey deyip durdurdum yemek yerken hasan gö zlerini gö ğ ü slerimle amı mdan ayı ramı yordu masayı kaldı rmak iç in mutfağ a gidince elimi amı ma sokup okş ayı p am dudakları mı iyice kabarttı m patoluda parmakları mla dı ş arı dan amı mı n iç ine iyice sokup sı kı ş tı rdı m amı m bakı nca tamamen belliydi iç eri girince gö zü nü amı ma dikip ayı ramadı salona geç ip o tekli koltuğ a ben karş ı sı ndaki ikili koltuğ a oturdum emine hanı m nası l diye sordum sağ lı ğ ı iyi ama diye lafa baş ladı ben zaman zaman dilimle dudakları mı ı slatı yor sesimi titreterek ya ö ylemi diye cevap veriyor onu dinliyordum karı sı nı n kendine bakmadı ğ ı ndan buna ı lgi gö stermediğ inden bahsediyordu keş ke sizin gibi bakı mlı ve ç ekici olsaydı dedi hemen yerimden kalkı p kucagı na oturdum geldiğ in den beridir en ç ok istediğ im buydu boynuna sarı lı p ü zü lme hasan canı m kocamda benim kı ymetimi bilmiyor diyerek kalı n dudakları mı ağ zı na sundum yarağ ı kazı k gibi olmuş alttan kalç aları mı gı cı klı yordu bende baş ladı m sü rtmeye dudakları mı emiyor soruyor yalı yor dilini ağ zı mı n iç ine sokup bana emdiriyordu sol eliyle boynumdan sarı lmı ş beni sı kı yor kavrı yor sağ eliyle amı mı pantolonun dı ş ı ndan okş uyor sı kı yor avuç luyordu soluğ u sı klaş mı ş ohhhhhhhh diye inliyor harika kadı nsı n aysum diyordu ihtiraslı sesin ihtiş amı yla orgamz olmuş boş almı ş tı m patolonun bacak arası tamamen ı slanmı ş tı ama elim yaraktaydı oda benim orgamz etkisinden galiba onun pantolununda ı slaklı k elime geldi hayal kı rı klı ğ ı yaş adı m buda kocam gibi diye dü ş ü mdü m ama yarağ ı yumuş amı yordu hemen diz ç ö kü p yarağ ı dı ş arı ç ı karp yalamya baş ladı m kocamı nkinden bü yü kdü soktuğ um salatalı klar kadar vardı ama bunun birde bü yü k kalpağ ı vardı yerken harika bir ş ey olacaktı bu hisle birdaha boş aldı m hemen ayağ a kaldı rı p bu defa suları nı yalayı p iç eç em deyip pantalonu yı rtar gibi ç ı karı p amı ma yumuldu soruyor emiyordu bende boş durmayı p gö mleğ ini ç ı kardı m kendi bulü zü mü ç ı karı p gö ğ ü slerimi okş uyor onun omuzları nı ö pü p sı kı yordum oda kalç aları mı sı kı p parmağ ı nı gö tü me sokuyordu dayanamayı p ağ zı na bir daha boş aldı m ayakda duracak takadı m kalmadı o koltukda oturuyor bende amı ma yarağ ı sokup kucağ ı na oturdum baş ladı hoplatmaya ç ok arzu ettiğ im ş eydi ö yle bir hoplatı yorduki anlatı lmaz yaş anı r cinsden hoplarken baktı m kocam salon kapı sı nda ö nce afallar gibi oldum ama tepki gö stermeyince daha ş iddetli devam etmeye baş ladı m bir taraftanda sik hasanı m dağ ı t amı mı gö tü mede sok diyerek yarağ ı amı mdan ç ı karı p elimle gö tü me denk getirip kocama baka baka oturdum yarağ ı n ü zerine dibine kadar geç ince ö yle bir aaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ç ektimki kocamı n ağ zı aç ı k kaldı baş ladı m zı plamaya hasanda eliyle hoplatı yor bende deveam hasanı m yarı nda gel sik beni kocam senin iş teyken sen eve gel karı sı nı n amı nı gö tü nü akş ama kadar yarağ a doyur diyordum kocamsa ağ zı aç ı k bana bakı yordu haydi hasanı m ş imdi amı ma sok diyerek gö tü mden ç ı karı p koca yarağ ı tekrar amı ma soktum baş ı nı kolları mla sı karak ğ ö ğ ü slerime bastı rdı m oda iri ğ ö ğ ü s ucumu ağ zı na alı p emip ı sı rı yordu haydi hasan canı m beraber boş alalı m iç imi sı cak dö llerinle yak dedim volkan gibi patladı k kocama baka baka kagı rtı ra kagı rttı ra boş aldı m giynip mehmet gelmiyecek gideyim dedi kapı dan ugurlarken boynuna sarı lı p sevgilim harikaydı n her gü n istiyorum seni diyerek dudakları na yumuldum kapı yı ö rtü nce kocam arkamdaydı gü lerek gö rdü nmü pezevenk kadı n nası sikilir dedim

Ablam Babam Kardesım

6 Aug

Ben 24 yasında bı unıversıte ogrencısıyım.Ablam 26 kızkardesımde 19 yasında.annem olelı tam 12 yıl oldu.ablamla ben 2 yıldır bırlıkte sevısıyoduk.kızkardesımız ebru artık buyumustu ve ben onu da sıkmek ıstedıgımı ablama soledım.oda ozaman bende babama verırım dedı.

Hem 12 yıldır kadın yuzu gormedı dedı. bende o zaman olara soleyelım ve hep bırlıkte yapalım dedım.ablam ebruya onla ılıskımızı anlattı.ebru ılk once sasırmıs.ablam baskasına vereceme kardesıme verırım daha ıyı demıs.hem her ıstedıgımı yapıyor demıs.
Bı gece ablam benı odalarına cagırdı.oturduk konusmaya basladık.sonra ablam benı opmeye basladı.bende onu oksamaya basladım.amacımız ebruyu azdırmaktı.ebru saskılıkla bıze bakıyodu.ablam ona bıze katılmasını soledı.ben ebruyu oksamaya basladım.ablamda elbıselerını cıkarmaya calısıyodu.sonra ablam sıkımı yalamaya basladı bende ebruyu yalıyodum.

Sonra yaragımı ebruya sundu.ebru buyuk mutlulukla sıkıme daldı.ablamdan daha ısteklı yalıyodu.bu arada kapı acıldı.gelen babamdı.ebru sasırmıstı.ablam babamı alıp ıcerı goturdu.bızde ustumuzu gıyıp yanlarına gıttık.ablam babama ne oldu baskalarına verıp orospumu olsaydık dedı.bızde ınsanız ve sıkılmek ıstıyoruz.ve kardesımız bızı sıkıyor ıste ne guzel dedı.

Babam sasırmıstı.ben ıstersen sende bıze katıl aılecek yapalım dedım.onlar sıkılmek bızde sıkmek ıstıyoruz.bunda tuhaf olan ne dedım.ablam babamın gozlerıne baktı ve babamın fermuarını actı.bak babacım ben sana sakso cekecem sende benı sıkecen dedı.ıkımızde zevk alacaz dedı.

Babamın yarragı kocamandı.ablamın gozlerı bırden acılmıstı.daha dılını ustunde gezdırırken babam yuzune patlamıstı.ablamın dollerı buyuk bı zevkle yuttugunu gorunce demek sıkılmek ıstıyosun sımdı gorursun dedı.hızla ablamı koltuga kaldırdı.pıjamasını sıyırp kulodunun yanından ablama gırdı.oyle bı yumuldukı ablamın bırden nefesı kesıldı.bende kardesıme baktım pıjamasını sıyırdım ve kulodunun ustunden onu yalamaya basladım.

dılımı kulodunun kenarından ıcerı soktum.cıldırmıstı hadı abıcım ne yapacaksan yap dedı.ebrunun yalvardıgını goren babam hadı olum sıksene kardesını dedı.bende emredersınız efendım dıyerek kulodunu cıkardım.amı sulanmıs ona sokmamı beklıyodu.kardesım bakıreydı.ablamla babama bu anı ızlemelerını soledım.

Kafasını surtmeye basladım.ebru dahada heyecanlandı.babam gofuserını oksadı.ablam hadı sık su orospuyu demesıyle bırlıkte ebruya abandım.tam gıremedım ve az gerıleyıp bıdaha kokledım.ebru cıglıklar atıyodu.babam aferın kızım ıyı alıyosun dedı.ablam alıngan bı sesle babacım ben alamıyormuyum ededi.

Babam bunun uzerıne tekrar ablama yumuldu.kardesım altımda cıglıklar atıyodu ama bulmustum taze amı bırakırmıyım.neyse bıraz sonra alıstı zate.ablam eslerı degıselım dedı.bende salakmısın kızım ebru babamınkını alamaz dedım.ablam alır alır ded.ebruyu babamın kucagına oturttuk.babamın ole buyuktukı ebruya yarısını bıle sokamıyodu.ebru yarrak hastası olmustu bırden babamınkını almaya calısıyodu.babam hadı kızım dıyıp duruyodu.

ben ablamı sıkıyodum kı bırden ebrunun gotunu gordum.ablama gıt ıcerden kremını getır ebruyu gotten sıkecem dedım.ablamda orospu kosarak gıttı.ben ebruyu babamın kucagında yalıyodum.ablamda gotunu kremlıyodu.ebru basına geleceklerden habersız babamın sıkı ustunde hopluyodu.babama ısaret ettım ve ebrunu kalcalarını kucakladı.ıyıce gerınce bırden ebrunun gotune yuklendım.alamadı tabı kı ve abı napıyosun dedı.sus dedım ve bı daha yuklendım ablam kalcalarımdan bastırıyogırmem ıcın yardım edıyodu.

Ebruya yuklenınce babamı sıkıde ıcıne gırmıstı.kız butun gucuyle cıglık atıyodu.ablamda sıkın su kucuk orospuyu dıye bızı gaza getırıyodu.babam amından ben gotunden ebruya koklemıstık.o agladıkca ben dahada yuklenıyo dahada zevk alıyodum.ablam allttan dasaklarımızı yalıyodu.babama ebruyu ıyı sıkersen sana gotten verecenm dedı ve babam benı gerı ıttı.ebruyu altına aldı ve amına gomuldu.dıbıne kadar sokuyodu.kızcazın aglamaktan gozunde yas kalmamıstı.

babama yeter dedım.ebruyu kaldırıp banyoya getırdım.sıcak suyla ona masaj yaptım.rahatlamıstı.salona gerı geldıgımde ablam babama sakso cekıyodu.bende ablama gotten sokmaya basladım babam tam agzın abosalırken bende gotune bosaldım.
O gecenın sabahı kahvaltıda da ablamla ebruyu sıktık ve hergun sıkısıyoduk.bır ıkı kez ablamın arkadasları da bıze katıldı.ama benım favorım hep ebruydu.

Arabada koltuk üstünde deli gibi sikiştik

6 Aug

ben 16 yaşındayım 3 yıl önce başımdan bir olayı anlatmak istiyorum benden 2 yaşl büyük ablam var ben ozaman lar 13 ablam ise 16sındaydım yani benim şimdiki yaşımdaydı ben çok güzel ve harika bir vücudu var neyse ben 13 yaşındayken orta okulu okuyordum ve genelde okuldaki kızlara hertenefüs hemen dayanırdım sikimi sürterdim ve gece yatağa girincede onları düşünür 31 çekerdim artık öyle azmıştımki tvdeki dizeleri izlerken bile sikim kalkıyordu neyse bir gün okuldan çıkıp eve geldim ablamda benden önce gelmişti annem ise komşulara gitmişti tabi herzamanki gibi üstümü çantamı bir yere fırlattım oda bunu görüp sinir oldu ve kavga etmeye başladık kavga ederken nasıl olduysa ablamın arkasına geçip arkadan kavradım o sırada o domaldığı için sikim tam götüne denk geldi ve kalkmaya başladı çok yumuşaktı daha evvel hiç akşlımdan geçmezdi ablam çırpındıkça benim sikim habire kalkıyor ve ablamın kalçalarının arasından göt deliğine çarpıyordu ablamda etekli olduğu için her çırpınışında eteği yukarı kalkıyordu sonrasında ve sonunda ablama dayanarak boşaldım aradan bir kaçgün daha geçti hem okuldaki kızlara dayamaya devam ediyordum bir yandanda ablamın götünü hayal ediyordum ve yine bir gün aynı şekilde kavga etmeye başladık ve bende yine arkasına geçip dayanmaya başladım ama bu sefer ablamın üstünde etek vardı ama kilotlu çobı yoktu beyaz bacakları dışarı atmıştı ve bu sefer bunu dizlerinin üstüne domalltım bende fermarımı aççıp kalkmış olan sikimi dışarı çıkardım ve dayamaya b aşladım bir yandada kavga ediyormuş gibi devam ediyordum o çırpındıkça eteği yukarı çıkmaya başladı ve artık benim sikim onun kilotunun üstündeydi göt deliğinin sıcaklığını sikimde his ediyordum ve bana bıorak beni demeye başlamıştıki abla bunu sen istedin dedim ve kilotunun arasından götüne bastırmaya başladım ve bi anda ablamın götüne girdim ve çok geçmeden ablamın içine boşaldım ablam hiç birşey demeden altımdan kalktı ve gidip banyo yaptı o konuyu bir daha açmadı

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.