Lokantacıya siktirdim

10 Aug

ben fatoş 45 yaşındayım başımdan geçen hikaye ilginç 27 yaşındayken bir telefon geldi yanlış numara pardon yanlış oldu dedi kapadı tekrar aradı bende cevap verdim kusura bakmayın rahatsız etim olsun dedim bazen oluyor böyle dedim bir kızı arıyormuş onunda ismi fatoşmuş neysem biraz konuştuk sizi tekrar arayabilirmiyim dedi bende neden olmasın dedim yanlız gündüz arayın dedim eşim akşam evde oluyor tamam dedi ve telde konuşmaya başladık iş ilerledi konuşma belden aşağı olmaya başladı buda benim hoşuma gidiyordu günler geçmeye başladı buluşma teklifi verdi bende kabul ettim kendisi lokantacıydı lokantada buluştuk müşteri gibi gittim anlaşma öyleydi ilk gördüğümde çok hoşuma gitti yemek getirdi biraz konuştuk onunla sevişmek ne kadar zevkli olur diye düşündüm bir anda neysem eve gittim akşam eşim geldi çok dolmuştum hemen eşimi geldiği gibi dudaklarından öpmeye başladık eşim şaşırdı bu ne hırs bende hadi hemen beni sik dedim hemen salonda başladık sikişmeye eşim çok fantazi kurardı bana da ara sıra anlattırırdı bu sefer fantazi benden dedim eşimin hoşuna gitti başladım anlatmaya dedim lokantaya yemek yemeye gidiyorum lokantacı beni sikmek istiyor bende tezgah arkasına geçiyorum baştan dudaklardan başlıyor heryerimi öpüyor ve domaltıp beni bir güzel sikiyor eşim zevkten dört köşe olmuştu devam et dedi ve tamam dedim oradan beni evine götürüyar beni defalarca sikiyor eşim yarağı kalın mı dedi bende seninkinden ince dedim o akşam süper zevk aldık eşimle. eşime bir ara dedim seni böyle aldatsam naparsın sen yapmazsın dedi var sayalım yaptım bir kereliğine af ederim ben de bunu fırsat bilip zevkin ortasındda bir kere başka birinin beni sikmesini istiyorum tamam dedi birkere olmak şartıyla sabah eşim işe gider gitmez telefon ettim bana çorba söyleyecen mi dedim sen gel yeterki herşey feda olsun sana hemen gittim çorba içtim hadi dedim beni evine götür neden seninle sevişmek istiyorum tamam dedi çıktık o önden ben rakadan yürüyerek evine gittim fantazimde defalarca beni siken adam karşımdaydı merak etmeye başladım beni defalarca sikecekmi diye vaktim boldu sabah 9 akşam 5 e kadar defalarca sikiştik süper zevk aldım bu arada 24 yaşında bekardı akşam eve gittiğimde hemen banyo yaptım neysem eşim geldi banyoya girdi ellerini yıkamaya çıktı sen bu gün ne yaptın hiç oturdum doğru söyle birine kendini siktirmişin banyo yapmışın hemen anladı baştan kızdı yatağa girince anlat bakalım dedi başlangıçtan sonuna kadar tamam dedim ben anltırken eşimin siki dimdik oldu hem beni sikiyor hem dinliyordu defalarca sikiştik bir yıl devam etti eşime üçlü yapamak istediğimi söyledim olmaz dedi sonra o evlendi karşılıklı bitirdik ilişkiyi hala fantazisini anlattırıyor eşim süper zevk alıyor eşime başka fantazi bulamıyorum çünkü lokantacı beni çok güzel sikmişti şimdi çok mutlu bir yuvam var

Leave a Reply

