Lise 3’e Giden Kız Sikmem İçin Yalvardı

10 Aug

anlatacağım olay bu yaz başında gerçekleşti, bu arada kendimden bahsedeyim ben 28 yş da atletik vücutlu esmer çok yakışıklı değil ama ağzı iyi laf yapan birisiyimdir. netten lise 3’e giden bir kızla tanıştım kız çok ateşli olduğu belli lafı dönüp dolaştırıp sexe getiriyordu ben de bunu sözlerimle baya azdırıyordum yaklaşık 1 ay böyle konuştuk bu arada kız İzmirde ben İstanbulda yaşıyorum bana ısrarla gel artık ne olur dayanamıyorum gibi laflar ediyordu ben de gelirsem seni sikmeden bırakmam diyordum o da sen gel de ne yaparsan yap diyordu birgün ben de kafayı bozdum hemen ertesi güne uçak bileti aldım izmir havalanından da araç kiraladım söylediği adrese gittim başladım beklemeye telefonlaşarak geldiğini söyledi beni bir o tarafa bir bu tarafa çağırıyordu ben kızdım ona o da tamam geliyorum dedi üstünü değiştirip geldi gelir gelmez arabaya atladı ben de bastım gaza doğru şehir dışına her yer yeşillik olan bir yere çektim biraz sohbet ettik ben bu arada onun saçlarını yüzünü okşuyordum sonra göğüslerini okşamaya başladım bu kendinden geçmeye başladı elini tutup sikime götürünce bu gözlerini açtı önce çekindi sonra hem yüzüme baktı hem de sikimi tutuyordu
çok acemiydi sikimle oynamasını bile bilmiyordu dudaklarından öpmeye başaldım gerçekten çok acemiydi öpüşmesini bile bilmiyordu neyse bir saat kadar buna öpüşmesini öğrettim pantolnunun düğmelerini çözdüm fakat o da ne atletli zıbınlardan giyinmiş benden müsade istedi zıbınının çıt çıtlarını açtı amı ortaya çıktı gerçekten çok taze bir amı vardı öylede güzel traşlıydı ki görülesi güzellikteydi neyse artık ok yaydan çıkmıştı arka koltuğa geçmesini ve pantalonunu çıkartmasını söyledim arka koltuğa geçti pantalonunu çıkarttı ben de yanına geçtim
domalttım arkadan amını yalamaya başladım ilk defa olduğu için şırıl şırıl amından sular geliyordu gözleri kapalı resmen zevkten uçuyordu arada bir parmağımı arka deliğine sokmaya çalışıyor kendini sıkıyordu yaklaşık 1-2 saat alıştırıncaya kadar uğraştım yavaş yavaş alışmıştı artık sonra ben oturdum onu da kucağıma oturttum sikim amının dudakları arasındaydı ben memelerini emerken sikimi de amına sürtüyordum elimle de göt deliğini açıyordum sonra sikimin boyutu kadar kaldırdım sikime krem sürdüm onun göt deliğine de sürdüm sikimi tutup göt deliğine
hizaladım yavaş yavaş oturmasını söyledim fakat o kadar dardı ki sikimin kafası girerken resmen kafası acıyordu biraz girdikten sonra da sikimin derisi sanki soyulacakmış gibi yanıyordu yarısı girdiğinde bağırmaya başladı ne olur çıkart artık nefes alamıyorum diyordu🙂 biraz bekletim alıştırdım girdiği kısmı kadarıyla yukarı aşağı oynata oynata götünü alıştırıyordum baya alıştı bu arada kalçalarına şaplak atıyordum çünkü onun hafif acısından göt deliğinin acısını unutuyordu bu benim bulduğum bir taktik sonra zevk almaya başladı kendisi sikimin üzerinde zıplamaya başladı sikimi içinden çıkardım bunu domalttım sikimi amına sürttüm iyice tekrar götüne soktum sikimi bu sefer kökledim taşaklarım kalçalarına yapıştı
artık iyice zevk almaya başladı pompalamayı hızlandırdım bu arada amıyla da oynuyordum o da orgazm olmak üzereydi sert sert sikerek götünün içine oluk oluk fışkırdım o da orgazm olmuştu. temizlendik pantalonlarımızı giydik gidip güzel bir yemek yedik onu evine bıraktım akşam uçağına atlayıp tekrar geri döndüm İstanbula hala telefonla konuşuoyruz ilk fırsatta tekrar buluşacağız çok yalvarıyor gel diyerek ben bunu yazarken telefonuma mesaj geldi ne olur erken gel diye.

Leave a Reply

