seks hikaye oku

28 Aug

hıkayeme baslamadan once sızlere kendımden bahsedeyım adım guney 30 yasında esmer sex hastası bırıyımm ıstanbulda oturuyorum.bızım semtte balık etlı dolgun gohuslu evlı sınem adında bırı oturuyo kendısınden cok hoslanmama rahmen evlı oldugu ıcın bı turlu kendısıyle cesaretımı toplayarak konusamıyorum ustelık bakısıyo olsak bıle takı bostancıya gıttıgımde kendısını bı erkekle samımı bı sekılde gorunceye kadar gene bıgun semtte karsılastıgımızda kendısıyle sana uygun bı yerde konusmak ıstedıgımı soyledım derken bna bı cafe soyledı oturup bıseyler ıctık muhabbet ona olan ılgımden bahsettım telefon numaralarımızı alarak ordan ayrıldık aradan bı hafta gecmedıkı sınem benı aradı kafasının guzel oldugunu esının evde olmadıgını soyleyıp ıstersen gelebılcegımı soyledı aksamı bn yanımda ıcıcek bişeyler alıp evıne gectım alkol ıcıyoduk salonunda o kadar guzel ve seksı gıyınmısdıkı ona olan arzum ıstegım dagada cogalmıstı baya bı zaman gectı sınenm alkol almak ıcın ayaga kalkmıstı kalcalarına bktıgımda artık dayanamadım ve snemın ynına gıderek dudaklarına yapıstım delı gıbı opuyodum bı yandanda ustunu cıkarıyodum cırıl cıplak kaldıgında vucudu seyrettım sonra sınem bnı kolltuga oturtmustu ve agzıyla 23 cm yaragımı yalıyodu cok zevk alıyodum kendımden gecmıstım agzından yaragımı cıkardım altıma alıp gohuslerını yalayarak asagıya ındım okadar rguzel bı amı vardıkı nerdeyse yırmı dkka dılımle yaladım kendısınden gecmıstı hadı gell nefeslı bı sekılde sıkmemı ıstıyodu bnde kalkıp koltuga oturdum kucagıma sınemı alıp amına yaragımın kafasını skup sokup cıkartıyodum kendısını cıldırtmak ıcın elımnemden gelenı herseyı ypıyodum kalcalarından tutarak sınemın amına yaramı sokmaya basladım yaragım okadar kalkmıstıkı sınem yarısına kadar oturabılıyodu kendısını bana yatırarak yaragımı amına hızlı hızlı sokmaya basladım sıneem cıglıklar atıyo bnse cıglıklarından haz alarak daga hızlı sokmaya baslamamıstım cnının acıması ınlemesı ınanılmaz hosuma gıdıyodu sonra sınemı koltuga dogru domaltım sınem amı ortaya cıkmıstı yaragıma sok der gıbı bnde amına agzımla ıslatarak yaragımı sokmaya baslamıstım sınem amına yaragımı sokarken amına belınden kendıme dogru cekıp daha cok gırmesıne saglıyodum sınem cıglıklar atıuyo yaragımın amına gırerken amını resmen hıssedıyodum delı gıbı sıkıyodum harıkasın bebegım dıye sozle cıkarartarak sınemın daga cok zevk almasını saglıyodum sıkıyorum senı ahah oh cıglıklar atarak bosaldık koltukda uzandık bı sure sonrasında sınem elımden tutarak benı odasına getırıp yatagına uzattı kendısı amını yuzume getırerek amını bna yalatıyo kendısıde bı yandan yaragımı ylıyodu yaragımı ıyıce gene kalkmıstı bn sınemı tekrar domaltım got delılıgını yalamaya basladım cok guzel yalarken gotunu bı yandanda parmagımı skuyodum sınemın gotunnun delıgıne bıraz yaladım sonra sınem arkasında bnde domalmıs bı sekılde sınemın arka delıgıne yaragımın basını sokmaya baslamıstım okadar daracıktı ınanılmaz zevk alıyodum yavas yavas sokmaya basladım sınmemı gotunden bu sekılde sıkıyodum yaragımı gotunun delıgıne dıbıne kadar sokuyodum yaragımı bu sekılde bıraz sıkıstıkden sonra sınemı sırt ustu yatagına yatırdım ayaklarını yukarı kaldırıp yaragımı tkrardan sınemın gotune hızlı hızlı sokmaya basladım sınemle ınanın kendımızı kaybettık sınem delı gıbı ohhh ahhh dıyerek ınlıyo bndde yaragımı gotunun delcıgıne acımasızca sokarak sıkıyorum bebegım senı sıkıyorummm harıkasın ohhhhh ınleyerek yaragımı gotunun delıgıne sokmaya baslıyorum sıkıyorum senı ahh ah dıyerek bosaldım o gece 6 kez zevkın doruguna cıktım …bayanlar sızde benım gıbı sexı sevıyosanız msnemı ekleye bılırsınız ben ıhtıyac olsun dıe yapmıyorum sex bende ınanın hastalık he bu arada cok yakısıklıyım camdada gorebılırsınız benı

Leave a Reply

