Archive | Redtube RSS feed for this section

lezbiyen hikaye

28 Aug

ablamın sürekli bize gelen bi arkadaşı vardı evlenmiş boşanmıştı beni çok tahrik ediyordu. Yine bir yaz günü bizde kalmaya karar vermişti annemler diğer ablamın yanında izmirdeydi ben ablam ve arkadsı bi odada yatacaktık. Benden salonda yatmamı istediler ama ben hayır dedim . sonra bana ablamın arkadası arkamı dönmememi kilotla yatacaqını söledi ben deli olmuştum . ablam benden kendisini sabah 6 da uyandırmamı iş başvurusu yapacagını söledi . tabi ben uyumamıştım sabaha kadar onu hayel edip 2 kez boşalmıstım sabah oldu ablamı kaldırdım . oda arkdasını kaldırdı arkadsı bıraz daha uyumak istediqini söledi . bende ablam cıkana kadar oturma odasına geçmiştim . ablam cıktı ve ben tekrar odama geçtim ve ne göreyim üstü açılmış götünün yarısı dısarda olan ipek yani ablamın arkadası uyuya kalmıstı bende hemen yerıme uzandım ve sikimle oynamaya basladım . o kadar kendımden geçmiştim ki her ne olursa olsun umrumda degildi sonra ben biraz ses yapıp uyuyo numarası yaptım ve sikim dısarda bi vaziyette uyuyo gibi yaptım sonra kalktığımda sikime bakıyodu sonra kendimi toparlar gibi yaptım gülmeye başladı ve yanına cagırdı deli olcak gibiydim sonra kendisi sırtına ilaç sürmemi istemişti bende sütyenini açıp ilaç sütüyordum çaktırmadan benım 19 cmligi beline degdiriyordum sonra yavaş yavaş memelerine dogru gittim ve bi anda avucladım memelerini dayanacak gücüm kalmamıstı döndü ve dudagıma yapışmıstı bende onun üstüne çıkarak bı yandan amını oksuyor bi yandanda öpüyordum onu sonra yavasca kilodunu cıkardım vee egilip yalamaya başladım zevkten ölecek gıbıydık bana gir artık diye bagırıydu bende yavasca gırdım daha 3 4 kere git gel yaprıktan sonra üstüne boşalmıstım sonra benimkibi agzına alıp tekrar kaldırdı sonra tekrar amına sokmustum hızlan dedı hızlı hızlı git gel yaptıktan sonra bana çekil dedi ve titreyerek boşalmıstı sıra bendeydi bende hızlandım ve 1 2 dakıka sonra boşalmıstım ama tek ıstegim onu götten sikmekti vee aradan 20 dakıka gectı ben lavaboya gecmıstım oda banyoya banyoda sampuan yoktu benden ıstedı ben götürdügümde götünü görmüştüm ve tekrardan onu sıkmek ıstedım ama bu sefer götünden önce istemedi flan sonra kabul etti köpek pozisyonuna soktum onu once parmagımla yumusatıyordum sonra sampuan dökerek hafifce kafasını soktum bu cıkar dıye bagırınca ben daha sıkı sarıp hepsini soktum ve bunun gözlerinden yaş gelmeye başladı niyetliydim geç gelecektım bu sefer tuttum kendımı 5 dakika falan artık dayanamıyordum bi boşaldım götünün üstü komple sperm olmustu sonra beraber duş aldık sonra bir sene falan bize gelmedi yeni yeni gelmeye basladı aceba bu sefer sikebilecekmiyim 🙂

Advertisements

komşumla muhteşem bir gece

20 Aug

Stresli bir iş günü geçirmiştim. Küveti köpük ve sıcak suyla doldurup; biraz şarap ve bir kadeh alarak kendimi suya bıraktım. Kadehler ve dakikalar ilerledikçe rahatlayarak, suların içinde, köpüklerle kayganlaşan vücudumu okşamaya başladım. İçimde coşkulu bir sevişme isteği uyanıyordu. Yavaş yavaş memelerime dokunup, meme uçlarımı okşamaya başladım. Okşadıkça tahrik oluyor, tahrik oldukça daha çok, daha derin dokunuyordum. Elim memelerinden göbeğime, kasıklarıma, bacaklarıma iniyordu sırayla. Daha fazla dayanamadım, parmaklarım klitorisimdeydi. Kendimden geçmiş bir halde klitorisimle oynuyor, parmaklarımı vajinama sokuyor, hızlanan hareketlerle orgazma ulaşmaya çalışıyordum. Bütün vücudum ürperiyordu. Zevk alıyordum kendimi tatmin etmeye çalışmaktan; ancak yetmiyordu. Parmaklarımı olabildiğince derinlere itiyordum. O sırada kapı çaldı… Memnuniyetsizce bornozumu giyip, kapıyı açtım. Gelen karşı komşuydu. Yeni evliydi ve kocasıyla kavga etmişti, biraz sohbete ihtiyacı vardı ve beni banyoda rahatsız etiği için utanmıştı. Yine de konuğumu içeri aldım. Hala köpüklüydüm
ve kısa bornozumun altında çıplaktım . Salona geçtik, kırık kalpli konuğum da şarap tercih edebileceğini söyledi. Birlikte şarap içiyor; ağlayan, anlatan arkadaşımı teselli etmeye çalışıyordum. Ama hala içimde büyük bir cinsel arzu vardı, bastıramadığım. Aynı koltukta oturuyorduk. Memelerim sık sık açılan bornozumdan dışarı taşıyordu. Bir süre sonra ağlamalar gülüşmelere dönmüş, konğum gözlerini nemli bacaklarımdan, iri memelerimden alamaz olmuştu. Bu şekilde izleniyor olmak garip bir haz veriyordu bana; ama fark etmemiş gibi sohbete devam ediyordum.Konuğum aniden, dudaklarımı öpmeye başladı. Birkaç saniye süren şaşkınlıktan sonra; yumuşak, pembe, ıslak dudakları hissediyor olmaktan büyük bir haz aldım. Şehvetle arzuyla öpüşüyorduk. Her ikimiz için de ilkti bir kadınla öpüşmek. Düşünmüyor, sadece birbirimizi tadıyorduk. Çok hoşlanmıştım bu durumdan. Yumuşacık, tatlı bir tene dokunmak çok farklıydı. Salonu çilekli ruj, kırmızı şarap, kakaolu-vanilyalı banyo köpüğü ve kadın kokuları sarmıştı. Başdöndürücü bir hal almaya başlamıştı her şey. Bornozumu yere bıraktım omuzlarından. Komşumun kazağını çıkardım. Kazağın altından dokunulası küçük, diri memeler çıktı. Komşumun memelerini yalamaya başladım yaptığıma kendim de inanamadan. Küçük ısırıklar atıyor, iştahla emiyordum. Komşum tamamen çıplak kalana kadar öpüşerek, sevişerek baş döndürücü bu soyma-soyunma oyununu sürdürdük. İki büyülü varlık, iki kadın artık çırılçıplak birbirine kenetlenmiş çılgınca öpüşüyorduk. Beni halıya yatırdı. Boynumu, kulaklarımı, memelerini emiyor, eliyle vajinamı okşuyordu. Dilini vücudumda gezdirerek, aşağılara kayıyordu. Gittikçe artıyordu heyecanım. İçim kıpır kıpır, merakla, istekle bekliyordum az sonra olacakları.Klitorisime çıldırtıcı dil darbeleriyle dokunurken, parmağını vajinama sokmaya başladı. İnliyordum, her darbede soluk alıp verişim hızlanıyordu. Komşum, dilini, parmağını defalarca bana sokup çıkarıyor, ikimiz de sırılsıklam oluyorduk. Her defasında daha çok parmağını, olabildiğince içeri itiyor, beni zevkten deli ediyordu. Sanki ilk defa sevişiyormuşçasına, ilk defa beceriliyormuşçasına, bu narin eller beni çıldırtıyordu..Daha fazla adayanamadım ve inleyerek, haykırarak, sarsılarak orgazma ulaşıp, boşaldım sonunda. Bir süre sarmaş dolaş yerde kaldık. Üstümde sıcak, beyaz, ıslak bir beden vardı. Kalktım birden; odama gittim ve onu çağırdım. Gelince yatağıma yatırdım ve çekmeceden kocaman bir yapay penis çıkardım. Penisi gördüğünde gülümsedi. Yaşatacağım hazzı anlamıştı. Klitorisini emerken, elimdeki aleti içine sokuyordum. Zevk çığlıkları sırası bu defa ondaydı. Dev alet içine girip çıkıyor, memelerini emiyor, kasıklarını yalıyordum. Aleti sert hareketlerle, sonuna kadar sokuyordum. Komşum çığlıklar atarak, devam etmem için yalvarıyordu. Defalarca, durmadan, becerildikten sonra tireyerek boşaldı. Bu müthiş deneyimden sonra yarım kalan köpük banyoma beraber devam ettik. Köpüklerin içinde öpüşerek birbirimizi yıkadık. Ve gelecek günler ne getirecek bilmeden öpüşerek vedalaştık sevgili komşumla 😉

ahhh ayşe ahhh

10 Aug

sabahın 6 sında kalkmıştım bisiklet sürcektim bi baktım ayşe camdan bakıyor ayşe ama ne ayşe neffiz sikerdim bi verse ama sormaya bile utanıyordum çünkü ilk olurdu benim için her neyse hikayeye dönelim ben kızı görünce hava atmaya çalıştım tabi hızlandım hızlandım bıraktım ellerimi o an ne oldu bilemedim duvara çarptım kötü çarpmışım belli ki uyandığımda ayşelerdeydim neyseki evlerinde kimse yokmuş benim biraz geçti başımın ağrısı falan derken oturduk daldık sohbete televizyonu açtı gezerken bi anda king tv geldi sex falan vardı ekranda benim kocabaş kalkmaya başladı zaten ayşe varsa hiç inmiyorduki ayşe bana sordu sen hiç yaptın mı ? diye ben utandım bayağı bi dedim hayır sen yok dedi oda ekledi istersen yapabiliriz ben o kadar heycanlandım ki kalbim fırlayacaktı neredeyse olabilir dedim heycanımı belli etmeden soyunmaya başladı benim kocabaş kopacak gibiydi o kadar büyüdü ki önce göğüslerinden başladım çok güzeldiler emmesi de süperdi herkese tavsiyemdir göğüsleri sonra aşağı doğru indim vajinası okadar güzeldi ki kendimi porno filmde gibi hissettim amı götü kıvama getirince götten hafif vermeye başladım bikaç yarım git gelden sonra bi asıldım kız acıdan kıvranıyordu adeta inlemesin çok diye elimi ağzına götürdüm ısırdı çok fena amına hiç dokunmamıştım penisimle henüz biraz yokladım kız baya azdı sordum amdan veriyimmi diye olur dedi yine hafif git gelden sonra abanmadan ikimizde boşaldık ben daha önce 31 çektiğimden bir kahve fincanı kadar boşaldım oysa ayşe bir su bardağın doldurup taşırabilirdi birlikte duşaldık ordada siktim bunu çıktık oturuyoz giydik eşyalarımızı falan bi anda kapı açıldı ben koştum balkona içimden gaçirdim battı balık yan gider zemin hariç 2. kattan kamyon üstene atladım yerde takla atmasam çok kötü olabilirdi ama sadece sağ bacağım kırıldı 2 hafta hastanede yattım ama ayşe için değerdi iyileştikten sonra yine sokağa çıkabiliyodum yani gördüm ayşeyi gittim hemen yanına dedim o gün kim geldi dedi abim o an aklımdan geçirdim iyi ki atlamışım 2 hafta yerine ömür boyu mezarlık olurdum daha sonra ayşeyla bizim evde yapmaya başladık ama ayşe bizim eve gelmeyi pek sevmiyordu diyodu bize gidelim bize gidelim neyse gittik bi kere yapıyoduk işimizi bunun bi akrabası geldi yaşı bizden küçükmüş kaçamadım bu sefer gördü oda afet bişeydi verse fena olmazdı gördü bizi buda azmasınmı adı leylaydı ogün bugündür sikiyorum

Sarhoş Yengemle Sex

6 Aug

Ben Ankara dan Kerem, 34 yaş ı ndayı m. Buradaki hikayelerin hepsinin doğ ru olmadı ğ ı nı biliyorum ancak yaş anmı ş lı ğ ı konusunda ş ü phe duyulmayacak hikayeler de var. Ben anlatacağ ı m hikayenin gerç ek olduğ unu iddia etmemekle birlikte takdiri okurlara bı rakacağ ı m. Anlatacağ ı m olay ben ü niversitede iken yaş anmı ş tı r. 60 yaş ı ndaki dayı m eş inden boş anarak bir oğ lu olan ve eş i ö lmü ş 36 yaş ı ndaki dul bir kadı nla (Ayş e) tekrar evlenmiş ti. Ben de ü niversite okumak iç in Ankara ya gelmiş ve yurtta kalmaya baş lamı ş tı m. Kü ç ü klü kten beri aramı z iyi olan dayı m sı k sı k beni evine ç ağ ı rı yordu, ben rahatsı zlı k vermemek iç in gitmemeye ç alı ş sam da pek fazla kaç ı namı yordum. Dayı mı n yeni eş i Ayş e abla samimi ve ç ok cana yakı n bir kadı ndı ve hiç yabancı lı k ç ekmeden kendisine alı ş tı m. İ kinci sı nı fı n baş ı ndan itibaren daha sı k gitmeye ve onlarda kalmaya baş ladı m. İ kisi de ç alı ş tı kları ndan bazen Ayş e ablanı n ilkokula giden oğ lunu okuldan alı p eve gö tü rü yordum ve onlar gelene kadar ç ocukla ilgileniyor, derslerine yardı m ediyordum ve o gü nlerde onlarda kalı yordum. Genelde yemeklerde iç ki iç ilir, onlar rakı bense bira iç erdim. Bazen de dayı m erken yatar biz Ayş e ablayla iç meye devam eder havadan sudan konuş urduk. Bu iç ki sofraları nda da genelde tartı ş ı rlardı . Ben onlar tartı ş maya baş layı nca yatmaya giderdim ç ü nkü bu tartı ş maları n ardı ndan ateş li bir ş ekilde seviş eceklerini bilirdim. Onlarda kaldı ğ ı mda ben yatak odaları nı n bitiş iğ indeki odada kalı yordum ve dayı m ve Ayş e abla seviş tiklerinde bazen Ayş e ablanı n derin inlemelerini, kesik ç ı ğ lı kları nı duyuyordum. Bir sü re sonra Ayş e abla odadan ç ı kı p yalpalayarak banyoya doğ ru koş turuyordu. Ben de bir sü re sonra banyoya gittiğ imde beyaz bir ı slaklı ğ a bü rü nmü ş ve sı caklı ğ ı henü z ü zerinde olan kü lotunu kirli ç amaş ı rları n en ü stü nde bulurdum.
Artı k onlarda kaldı ğ ı mda neredeyse seviş medikleri gü n olmuyordu. Dayı m yaş ı na rağ men Ayş e ablayı inletebiliyordu zevkten. Ben cinsel olarak ç ok faal olsam da kı z arkadaş ı m da olduğ u iç in bunları olağ an karş ı lı yordum. Ancak bir sü re sonra Ayş e abla gö zü me daha farklı gö rü nmeye baş ladı . Hafif balı k etli vü cudu ve biraz bü yü k kalç aları ve buna rağ men kü ç ü k gö ğ ü sleriyle bana ç ok ç ekici ve seksi gelmeye baş ladı . Mastü rbasyonları mı n kahramanı oluvermiş ti birden. Kı z arkadaş ı mla seviş ip geldikten sonra dahi onu dü ş leyerek mastü rbasyon yapı yordum. Onlarda kaldı ğ ı mda bir akş amı n sabahı nda Ayş e ablanı n iç ç amaş ı rları nı keş fettim. Dantelli, beyaz, kı rmı zı ve siyah renkler ağ ı rlı ktaydı . Ben bazen bunlara bakarak bazen koklayarak mastü rbasyon yapmaya ve bunları n ü zerine boş almaya devam ettim. Bir sü re sonra kirli ç amaş ı rları na merak saldı m ve bunları koklayarak ü zerlerine boş alı yordum. Temiz olanları kurutup tekrar yerine koyuyor, kirlileri ö ylece ç amaş ı r sepetine atı yordum. Ayş e abla bende bir tutku haline gelmiş ti artı k. Ancak kendisine hiç bir ş ey hissettirmiyordum ve aramı zdaki iliş kide değ iş iklik olmamı ş tı . Bana bazen dayı mı n kö tü huyları ndan, kendisini sinir eden davranı ş ları ndan ve baş ka kadı nlara muhtemel ilgisinden bahseder ve dert yanardı . Dayı m bazı gü nlerde ş ehir dı ş ı na ç ı ktı ğ ı nda da onlarda kalı yordum. Bö yle gü nlerde de birlikte yemek yer ve dayı m olmadı ğ ı iç in o da benimle birlikte bira iç erdi. Daha sonra da 7 yaş ı ndaki oğ luyla yatak odası nda yatardı . Tü m bunları ben olumsuz yorumlayı p onunla bir macera yaş ayamayacağ ı ma yorardı m ama kendisine de ç ok tutkun hale gelmiş tim. Bazen kı z arkadaş ı mla onları n yatağ ı nda seviş irken Ayş e yle seviş tiğ imi dü ş ü nü p daha azgı n hale geliyordum.
Yine dayı mı n olağ an yoklukları ndan birinde ben Ayş e nin oğ luna ders ç alı ş tı rmı ş ve sonra da o sabah ç ı kardı ğ ı kirli kü lotuna boş almı ş tı m. Ayş e eve geldi yemek yedik ve ben tv de bir film izlemeye baş ladı m. Ayş e abla yemek ve bulaş ı k iş lerini hallettikten sonra biraz iş iyle ilgilendi ve uykusu gelen oğ lunu dayı m olmadı ğ ı iç in kendi yatak odaları na yatı rdı . Sonra benden bira almamı istedi. Ü ç er tane bira alı p eve geldikten sonra fikir değ iş tirdiğ ini ve rakı iç mek istediğ ini sö yleyerek kendisine rakı koydu. Ben de bira iç meye baş ladı m. Ve gö z ucuyla kendisini sü zü yordum ve yine kendisiyle deli gibi seviş me arzusu uyanmı ş tı bende. Bir sü re sonra filmin heyecanı na kapı ldı m ve arzu falan kalmadı . Film bittiğ inde ben ü ç bira iç miş tim Ayş e abla ise ikinci dubledeydi. Biranı n da etkisiyle bende yine Ayş e Ablayla ilgili fanteziler uyandı . İ ş ini bitirdikten sonra sohbet etmeye baş ladı k. Bana yine dayı mdan dert yanmaya baş ladı . Bu arada ü ç ü ncü dubleyi bitirmiş ve konuş urken ağ zı yalpalamaya baş lamı ş tı . Dö rdü ncü rakı yı daha az koydu hı zlı bir biç imde onu da iç ti. Rakı nı n bittiğ ini gö rmü ş tü m. Ben isterse bira olduğ unu, iç ebileceğ ini sö yledim. Hayı r diyerek konuş maya devam etti ve konuş manı n bir yerinde dayı mı n bornozunun cebinde prezervatif bulduğ unu, bu yü zden tartı ş tı kları nı sö yledi. Bu tü r konular konuş ulduğ u iç in ben yadı rgamadı m ve baş ka ş eye de yormadı m ancak ç ok sertleş miş tim. Bu arada Ayş e abla dayı mı n kadı nlar konusunda doyumsuz olduğ unu ve tü m kadı nlara ası ldı ğ ı ndan bahsetmeye baş ladı . İ ç kiden dolayı ağ zı yamulmuş sö zcü kler anlaş ı lmı yordu sarhoş olmuş tu. Ancak zaten ben artı k kendisini dinlemiyor, kendisiyle bu gece seviş ip seviş emeyeceğ imi dü ş ü nü yordum ç ü nkü artı k patlayacak hale gelmiş tim. Nası l oldu anlamadı m ama birden elini tutarak kendisine bir ş ey gö stereceğ imi sö yleyerek banyoya gö tü rdü m. Sabah ç ı kardı ğ ı ve akş am ü zerine boş aldı ğ ı m ı slak kü lotu kirliden alarak kendisine gö sterdim. Sarhoş luğ una rağ men bu ç ok ş aş ı rmı ş tı . Kendisini ç ok arzuladı ğ ı mı , bu arzumu da kü lotları na boş alarak gidermeye ç alı ş tı ğ ı mı , beni sapı k olarak gö rmemesini sö yledim. Ayş e abla sallanması na rağ men daha da ç ok ş aş ı rmı ş tı . Birden yü zü ası ldı ve anlatamayacağ ı m bir hal aldı . Kendisinin eş i ö ldü ğ ü iç in ç ocuğ uyla ortada kaldı ğ ı nı , tek baş ı na yapamayacağ ı nı , bu nedenle dayı mla evlendiğ ini, kendisinin benim sandı ğ ı gibi bir kadı n olmadı ğ ı anlamı na gelen bir ş eyler sö ylemeye ç alı ş tı ve en son bunları konuş mamı ş kabul edeceğ ini belirtti. Bense acayip utanmı ş tı m ve yaptı ğ ı ma aklı m almı yordu. Ellerini tutarak kendisine sarı ldı m ve ö zü r diledim. Kendisine sadece tarif edilemez bir cinsel tutku duyduğ umu ancak baş ka tü rlü değ erlendirmediğ imi ancak ş u anda yaptı ğ ı mdan utanç duyduğ umu belirttim ve kendisine sarı lmaya devam ettim. Ancak sarı lma cinsel bir ş ey iç ermiyordu. Ayş e Abla ise bir ş eyler sö ylemeye devam etti ama anlayamadı m. Ellerini benden kurtulmak ister gibi belime gö tü rdü ve beni ittirdi. Ancak gü cü bittiğ inden mi yoksa vazgeç tiğ inden mi anlayamadı m, ellerini serbest bı raktı . Ben sarı lmı ş vaziyette sı rtı na baskı yaparken ellerim sı rtı nda hafif hafif gezinmeye baş ladı . Ben konuş muyordum ancak kesik kesik soluyordum ve penisim kemik gibi sertleş miş ti. Bu arada Ayş e ablanı n ağ zı ndan anlaş ı lmaz laflar ç ı kmaya devam ediyordu ve baktı ğ ı mda gö zlerini zor aç ı yordu. Anlaş ı lan iyice sarhoş olmuş tu. Onun o halini gö rü nce piş manlı k modundan ç ı kı p tekrar onu arzulamı ş tı m. Kendisini yatı racağ ı mı sö yleyerek ve belinden tutarak yatak odası na gö tü rdü m. Oğ lu yatağ ı n bir kenarı nda yatı yordu, Ayş e ablayı diğ er kenara yatı rarak biraz ittirdim ve kendisini izlemeye baş ladı m. Kı ş olması na rağ men evin iç i sı caktı . Ü zerinde bir tiş ö rt ve altı nda eş ofman altı vardı . Biraz izledikten sonra yatağ ı n kenarı na oturdum ve yü zü koyun halde sı rtı nı okş amaya baş ladı m, kalç aları na doğ ru indiğ imde sı rtı benden yana olacak ş ekilde yan dö ndü . Kalç aları nı eş ofmanı n ü zerinden okş amaya devam ettim. Ç ok sertleş miş tim ve boxerı mı n ö nü ç ok ı slaktı . Elimi tiş ö rtü nü n altı na sokup tenine dokununca ü rperdim. Bu arada Ayş e abla anlaş ı lmaz ş eyler mı rı ldanı yordu. Ama kendinde olup olmadı ğ ı ndan emin değ ildim. Tepki gelmemesi ü zerine yanı na uzandı m ve sikimi kalç aları na dayadı m ve tiş ö rtü nü sı yı rı p gö ğ ü slerini okş amaya geç tim. Oğ lu bir ara uyanı r gibi oldu, durdum ama derin uykusuna devam etti. Ben artı k kendimden geç miş ş ekilde Ayş e ablayı okş uyordum. Eş ofmanı nı dizlerine kadar sı yı rdı ğ ı mda altı nda siyah bir normal kü lot gö rdü m. Biraz da kü lotun ü zerinden okş adı ktan sonra kü lotu da dizlerine indirdim. Dü ş lediğ im muhteş em kalç aları ve kadı nlı ğ ı ö nü mdeydi. Ben okş arken Ayş e abla inliyordu ancak sarhoş luktan mı , zevkten mi anlamadı m. Elimle kalç aları nı okş adı ktan sonra parmakları mı amı na değ dirince ı slaklı ğ ı hissettim. Parmakları ma baktı ğ ı mda koyu beyaz sı vı yı gö rdü m ve yaladı m, ekş i ama baş tan ç ı karı cı bir tattı . Ben de yan yatar halde pantalonumu sı yı rı p sikimi ç ı kardı m ve Ayş e ablanı n amı na sü rtmeye baş ladı m. Sikimin ucu ı slak ve bembeyaz olmuş tu. Yavaş yavaş ittirerek amı na girdim, buna inanamı yordum, uzun sü redir dü ş lediğ im amı n iç indeydim. Yasak olanı n zevkiyle dü ş ler birleş miş ti iş te. Yavaş yavaş , sarsmadan gidip geliyordum iç inde. Boş alacağ ı mı hissedince durup sonra tekrar devam ediyordum. Ayş e abla inliyor ve anlaş ı lmaz ş eyler mı rı ldanı yordu. Bir ara dayı mla seviş irken ç ı kardı ğ ı seslerin aynı sı nı ç ı kardı . Bunu duyunca irade dı ş ı hı zlandı m ve deli gibi iç ine boş almaya baş ladı m. Yaklaş ı k bir dakika kesik kesik iç ine aktı m. Kan ter iç inde kalmı ş tı m. Sikim iç inde kü ç ü lü nce ç ı kardı m. Dö llerim Ayş e ablanı n amı ndan kalç aları na doğ ru akmaya baş ladı . Bir sü re daha kendisini seyrettikten sonra taş an dö lleri peç eteyle temizledim ve kü lotuyla eş ofmanı nı ç ektim. Salona gittiğ imde mü thiş bir piş manlı ğ a kapı lmı ş tı m. Ancak bir sü re sonra tek yanlı olmadı ğ ı konusunda kendimi ikna ettim ve uyudum. Ertesi sabah uyandı ğ ı mda Ayş e abla iş e gitmiş ti. Kirli ç amaş ı r sepetine baktı ğ ı mda gece giydiğ i kü lotu ı slak bir ş ekilde duruyordu. Sanı rı m durumu anlamı ş tı . Sonra ne mi oldu? Ben bir sü re gö rü nmedim. İ lk karş ı laş mamı zda ise hiç bir ş ey olmamı ş gibi davrandı k. Ben de bir daha bö yle bir ş eye kalkı ş madı

Annem Mastürbasyon Yaparken Yakaladı

6 Aug

Ben 22 yasında bir univ. ogrencisiyim 5 yıldır masturbasyon yaparım ve hayal ettiğim daha doğrusu bana en zevk veren annemi hayal etmemdir.birgün ben odamda masturbasyon yaparken annem odaya aniden daldı ve beni elim aletimde homurdanırken gördü. hemen toparlandım ama yanıma geldi oturdu kız arkadaşımla sorunum olup olmadığını sordu bende olmadığını masturbasyon yapmanın bana farklı bir zevk verdiğini söyledim . o sırada yastığın altın asakladığım kilotunu farketti ve hemen çıkarttı oradan. bu benim sanırım dedi. cevap veremedim ama o olanları anlamıştı .uzandı beni yanağımdan öptü ama o sırada onun büyük çok büyük birazda sarkmış memeleri göğüsüme değdi ve ben uzanıp bir tanesini elime aldım o anda oda bunu bekliyormöuş gibi beni birgün ben odamda masturbasyon yaparken annem odaya aniden daldı ve beni elim aletimde homurdanırken gördü. hemen toparlandım ama yanıma geldi oturdu kız arkadaşımla sorunum olup olmadığını sordu bende olmadığını masturbasyon yapmanın bana farklı bir zevk verdiğini söyledim . o sırada yastığın altın asakladığım kilotunu farketti ve hemen çıkarttı oradan. bu benim sanırım dedi. cevap veremedim ama o olanları anlamıştı .uzandı beni yanağımdan öptü ama o sırada onun büyük çok büyük birazda sarkmış memeleri göğüsüme değdi ve ben uzanıp bir tanesini elime aldım o anda oda bunu bekliyormöuş gibi beni birgün ben odamda masturbasyon yaparken annem odaya aniden daldı ve beni elim aletimde homurdanırken gördü. hemen toparlandım ama yanıma geldi oturdu kız arkadaşımla sorunum olup olmadığını sordu bende olmadığını masturbasyon yapmanın bana farklı bir zevk verdiğini söyledim . o sırada yastığın altın asakladığım kilotunu farketti ve hemen çıkarttı oradan. bu benim sanırım dedi. cevap veremedim ama o olanları anlamıştı .uzandı beni yanağımdan öptü ama o sırada onun büyük çok büyük birazda sarkmış memeleri göğüsüme değdi ve ben uzanıp bir tanesini elime aldım o anda oda bunu bekliyormöuş gibi beni dudağımdan öptü sanki ikimizde kudurmuş gibiydik ben dayanamadım onun kadınlık organına elimi götürdüm sanki yanıyordu , serinletmek istediğimi söyledim ve yüzüme oturmasını rica ettim sonra onu 20 dakka kadar yaladım tabi oda beni ağzına aldı ve ağzına patlayarak boşaldım sanırım hepsini yuttu ve koşarak odamdan çıktı…

karimi yanimda sikti

6 Aug

BEN 30 YAŞİNDA İŞ SAHİBİ BİRİYİM GÜZEL KARİM AYSU 27 YAŞİNDA 170 CM BOYUNDA 61 KG SEKSİ OLDSUKÇA GÜZEL BİRİ İKİ SENEDİR EVLİYİZ BUGÜNE KADAR BİR KAÇ ANİMİZ OLDU SİZİN SİTEYI UGÜN GÖRDÜK EVİMİZİN BAHÇESİNDE KARİMLA SOHBET EDİYORDU MİNİ ETEGİNİN ALTINDAKI SÜTÜN GİBİ DOLGUN BACAKLARİNİ SEYREDİYORDÜM DAR BEDEN GİYDİGİ BLUZDEN 96 LİK MEMELERİ YARAGİMİ KALDIRMİŞTİ AYSU YİNE YARAGİNİDIKTIN GEL BENİ SİK YOK BİRAZ SONRA ARKADAŞİM SEDAT GELECEK OLDUKÇA İYİ SİKİÇİ GEÇEN GÜN SAUNADA YARAGİNİ GÖRDÜM TAM ARZULADIGİN GİBİ GEÇEN GECE SEYREDİP İNLEDİGİN FLİMDEKI YARAK GİBİ KARİM AYSU İÇERİ GİRDI YARİM SAAT SONRA GELDİ FELAKAKETTİ ACAİP GİYİNMİŞ SUPER SENTEDIK KUMAŞ MİNİ ENTARİVUCÜNA YAPİŞMİŞ MEME UÇLARI MEYDANDA BACAK BACAK ÜSTÜNE ATTI MİNİ TANGASI AMİNA GÖMÜLMÜŞTÜ BİRAZ SONRA SEDAT GELMİŞ TANİŞTİLAR KARİMİ SEDAT GÖRÜNCE ANLAMİŞTİ NİYE DAVET EDİLDİGİNİ YARAGİ PANTOLUNDAN BELİYDI NE İÇERSINİZ DİYE AYSU SORDU GELŞN BUZDOLABİNDA NE İSTERSENİZ VERİM OLUR İÇERİ GİRDİK ONLAR BARA GEÇTİLER ALT KISİMLARİ GÖRÜLMÜYORDU AMA KARİMİ OKŞADIGİ BELLİYDI DUDAKLARİNİ EMİYOR GÖZLERİ KAPALİYDIYANA GEÇTİM BENİ FARK BİLE ETMEDLER KARİMİN AMİNİ SEDAT AVUÇLAMİŞ OKŞUYORDU TEZGAHA KARİMİ DAYADI ZATEN KALÇA HIZASINDAKI ENTARİNİNİ ÇEKTİ KARİMİN TANGASINI KOKLADI SONRA BENİ GÖRÜNCE ATTI KOKLUYORDU BİRAZ SONRA SEDATİN SİKECEGİ AMİN KOKUSUNU AYSUYU SOYDU ŞAHANE BİR KARİN VAR PEZEVENK HERİF BEN SİKERİM DIYEREK AİMİ EMİYORDU KARİM İNLİYORDU DİLİNİ İÇİME SOK DİYE KUCAKLADI YATAGA ATTİ 69 OLMUŞLAR SEDATIN YARAGİNİ KARİM EMİYORDU SEDATDA KARİMİN KALÇALARİNİ AYIRİP GÖTÜNÜ YALİYORDU YUVARLAK KALÇALARİNİOKŞUYORDU ARTIK KARİMİ SİKMEK İÇİN İKİ BACAGİNİNİ AYIRİP YARAGİNİ KARİMA GEÇİRDI AYSUFERYAT EDİYORDU ÇOK BÜYÜK DİYE SEDATIN YARAGİ KRİMİN AMİMA GİRIP ÇIKIYORDU 96 LİK MEMELERİ OKŞAKEN DUDAKLARİ BİRLEŞTİ EMİYORLARDI KARİMİÇOK GÜZEL YANİMDA SİKİYORDU İKİSIDE HAYKIRDIKLARİNDA KITLENDİLER SEDAR KARİMİN AMİNA BELİNİ BOŞATTI YIKANİP GELDIGİNDE SEDAT BANA TŞK EDİYORDU KARİMİ SİKTİRDİGİME ASIL BENSANA İYİ YARAGİN VAR KARİMİ ÇOK GÜZEL SİKTİN KARİMİ ISLAK GÖTÜNÜ EMİYORDU YARAGİM DİKLEŞTİ 31 ÇEKERKEN DOMALMİŞ OLAN AYSUNUN GÖTÜNE YARAGİNİN BAŞİNİ GEÇİRDİ USUL USUL İÇİNE GİRİYORDU MA AYSU HEM BAGRIYOR HEMDE SEDATİM SEVGİLİM GEÇİR GÖTÜME PEZEVENK ARKADAŞİN HİÇ SİKMEDİ BENİ GÖTTEN SEDAT KÖKLEDİ YARAK MAKINA GİBİ KARİMİN GÖTÜNE GİRİP ÇIKIYORDU 91 LİK YUVARLAK KARİMİN KALÇALARİNİ KAVRAMİŞ KENDİNE ÇEKTIKÇE YARAGİ AYSUNUN GÖTÜNDE KAYIP OLUYORDU ORUSPU KARİMİN DEVALARCA KARİM AYSUYU SEDAT SİKİP BİTIK HALDE TŞK EDİP GITTI KARİMİ YIKADİM SİKİLEN YERLERİNİ BANA YALATTI SONRA DOYA SKTİRDİ BAN

düşta porno

6 Aug

düşta porno