ensest itiraflar

28 Aug

Selam Ayşe. Ben İstanbul’dan; yaklaşık on yıldır evliyim ve iki çocuğum var.Kocam yıllar önce geçirdiği trafik kazasında ayağı kırıldığı için aksayarak yürüyor.Benim hikayem,kocamın kız kardeşinin eşi ertunç ile alakalı.Kocamın ayağının sakat oluşunu belirtmemde ki sebep onun bu sakatlığını sürekli olarak kendisine kompleks konusu yaparak benimle tartışmalara girmesi ve sonunda oluşan kısa süreli ayrılıklar. Bir de cinsel yaşamımız son derece hareketli olmasına rağmen eşimin sürekli olarak bana götümden sahip olma isteğiydi tartışmalarımızn baş konusu.Bir kaç kere denemek istedim ama canım çok yanınca daha ileriye gitmek istemedim,o da bir gün yine üsteleyince canım çok acıdı ve yataktan kaçtım,o hırsla tokat atmıştı bana ve ben de ertesi gün annemlere gitmiştim.kocam ile ertunç çok iyi arkadaştılar ve ertunç’un ağzı da iyi laf yapardı.Hatta yıllar önce kocam ile yine bir ayrılığımız olmuştu o araya girip bizi barıştırmıştı. Ertunç ile karısı bize her gelişlerinde ya da biz onlara gittiğimizde hoş geldin karşılamalarında beni öyle bir öperdiki yanağımın dudaklarıma en yakın yerinden,hatta bir kaç gez dudaklarımdan öptüğü bile olurdu ve ben çok heyecanlanırdım.sırf bu karşılama ve uğurlama merasimleri için sürekli olarak görüşmeye can atardım.Biz yine bir tartışma sonucunda ayrılmıştık ve bu sefer kesin boşanmaya karalıydım.kocam ertunç’u aramış o da beni aradı görüşelim dedi.ben de olur dedim.ulus parkı’nda buluştuk,başladı bağlantıya;işte çocuklar var,on yıl olmuş falan filan. Ben de iyi diyorsun da herifin istekleri bitmek bilmiyor ki abi dedim.ne gibi deyince de haala arkadan tersilişki istiyor ve ben kabul etmeyince de hırçınlaşıyor dedim.O da bunun için yuva yıkılırmı yahu dedi? ( bir müddet daha konuştuktan sonra seni eve bırakiim dedi ve mekandan ayrıldık,evin önüne geldiğimizde içeri gelmesini söyledim,rahatsız etmiim dedi.ben de annemler giresun’dalar kimse yok gel dedim.içeri girdik,ben üzerimi değiştirmek için yatak odasına geçtim,bütün odalar salona baktığı için yatak odasının kapısı da salona doğru bakıyordu ve ebn bilerek kapıyı aralık bırakmıştım. Salonda ki aynadan yatak odası görülüyordu ve ben soyunmaya başlayınca Ertunç’un gözlerini aynaya diktiğin farkettim ve onun beni izliyor olması garip bir şekilde tahrik etmeye başladı beni.Üzerimdekileri çıkarmış pantolonumu indiriyordum ki fermuarım çamaşırıma takıldı ve inmiyordu,üst tarafım tamamen çıplaktı çünkü sütyenimi de çıkarmıştım,evde genelde takmazdım o yüzden çıkarmıştım. Ertunç abi fermuarım sıkıştı yardım edermisin diye seslendim ama üst tarafımın çıplak olduğunu unutmuşum ve içeri girer girmez gördüşü manzara karşısında dehşete edüşmüştü.göğüslerim tam karşısında duruyordu ve pantolonum da hafif aşşağıya inmişti. Elini fermuara götürdü,yukarı aşşağı yaptı ve fermuar kurtuldu,pantolonumu aşşağı doğru indirdi şimdi yalnızca külot kalmıştı üzerimde ve bir anda külodumu aşşağı doğru çekerek amımı yalamaya başladı. Ben zaten tahrik olmuş durumdaydım ve hayır diyebilecek bir halde değildim.Uzunca bir süre yaladıktan sonra göğüslerime oradan da dudaklarıma ulaşmıştı ve yatağın üzerine düştük.sırılsıklam olmuş amıma yarrağını dayamasıyla tamamının içeri girmesi beni boşaltmaya yetmişti.gidiş gelişleri devam ettikçe birlikte bir kez daha doyuma ulaşmıştık.Bir süre öylece bekledikten sonra,kocamla ayrılığımıza sebep olan şeyi onunlayapmaya karar vermiştim.usulca yataktan kalktım ve banyodan vazelin alıp geldim ve bana arkadan sahip olmanı isytiyorum dedim,şaşırmıştı.vazelini elimden alıp götüme sürmeye başladı bir taraftan da parmakları ile götümü alıştırıyordu.biraz sonra kafasını götüme dayamış ve yavaş yavaş içime girmeye başlamıştı. canım yanıyor fakat bir taraftan da istiyordum,incitmeden yavaşça içime girmeye çalışıyordu ve ben hadi artık kökle dediğimde bastırması ile içime gömmesi bir olmuştu. çığlığım odayı çınlatmıştı. bir süre öylece bekldi içimde ve biraz sonra gidip gelmeye başladı ve acı yerini şehvete bırakmıştı.bir süre içimde gidip geldikten sonra sıcacık sıvısını içimde hissetmeye başladım ve ben de ellerimle amımı parmaklayarak boşalmaya başladım. Ertunç artık götümün açılışını yapmıştı,bu sayede kocamla tekrar barıştık ve şu anda hem kocam hem de fırsat buldukça ertunç ile hem amımdan hem götümden sikişiyorum.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: