Türbanlı karım beni yaktı

10 Aug

İstanbulda yasayan 27 yaşında bir avukatım. Bir ortağımla beraber bundan iki sene önce hukuk bürosu açtık. Kendisi ile çok iyi anlaşırız. askerden geldikten sonra yani yaklaşık 3 sene önce evlendim. Karım dindar bir ailenin kızı olup türbanlı ve 5 vakit namazını hiç kaçırmaz. Ben yapı itibariyle biraz zayıfım. belki de bu yüzdendir sekste pek aktif olamıyorum. Yani sikimdeki sertleşme tam anlamıyla olmuyor. Bu yüzden karımı gerdek gecesinde sikebilmek için çok uğraştım. Zor da olsa ucundan azıcık sokarak bekaretini bozabildim. Karım ise dindar bir aileden terbiye alarak geldiği için bu duruma pek ses çıkarmaz beni bu konuda kıracak en ufak bir sözü de olmazdı. Bu yüzden karıma sonsuz güvenim vardı. Ben ve ortağımda dindar ailelerin çocukları olduğumuz için seks konuları aramızda pek konuşulmazdı. Bu arada ortağımda evli ve onun karisi da türbanlı. Ortağıma o kadar güvenirdim ki ona her şeyimi emanet ederdim. Bundan yaklaşık 1 sene kadar önce bir şehir dışı haciz için Ankaraya gitmem gerekti. O aksam acil olduğu için eve uğramadan Ankaraya gittim. Eve yolda telefon açtım. Telefona kaynanam çıktı. Ankaraya gittiğimi beni merak etmemelerini isimin 2-3 gün sürebileceğini eğer karimin paraya ihtiyacı olursa büroya gidip ortağımdan almasını söyledim. Ankarada işim 1 günde bitti. İstanbula ertesi günü öğlen civarında gittim. Yorgun olduğum için büroya uğramadan eve gidip biraz dinlenmek istedim. Hem karım beni özlemiştir ona sürpriz yapayım dedim. Sürpriz olacak ya işte eve sessizce girdim. İçerden kaynanamla bir erkek sesi geliyordu. Çok şaşırdım çünkü akrabalarımızdan gelebilecek bir erkek yoktu o saatlerde. Neyse biraz dinlemeye karar verdim. Kaynanamın sözlerine dikkat kesildim. Kaynanam Bak kız gel utanma babanda bana yetmiyordu kocayın ortağı bana yardımcı oldu şimdi utanıyon ama birazdan iyiki çağırmışsın kocamın ortağını diyeceksin dedi. Ben ne yapacağımı şaşırdım. Ne demek oluyordu bu. Benim ortağım ben yokken bizim evde ne geziyordu. Kaynanam , kayınbabam yetmediği için ortağım ne yönden yardımcı oluyordu ona. Karım neyden utanıyordu.Acaba aklıma düşenmiydi. Hayır olamazdı böyle bir şey. İçerdeki 3 kişi de dindar namazında niyazında. Karım da annesi de başörtülü tam bir terbiye timsaliydiler. Ortağım yani Mehmet? O o kadar güvendiriciydi ki ona her şeyimi emanet ederdim. Hem düşündüğüm gibi seks yapıyor olsalardı karımın annesi ve karım ikisi birarada yani anne-kız(biraz ensest olduğu için ) böyle bir şey olacağını tahmin etmedim. İyiniyetimi sürdürdüm. Fakat biraz sonra kaynanamın sözleri benim aklımı başımdan aldı. Kaynanam ooooooooooooohh bu kaç gündür ne kadarda büyümüş ne kadarda azmış memetçiğim yaa sanki at siki kadar olmuş ooohhhhhhhhhh bunun tadına bakmayalı tam 5 gün oldu bunu doyasıya yalamak ve ağzıma boşalman için istersen yalvarabilirim bu yarrağının amıma girmesi için ne kadar gün saydım biliyonmu sevgilimmmmmmm dedi. Ben ne yapacağımı şaşırdım. Beynimden vurulmuşa döndüm. Demek doğruydu. Demek kaynanam ortağımla sikişiyordu ve zkarımı da aralarına almaya çalışıyorlardı. Ben kendini bilmez halde beklerken kapı deliğinden içeriyi gözetlemek geldi aklıma. Acaba benim masum ve bani çok seven karım ne yapıyordu. Delikten içeriye baktığımda inanamadım. Kaynanam üstünü çıkarmış üzerinde sadece kırmızı kilot ve kırmızı sütyen ve çıkarmayı unuttuğu başörtüsü vardı.önünde mehmet pantolonunu ve kilotunu çıkarmış devasa yarrağı kaynanam fatmanın elinde fatma yarrağa iç çekerek yiyecekmiş gii bakıyo karım ise inanmaz gözlerle ikisine bakıyodu. fatma mehmetin yarrağının başını dudaklarının arasına götürüp öpücük kondurdu ve ooooooooooooohhhhhhh memedim canım sevgilim bu tadı hi unutamıyorum kız rukiye gelsene bak ne güzel ne tatlı ne kocaman yarrak o yanan amcığının içine girmek için nasılda sabırsızlanıyordur. iyiki seni kandırıp memedi getirmişim dedi. karımın bu teklifi kabul etmiyeceğini düşünüyodum. Rukiye ya anne ben yapamam hem kocam bir anlarsa öldürür beni dedi. Fatma ise ya bırak şimdi kocanın sırasımı ahmet ankarada seni nereden görecek hem allah bilir o işini bitirmiş ankarada hangi karıyla kırıştırıyo şu koca yarrağın sıcaklığına bak hem sen demiyomuydun kocam beni doyuranıyo diyen dedi. benim bunları duyunca iyice feleğim şaştı. Geri karımın sözleri biraz yüreime su serpti ama az sonra bu srinlikte bitti. çünkü mehmet yarrağını fatmanın elinden alıp rukiyenin yanına gitti. rukiyeye ‘bak yengeciim bu yarrak kaç aydır senin o fırın gibi amcığına girmenin özlemiyle yanıp tutuşuyo bak nasılda sertleşti tutsana bi dedi. karım ya bilmiyorum der gibiydiki dayanamayıp koca yarrağa elini götürdü ve gerçekten de inanılmaz büyük karın betül kim bilir ne kadar mutludur dedi. o da evet o çok mutlu sende bi öp bak nasıl yandığını göreceksin sende mutlu olacaksın dedi. o sırada fatma yanlarına gelip rukiyenin ağzını yarrağa götürüp bastırdı ve hadi utanma al şunu ağzına da ikinci kocanı mutlu et ben bilmezmiyim senin nasıl bi orospu olacağını dedi. rukiye benim sikimide ağzına alır ve emer hatta bundan çok hoşlanırdı. annesinin bastırmasıyla ağzına aldı ve yalaaya başladı. bende inanmadığım bir şekilde sikimin hayatımda hiç olmadığı kadar sertleşip büyüdüğünü ve azdığımı farkedip bu durumdan hoşlandığımı düşündüm ve seyretmeye başladım.rukiye artık yasak aşkın şehvetiyle iyice kendinden geçmiş mehmetin koca yarrağını boğaına kadar yalamaya başlamış gözlerini kapatmıştı. mehmet daha fazla dayanamayıp bütün döllerini boşaltmaya başladı. fatmanın çıkan bu dölleri yalamak iin çaba sarfettiğini gören ve hayatında meninin hiç tadına bakmamış olan karımda çekine çekine bir damla meniyi ağzına götürüp yuttu. sonra kaynanam mehmeti sırüstü yere yatırdı. rukiyenin altındakileri çıkarmaya başladı. inanamadım. rükiyeye de kırmızı sütyen ve kırmızı kilot giydirmişler. esmer olan karımın üzerine öyle tatlı oturmuşki onu hayatımda hiç beğenmediğim kadar beğendim. rükiyenin kilodunun amcık kısmına gelen tarafını yanına toplayıp ee kızım bak ben aylardır nasıl mutlu oluyorum sende şimdi anlayacaksın dedi. ve rukiyeni,n amcığına eğilip onu koklamaya öpmeye başladı. rukiye amcığı ıslanmış bir halde ne yapıyon sen benim annemsinn dediyse de kaynanam oralı olmadı bırak şimdi bunları ne kadar zevk alıyon görmüyommu sanki daha dudaımı değdirir değdirmez zevk suların şarıl şarıl aktı dediç.rukiyenin üzerinde hala bir çekingenlik vardı.kaynanam mehmetin sikini tekrar yalamaya başladı ve sikini demir gibi yatı. daha sonra rukiyeyi yavaş yavaş sikin üzerine oturttu.rukiye ilk başlarda kaçmak istediysede kaynanam engel oldu. girip çıkmaya başladıkça karımın amcığı mehmetin sikine alışmaya ve o koca yarrağı sarmaya başladı. rukiyede bir yandan yasak sikişmenin verdiği şehvet bir yandan annesinin sex dolu sözleri ve o koca yarrağın etkisiyle kendinden geçmiş oooooooooooohhhhhhhh daha sok memet daha derine oooooohhhhh sok bana sevgilimmmmmm kocacığımmmmmmmm kocamın yaşatamadıklarını yaşat bana kocama boynuz taktır ooooooooohhhhh sik beni erkeğimmmm her zaman sik beni canın ne zaman isterse geçir bana diyordu. bu sözler beni iyice çileden çıkardı ve zaten 31 çektiğimin o sırada donumun içine fışkırmaya başladım. o kadar çok boşaldımki inanamadım. kaynanamda rukiyenin sözlerinden etkilenmiş olacakki hah şöyleee yola gel kızım seni her zaman sikiştirecem memede başka erkeklerede siktirecem merak etme kızım seni yarrağa doyuracağım ” dedi. ben boşaldıktan sonra ne yapacaımı bilemez bir halde evden sessizce çıktım dışarı. bütün olanları anlamak için arabama binip dolaşmaya başladım.ve ne yapacağımı düşünmeye başladım. daha sonra bu yaşadığımdan çok daha fazla bir sürpriz yaşadım.onu ikinci yazımda yazacağım. herkese iyi günler.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: