Yengemlerde badana Yapıyorduk

6 Aug

arkaraslar adım erkan yasım 24 istanbulda yasıyorum ve istanbul piciyim neyse. Yasadıgıız olaya gelelim. Amcamlar bundan yaklasık 4 ay önce evini badana yapmaya karar almıslardı yaza hazırlık yapıyolardı. Neyse onlar odaları toparlamıslar esyaları yıgmıslar felan filan derken amcam o aksam saat 7 civarı benden yardım istedi bende candır diye yardıma gittim. Artık gece 12 olmus 2 odayı zor bitirmistik. Amcamın karısı olan dilek yengem yüz güzelligi fazla yoktur ama mükemmel derecede cekiciligi vardır. Onu hic o sekil hayal etmemistim. Yengem kırmızı kısa sortu ve üstündede beyaz atlet tarzi bir bluz vardı. Gözlerim ara sıra gidiyodu ama kötü bi niyetim yoktu. Gece gec oldugu icin isimizi bıktık dinlenmeye cekildik o sırada yengem soguk biraları acmıs bize servis etti. Sohbet muhabbet derken artık yorulmustuk. Yatıcak yerlerimizi ayarladık ve herkez uzadı ama herkez tekti yegenlerim zaten evde yoktu. Rahattık anlıcanız. Neyse amcamın öle bir horlama sesi gelioki sanki gırtlanı
sıkıyolar haliylen uyuyamadım. Pat yengem geldi odaya sende mi yenge diyere buyur ettim. Dur dedi bari birer tane daha yuvarlıyım biraları bari dedi bende tmm olir dedim. Yengem dusunu almıs mis gibi geldi oturdu yanıma. Üstündekiler farklıydı yalnız sadefe uzun penye vardı ic calamasırı giymedigi her halinden belliydi aya kalktıgında kalcalarınin arasına giriyodu elbisesi. Muhabbet ederken gözlerim gögüslerine takìldı bi ara sanki hic ellenmemis gibi duruyordu ge sütyensizdi baya bi ferahtı ici. Gene bi ara kalkmaya yeltendiginda dengesini kuramayıp birden kucagıma oturuverdi. O anda anında sertlen junior erkan hakim olanadım anlıktı zaten hissedince kendini kenara cekiverdi gine benim icimde ona karsı bi piclik yoktu ne olduysa artık. Yengem 1-2 dakika susmustu direk yüzüme dönerek amcaninki o kadar kalın degil demesiyle. Dumura ugramıstım soktaydım ne diyecegimi sasırmıstım ve kendimi toparlayalarak nerden biliosun sen kibarlıkla penis doktorumusun sen diyerek sordum. O degilim ama anlarım diye cevap verdi artık ben delirmistim. O zaman sen baya bi yarrak gördün diyerek gulerek cevap verdim. Yengem bu isin sonunu bildigi icin biz cocuklarin odasına gectik. Amcam halen horluyodu. Yengem bizi duymaz diyerek yanıma uzandı ve beni kelimerinle orgazm edebilirsin diyerek bi lütufta bulundu. Bende kelimler degil ama kelimerin ciktıgı dil seni zirveye ulastırır dedim ve yengem ne duruyosun baslasana diyerek elbisesini kaldirdi hadi basla diyerek basımı assaya dogru egdirdi ve konusmalardan dolayı ıslanan vajinasını öle bir emiyordumki elleriyle bagırmamak icin agzını kapatıyordu ve kısa bi süre sonra agzıma titreyerek bosalmaya basladı ben zannetim deprem oluyo🙂. Artık ikimizden gecmistik ve benim junior erkan kalbin attıgı gibi tık tık atıyordu. Bosalma zamanı gelmisti yengemde kendini benden örnek alarak bir emiyordu bir cekiyordiki varya arkadas az daha kopucak zannediyodu yengemle ilk oldugundanmıdir nedir acayip daha dogrusu anormal sekilde tazyikli bosalmıstım. Yengem halen tas gibi olan dalgamı icimde istiorum canım askım deyince 2. Postayıda hem arkadan hem önden calısarak bosalmıstim ve artık gün dogmaya baslamıstı bırakmak zorundaydık yengem birazdaha yanımda yattıktan sonra kendi yatagına gitti bende tabiki sabahın erken saatlerinde kahvaltı yaptıktan sonra isimize devam ettik hic bisey olmamıs gibi. Yengemin ara sıra canı isteginde gidiyorum ve farklı fantezi ve pozisyonlarda iliskimizi devam ettiriyoruz.

Leave a Reply

