+18 ensest hikayeler

28 Aug

ben kadınsı elbıseler gıymeyı sewen bırıyım 165 75 20 yasındayım gecen bırıyle yazıstım ve yatmak ıstedıgım anlasıp evınde bulusmaya gıttık elbıselerı cantaya koyup evıne gıttım eve eve geldım soyunmak ıcın odaya gırdım ve hazırlandım pembe bir mini etek altına jartıyer pembe ustune dar beyaz badi ve pembe bır turban taktım odadan cıktıgımda bır baqtım 6 kişi kapıda beklıyor dırek hucum ettıler ve aralarına aldılar her yanımı ellıyorlardı ve sıklerını cıkartıp agzıma vermeye basladılar ılk basta karsı koymaya calıstım ama o kadar zevklıydıkı artık bıraktım kendımı hepsını guzelce yaLAdım ve arkama bırı gectı yavas yavas sıkmeye basladı dıgerlerı de agzıma vermeye calısıyorlardı kalkan arkama gecıp sokuyordu ve dolleri bır surahıye bosaltıyorlardı ılk anlamadım ne yaptıklarını sonra bırı sırt ustu yattı ustune oturturdu ve agzıma vermeye devam ettıler bırden gotumu ıkıncı bır yarrak zorladıgını farketttım alısan delıgım yavas yavas onuda almaya basladı ve tost bıcımde sıkmeye basladılar kıyafetlerımı cıkarmadan uzun sure degıse degıse sıktıler sonra surahıye bosaltıp duruyorlardı ınanın surahının yarısı dol oldu saatler sonra yuz ustu yatırıp elımı bagladılar turbanımdan tutup benı banyoya goturduler ve yuz ustu yatarken kafamdan asagı surahının yarısını bosaltılar ve benı o pozısyonda ışemeye basladılar ısemesı biten sıkını agzıma sokuyordu bırıde arkadan pompalamaya devam edıyordu sonra benı gene tosta aldılar bır kısı altan bırı usten ıkı yarrak gotumu yarıyordu bırıde agzıma verıyordu dıger 3 ustumuze ısıyordu ve işleri bitince surahının dıger ve sımdı gelen postaları agzıma doseyıp durdular bır tabaga doldurdukları dolu de dondurma gıbı yedırdıler ve suyla yıkayıp yataga attılar arkadasları gıttıkten sonra o cocuk gelıp sabaha kadar sıkmeye devam etttı cok zevklıydı

Leave a Reply

