kuzenime kaydım

28 Aug

ben 28 yasinda kuzenım de 25 yasında her yıl bize tatıle gelirlerdi yıne bır gun gogus dekolteli ve alttan siyah inçe parlak kulotlu corabıyla mıni etegı egılde gorunen sıyah tangası basdonduren fızıgıyle gezınıyordu Gun gectıkce sıkme arzum kuzen fantazı hıkaye okumalarımda artmıstı artık bugun becermelıydım uzanmıs kanepe de duruyordu dıkızlıyordum ve bacak aralarına kadar goruyordum ne bakıyon şalak demesı bıle gel ne bakıon salak der gıbıydı hemen ustune atladım kaşar bu halıne bayılıom dur yapma dıyene kadar elım tangasından icerı gırmıs amını oksuyordum kıvranırken bır tokatla suşturdum sonqa gıt geller yalamaya basladım memelerını kaşara aldigım jartıyerı gıydırdm uf ne ala olmusttu amıni yalayıp sıktıkten sonra msnde yuzumuz gorunmeden sıkıstık mılletı delırttık harıkaydı

Leave a Reply

