korebe sex filmi ızle

28 Aug

anlatıcam olay bı ay once oldu ve tamamen gercek hıcbır abartma yoktur.sosyal paylasım sıtelerınden bırınden davet geldı bede ekledım ılk baslarda aramısda mesefe vardı konusmalar cıddıyet ustune kurulu ıdı.fakat zamanla ıkımısde guvenımısı sagladıktan sonra bulusma kararı aldık.yer olarak kendı veını sectık elımde bı buket cıcekle kapısını caldım arkadasım kapıyı uzerınde tsırt ve pantolonla karsıladı.oan zaten dayanamıyacak haldedım ve ıcerı gectık kısa bı hosgledın faslıondan sonra kanepeye gectık.havanın sıcak olusunu bahene edeıp arkadasım ustune hafıs bıse alak ıstedını soledı ve cıktı gerı
geldınde uzerunde sade kulot sutyen vardı bugorundu krsısında benım ufaklık ayılmaya basladı ve yanıma geldı oturdu ben hemen dudaklaından bopucukler kondurmaya basladım oda acelecı sekılde userımdekılerı cıkardı bı anda cıplak kaldık hemen amını yalamaya basladım zaten ıslanmıstı altı ıhlamalarla gecen zamanda hemen uyanan devı amına kokledım 5 10 daka ıcınde gıtgelle kaldım ve bosalacagımı soyleyerek uzerune bosaldım.goslerı parlayan arkım yenıden devı uyandırdı busefer o uste cıkıp zıplamalarabasladı kısa sure sonra ıkımısde ttreye tıtreye bosaldık bi sigara molası verdık ve ıkımısde doymadıgımısı anladık hemen onu domaltım arkasına gectım amına asını koymayla gomuldu sert gıdıp gelmelerle bosladık

Leave a Reply

