Archive | Xhamster RSS feed for this section

sexhikayeleri

28 Aug

Ben gabri. size kız kardeşimle yaşadığım ilişkiyi anlatıcam.ben 1,75 boyunda ve 21 yaşındayım. kızkardeşim ise 17 yaşında ve lisede okumakta. adı da esra. ama onun güzel götü ve sivri uçlu memeleri beni deli ediyor.
bir gün evimizin salonunda porno film aldım ve onu izliyordum. ama aylardır da kardeşimi hayal edip otuzbir çekiyordum. çünkü beni çıldırtıyordu. o gün kardeşimde evdeydi ve odasındaydı. bende artık onu sikmeye aklımı koymuştum. neyse filmimi izlerken sikim sertleşmiş ve dimdik duruyordu.

tam o sırada kardeşim salona bi girdi ben biraz televizyonu kapatıp kapatmamakla bir tereddüt yaşadım ama kapatmadım ve kardeşim de ne yapıyosun dedi bende film izliyorum dedim. ne bu dedi, porno film dedim. gel sende izle istersen dedim baktım hemen geldi yanıma oturdu.
bende hiç umursamadan sikimle oynuyordum. onun gözü de sikimdeydi. sonra dedim işte kadınları böyle sikmek lazım ki zevke gelsinler dedim. sonra nasıl dedi? bende hemen memelerini elledim be sıktım sonra dudaklarına yapıştım. işte böyle dedim. canım seni istiyor dedim. sonra baktım o da gelip hemen benim sikimi ağzına aldı ve daha sonra ben onu yatağa yatırdım ve amını yalamaya başladım.
yaladıktan sonra o titremeye başladı ve içime gir diye bağırmaya başladı bende kafasını soktum ve büyük bir hızla içine girdim bekaretini almıştım koltuk kan olmuştu ve bu şekilde akşama kadar defalarca boşalttım onu ve kendimde boşaldım.

Advertisements

götüne vura bura

28 Aug

ben izmirden mehmet.. şimdi anlatılan olay tamamiyle gerçektir,ve benim başımdan geçen en güzel olaydır.. geçen yaz bizim üst komşunun(alev) yazlığına gittik. .alev; 32 yaşında tam bir balık etli, kaportası süper, göğüsler fora, dudaklar desen sanki konuşurken karşındakine yapışacakmış gibi.. yani afet-i devran,ayrıca bu afet hemşire….. neyse biz ailece yola çıktık ..vardığımızda geceydi… saat 1 gibi.. yorgun düşmüştük haliyle.. kocası murat ve alev karşıladı bizi..

alev,yazın sıcağı ile birlikte göğüs dekolteli uzunca bir elbise giymişti..( bu arada bizim enn yakın komşu bunlar)alev ve murat içeri buyur ettiler.. ben hemen yatcam dedim. neyse alev ben sana yerini yapayım dedi.. ben de uçarak çok sağol alev abla dedim ve takibe başladım .. nasıl becersem die fırsat kolluyodum.biz odaya çıktık.. alev benim yerimi yaparken önümde bir eğildi allahhh dedim orda zor tuttum kendimi..ama yarın kesin halletmeliydim bu işi..sabah kahvaltıları yaptık,dinlendik neyse bizimkiler denize kaçtı.. ben sonra gitcektim.. evde bi ben alev ve annem kaldı.. annemde(şansa bak) 5 dakka sonra denize gitti.. allahhh teke tek kalmıştık artık..alev bulaşıkları yıkarken planı hazırlamıştım ben..işi bittikten sonra yukarı odasına girdi.. mayosunu giymeye.. bende tabi hemen arkadan.. ben delikten izliyordum onu.. ama o ne biçim bi malzemeydi, offf.. dayanamıcaktım.. bi anda kapıyı açtım ve girdim.. alev karşımda ve o çıplak.. bakakaldık bi an.. alev şoktaydıı, hemen bağırmaya başladı,ben elimle kapattım ağzını ve yatağa yatırdım.. kapıyı kitledim ve ^^sus dedim orospu, artık benimsin ^^o kızgın bir halde^^^ ne yaptığını zannediyosun, sen bittin die tehditler savurdu^^ ama herşeyi göze almıştım..

her tarafını yalamaya başladım. o da bi müddet sonra kendini bana bıraktı ve bana karşı gelmeyerek sanki benden daha çok istiyomuş gibi davranmaya başladı…hemen benim küçük memeti,onun sıcak nemli ve müthiş kokulu amına geçirdim..ohhh die bi ses geldi, 5 dakka sonra ikimizde boşaldık.arkadan istiyodum,onada ok dedi..ilk girmedi,ama kremleyince öyle bi girdi ki..ah ah ah die inliyodu ev..birisi gelcek diyede korkuyodum..neyse arkadan da bitirdim ve göbeğine boşaldım ben..ikimizde uzandıık yorgun düşmüşdük. 20 dakka sanki 1 saniye gibi geçmişti.. bi ses geldi aşağıdan hemen toparlandık.. gelen annem di. alev aşağıya indi bende o damda yatıyo numarasına daldım.. ve bu ilişkimiz onlar başka bir yere taşınana kadar her gün devam etti.. ama artık yalnızım..ve artık benimle olmak isteyen bayanları bekliyorum…herkese kapım açık..

porno hikayeler

28 Aug

Sıcak bir gündü.Yazlıkta arkadaşlarla denize girip çıktıktan sonra,eve geldim.Diğerleri plaj kafesinde okeye başladılar.Yalnızdım.Hemen duşa girdim.Kurulandım ve giyinmek için çırılçıplak,yatak odasına geçtim.Dolapta,birşeyler ararken dolap kapısını kapattığımda,aynasından,oda kapısı önünde,yazlık komşumuz olan OYA nın şaşkın ve donakalmış vaziyette durduğunu gördüm.Gözleri,dimdik duran penisimde idi.Şaşırmıştım ve ikimizde ne yapacağımızı bilmiyor gibiydik.Sadece, buyrun diyebildim.oya kekeler gibi, bizimki okeye dalmış,evde de kimse yok,sinek ilacı lazım oldu,size bakayım dedim,alt katta kimseyi göremeyince buraya geldim,ne olur kusura bakmayın derken, aniden elinden tutup yanıma çektim.dur,ne yapıyorsun,olmaz,hayır diyecek oldu ama kavrayıp dudaklarından,yanaklarından,öpmeye başladım. Ağzını yana çekti ve hayır,olmaz,istemiyorum,bırak beni,hazır değilim,çıldırma deyip kollarımın arasından kurtulmaya çalışıyordu. Hayır,bırakmam,benimsin,kendi ayağınla geldin,diyerek tekrar öpmeye başladım. çırpınıp kurtulmaya çalışıyordu.Müthiş bir tokat attım ve sersemledi.ellerini penisime götürüp oynamasını istedim ve eğer karşı çıkarsa, daha kötü şeyler yapacağımı söyledim.korkmuştu.çaresizdi.sanki hafif hafif ellemeye başlar gibiydi.bu işin olacağını ve onu bırakmayacağımı anlamıştı.Ne olur burada bırakalım,yeter artık diyordu ama artık avımı yakalamıştım ve parçalamaya hazırdım ve onu sikmeye az bir sürem vardı.Çok güzel,sarışın,uzun boylu,balık etli seksi bir kadındı.Plajda giydiği tanga bikinileri ile vücudunu sergilemesi ben dahil herkesi çıldırtıyordu.Yemeklerse,oturmalarda,seksi hareketleri verdiği frikikler ile bizleri kendimizden geçiriyordu ama arkadaşımızın eşi olduğu için,hep içimize atıyorduk.Ayakta tek vücut olmuştuk ve çırpınmaları yavaşlamaya başlamıştı.Yine de kurtulmak için,birazdan bırak beni,kimseye söylemem aramızda kalacak dedi ama umursamadan öpmeye devam ediyorum.Tişörtünü çıkardım.Sütyen giymemiş ve harika memeleri ortaya çıktı.Elleri ile kapatmaya çalştı.ellerini çektim.Okşamaya başladım.Uçlarını okşadım.birdenbire mızmızlanmayı bırakıp kıvranmaya başladı ve yavaş yavaş karşılık vermeye başlamaya başladı.meğersem onu bam teli olan meme uçları ile oynanmasımış ve o yüzden zevk almaya başlamıştı.Zaten kararlılığımı gördükten sonra,kurtulamayacağını anlamıştı ve kendini bana bırakmaya kara verdi sanırım.Artık karşı koymayıp oluruna bırakmıştı.diz çöküp, memelerini okşamaya,öpmeye ve sıkmaya başladım.saçlarımı okşuyor ve vücudunu oynattırmaya başlamıştı.Kalktım. Onun diz çöküp,peniesime oral yapmasını istedim.eğildi böyle muhteşem bir alet görmedim,bizimkinin iki katı deyip ağzına aldı ve harika oral yapmaya başladı,sokup çıkarmaları,yalaması ve taşaklarımı avuçlayıp,yalaması beni çok tahrik etmişti,elleri de popomu sıkıyor ve kalçalarımda dolaşıyordu.Artık dayanamıyacaktım ve geliyorum deyip penisimi ağzından çıkarmaması için kafasını iyice bastırıp,boşalmaya başladım ve hepsini, istememesine rağmen,yuttu.Boşalmama Şaşırmıştı.Ne oldu,erken geldin bitti mi ? tamam mı ? hadi bırakalım burada dedi.Bende merak etme canım sevgilim,seni halletmeden,karım yapmadan,bu halde bırakırmıyım dedim.Ses çıkarmadı.Ayağa kaldırdım,kucaklayarak yatağa bıraktım.Daracık şortunu ve g-string kilodunu çıkardım.bir müddet seyrettim.Bu harika vücud kolayca,kendi ayağınla bana gelip,benim olacaktı.

Okşamaya başladım,organı sırılsıklam olmuştu.parmağımı içine sokup çıkarmaya başladım.inliyordu.Çılgınca sevişmeye başladık.Altımda yılan gibi kıvranıp,müthiş karşılık veriyordu.Memelerini,göbek etrafını,sırtını,popsunun etrafını öpüp okşayıp,sıkıyordum.oda aynen karşılık veriyordu.Altmışdokuz pozisyonu alarak organlarımızı emiyor ve parmaklarımızı birbirimizin arka deliklerine skup çıkarıyorduk.Tekrar organına döndüm ve dudaklarını aralayarak içini yalayıp emince,zevkten ölüyorum dedi ve çok tahrik olduğunu,kıvamına geldiğini inleyerek fısıldadı.İçine girmem için artık yalvarmaya başladı.elleri ile penisimi yakalayıp,organının ağzına götürmeye çalışıyordu.Çok büyük olduğunu ve yavaş yavaş girmemi istedi.biraz amına sürttükten sonra,aniden kayarak, içine srtçe girdim.Çığlıkları duyulmasın diye dudaklarına yapıştım.Tırnakları sırtıma batıyor ve bacaklarını belime dolamıştı.İçinin yandığını,kavrulduğunu söyledi.İçinde oynamaya başladım ve altımda kıvranıyor ve sağa sola dönmeye çalışıyordu.Geleceğini söyledi.Beraber sarsılarak patlayıp orgazma ulaştık. bir müddet içinde kaldım ve sonra çıkıp yanına uazandım.Sıkıca sarıldı.penisime doyamadığını,bir kere tadını aldığını,müthiş bir erkek olduğumu,harika seviştiğimi,kadınlığını tam olarak yaşadığını ve hele bilhassa arka arkaya iki defa siken bir erkeğin zor bulunduğunu ve artık benim onun ikinci erkeği olduğumu söyledi.Beraber banyo yapmayı teklif ettim ama gitmesi gerektiğini ve geç kaldığını söyledi.Daha sonra onu götten de sikeceğimi söyledim.Güldü.

Yaz kış,uygun zamanlarda buluşup,beraber oluyoruz.

gay sex hikaye

28 Aug

dul bi bayan vardı bizim mahallede kapalı biraz kilolu 70-80 falan 40 yaşlarında falandı heralde yada yakın bakkalda karşılaştık standın aydınlatmalarını yapıyordum zaten bakkalda karşılaşıyorduk genelde evinde değişecek lamba priz falan olduğunu söyledi yaparım dedim

ertesi gün gittim evine odaların hepsinde işlerimi tamamladaım yatak odasına girdim çamaşırları falan asılıydı toplasın diye seslendim oralı olmadı işimi bitirdim beyendinmi dedi neyi dedim çamaşırlarımı dedi böyle anlaşılmıyor dedim üstünde görmem lazım oda bak ozaman dedi zaten aradığım fırsattı tipi fiziği hoşuma gidiyordu kiloluydu ama fiziği düzgündü

neyse soyundu şahaneymiş altındakiler nası acaba dedim bak bakalım dedi sevişmeye falan başladık dudaklarından göğüslerine ordan göbeğine bal kutusuna kadar yalaya yalaya indim ayakta zor duruyodu titriyordu boşalmaya başladı o boşaldıkça ben kudurdum iyice yatağa ittirdi beni kemerimi çözüp sıyırdı pantolonu emmeye başladı sonra yutacak gimi koca memeleri taş gibiydi 69 yapmaya başladık

sonra balkutusu yanıyodu adeta kucağıma oturdu ama hiç kalkmadı komple içine aldı ve kıvrak hareketlerle kucak dansı yapmaya başladı hem şaşkındım hem kudurdum iyice boşaldık ikimizde sonra onu yatırdım dinlenelim dedi olmaz dedim bende bacaklarını ayırdım ve ona doğru yasladım bal kutusu kabak gibi meydanda pes pembeydi kökledim inlemeye başladı 30 40 dakika falan seviştik durmadan o pozisyonda gözleri kaymaya başladı artık kendini kaybediyordu ama iyice kasılmıştı sırıl sıklamdı bal kutusu çeşme gibi bende ona boşaldım yine yanına uzandım yorgun düşmüşüm uyuya kaldık ikimizde

1-2 saat sonra hoş bir hisle uyandım bir baktım yalıyor sen beni bayıltın ama sıra bende dedi salmadı beni sabaha kadar sevişip durduk böyle defalarca boşaldık azıma oturup 2-3 defa boşaldı yalatarak bana arada gidiyorum akşamları çekinmeden ama ramazandan bu yana görüşmedik şimdi kuduruyoruym sanırım köye falan gitti 4 gözle yolunu bekliyorum zaten bi şişman manita bide bu kudurtuyorlar beni

Şişman ama iyi zıplıyor

10 Aug

Merhabalar ben baran izmirden yaşadığım heyecan dolu bir günümü sizlerle paylaşmaktan zevk alırım… Yaşadığım heyecan tamamiyle gerçektir sadece isimler değişiktir takdir edersinizki herkesin özel bir yaşantısı var ve iki kişi arasında yaşanan her şey insanın özelidir anlatılmaz. Bir nakliye firmasının müdürü olan birazda kilolu ama güzel mi güzel bir bayan olan nazlıyla tanıştım ofisime davet edip kahve ısmarlamak için ısrar ettim bana dediği gün ve saatte geldi tabi akşam üzeri ofisim ev tarzı döşeli olduğu için eksiğim yoktur. Kendi elimle kahve yapıp nazlıya ısmarladım.muhabet ediyorduk kocasının kendisiyle kilo aldıktan sonra hiç ilgilenmediğini anlatıyor dertleşiyorduk sohbetimiz çok iyi gidiyordu bana özel şeyler soruyor cevaplıyordum bende ona kocanın seninle ilgilenmemesi çok yazık senin gibi güzel bir kadına yapılmaz dedim kilon var ama bence çok güzel bir bayansın her erkekte senin gibi bir bayanla tanışmak ister dedim teşekkür etti her günün masa başında geçtiği için kilo aldığını ve artık her yerinin ağırdığını söyledi. Ben hemen masaj yaptır iyi gelir dedim eklem ağrıların kalmaz sırt ağrıların kalmaz dedim ya zamanımız var dedi bende masajı hakkıyla yapan biriiyim bitkisel yağlarla çok iii maaj yaparım dedim nasıl anlarmsıın dedi tabiii asıl mesleğim dedim ya şaşırdı istersen biraz yapayımda rahatla dedim yok müsait değilim dedi ben sadece başına ve boynuna yapayım müsait olduğunda da masaj yaparım dedim burdamı tabii ddim gelen olmaz mı dedi yok ofis burası bu saatte de kimse gelmez dedim kapıyı da kilitleyip geldi. Hemen bir müzik açtım başına ve boyun bölgesine el masajı yaptım başını dizime koyduğundan yarrağım taş gibi olmuştu ve onunda tam ağzını önündeydi sıcaklığı iiyice azdırmıştı ve etkilendiği hafif hafif inliyordu Ben tamam dedim iyice azdırayım düşüncesindeydim ama yarrağımın başı kocaman olmuş gözünün önündeydi ve ağzını iyice yanaştırmıştı ben yavaş yavaş sırt bölgesine kaydırdım elimi südyeninin altında iyice ovmaya başladım iyice zevke geldiğini biliyordum kalp çarpıntısı ve nefesinin kesilmesinden anladım. Ama birden bu kadar yeter dedi. Başka zaman detaylı yaparsın dedi. Ben de kendi rızası olmadan hiç bir şeyin olmayacağını rahat olmasını söyledim. Ben gün ayarlar sana söylerim dedi ertesi gün msn den konuştuk. Nasılsın dedim kötüyüm yorgunum her tarafım ağrıyor bende ee masaj yapayım dedim. Olur dedi bana hafta sonu ev müsait eşimde şehir dışında. Zamanın varsa görüşelim dedi. Tamam kararlaştırdığımız gün evi tarif etti evine gittim biraz sohbet ettikten sonra teredütlerinin olduğunu söyledi ne gibi dedim ben korkuyorum kimseye bahsetmemem için söz aldı ben tabiki burda her şey senin istediğin gibi olacak ve kesinlikle senin istemediğin hiç bir şey olmaz dedim rahatlaatım. Ben duş alayım seni çağırdığımda gel dedi duştan çıktıktan sonra yatak odasına çağırı gittiğimde üstüne bir pike almış hoş bir müzik ve loş bir ışık yarı çıplak olmamın bir sakıncası varmı dedim kesinlikle sorun değil dedim. Ben sadece pantolonla kaldım pikeyi kaldırdım sütyen ve tanga giymişti çıkarıyorum sütyeni dedim ok çıkar dedi. Ben yavaş yavaş masaja başladım ama yarrağım yine kazık giibi oldu ve kollarına değiyordu memelerinin altınada masaj yapıyorum nefesi kesiliyordu kalçaları çok büyüktü memeleride ama kudurduğu belliydi… Ben önünü dön dedim dediğim her şeyi harfiyen yapıyordu bacaklarına masaj yapıyor aynı zamanda amının kenarlarına dokunuyordum iyice ıslandığı belliydi ama ben o istemeden hiç bir şey yapmayacağıma dair söz vermiştim sadece bu masajımı yapıyorsun dedi bende gülerek yok dil masajıda yaparım, o ne dedi eyer istersen uygulayabilirim dilimle dedim inanmıyorum öyle bir masajdamı var dedi bana, özel bir teknik yapayımmı dedim eee hadi görelim tekniğini dedi… Ben de o zaman gözlerini kapa kendini bana bırak dedim sen dur dediğinde de duracam yapmayacam dedim ok dedi ben diz kapaklarından yalamaya başladım dilimle bacaklarına dil atıyorum inanılmaz seviniyordu yavaş yavaş tanga kenarında yoğunlaştım iyice hafif hafif dil atıyordum bacaklarını aralayınca anladımki o da istiyor nasıl nazlı iiyimi dedim harika bir şey konuşma hiç ne yaparsan yap ama devam et dedi bende iyice tangasının kenarını yalamaya başaldım kasılmaya başladı ben tangasını aşağı indirdim kova götünü kaldırıp yardımcı oldu ben yumuldum artık amına amının içine dilimi sokup çıkarıyordum iyice azmıştı resmen kuduryordu ama bende amını deliler giibi her tarafını yalıyorum am suyunu emiyordum tertemiz mis gibi bir am ve ben yaladıkça yalvarmaya başladı… Çabuk soyun ne olur pantolunu çıkar ver ağzıma ölüyorum parçala beni tombul memelerini ısırmaya başaldım inliyordu yarrağımı çıkarmamla saldırması bir oldu yalıyor kurban olurum ben bu yarrağa diyordu çoktandır yarrak yemediği belliydi hemen altmış dokuz yaptık tombul etli amı ağzımda benimde yarrağım boğazına kadar girip çıkıyordu ama ben amını resmen ağzımıda eritiyorum dayanamadı… Hemen yattağa attı üztüme çıktı yarrağım amının içine girerken inliyor daha sert vuruyordu ağırlığının altında eziliyordum ama gelmek üzerydi ve biraz daha zıplayınca ne olur daha sert daha set yalvarıyoruuuumm daha sert geliyorum inanmaıyorum ahhhh ahhh ahhhh geliyorum hadi daha sert daha set oooohhhhhhh ooooohhhhh oohooohhh hadi ooooooohhhhhhhhhhhh dedi ve yığıldı ama ben daha boşalamadım domalttım arkasından amına sikimi soktum öldürdün beni ne zamandar beri böyle bir yarrakla boşalmamıştım dedi ben amına vurdukça memeleri sallanıyordu yaklaşık 3 dakka sonra ben de geliyorum diyince çıkar üsütme boşal dedi ben biraz daha sert vurdukça inlemeleir artmış ama bende inlemelerimi sıklaştırdım ve amından çıkardım ve memelrine yüzüne boşaldım ve yığıldım kaldım beraber bir sigara içip duş aldık be ve 2 kere daha sert ve çılgınca seviştik ve kollarımda çırılçıplak uyudu sabah birlikte kahvaltı yaptık ve ayak üztü bir kee daha sikiştik ve bana çok teşekkür ederek ayrıldık…

aslıya tecavüz

6 Aug

Selam ben sizlere gül abladan sonra onun arkadaşı dul aslıyı da ayarlayıp onunla da beraber olacağım demiştim. Gül abla le vuruşmamış halen devam ediyor. Onun bana sözü vardı aslıyı da bana ayarlayacak aslıda bana siktirecekti. Ama aslı dul olmasına rağmen kolay bir lokmaya benzemiyordu.

Ama ben başka onun bir fantezisi olduğunu bilmiyordum. Daha sonra gül abla onunla kadın kadına konuşurken ona söylemiş olduğu sırrı aslı abla hep sanki kendisine tecavüz edilir gibi beraber olunmasını istermiş bana bunu anlatan gül ablada ilk denememi yaptıktan sonra sıra gelmişti aslıya. Bir gün arabamla yolda giderken aslı yı gördüm. Tamam dedim tam fırsatı nasılda beni de tanıyor evine bırakma teklifi ettim tamam dedi.

Arabayla giderken bir yere telefon etmiş gibi yaparak aslı ben hemen yarım saatline yazlığa gitmem lazım oraya benim adıma bir paket gelmiş o paketi alayım hem de seni evine daha sonra bırakırım dedim. aslı umduğum dadan da genç 27 yaşında dul birhatundu unutmadan yazayım. Neyse bizim yazlığın oraya geldik benim evrak markete gelmiş herhalde dedim sen bekle ben yürüyerek markete gidip geleyim dedim

bu arada istersen bak bakalım yazlığı beğenecek misin diyerek onu eve kattım bene markete gidip sanki bir şey gelmiş numarası yapıp eve eri geldim. aslı ne gelmiş dedi paket gelmiş arabaya bıraktım dedikten sonra gel seni evei gezdireyim dedim. Yazlıkta odaları gezdirdim birinci kata sonra ikinci kat sonrada üçüncü kat gezdik.

Üçüncü kata gelince bak burada her yer görünüyor dedim. Benim odadaki pencereye gitti pencereden dışarı doğru bakarken bende artık ne olursa olsun dedim arkasına salırdım eteğinden kalçasına yapıştım. O ani ne yapıyorsun bırak beni dedikçe iyice yapıştım. O bırak yoksa bağıracam diyordu bende kotumdan kemerimi çıkardım onun ellerini arkasından bağladım koltuğa doğru onu domaltım. O ne istiyorsun benden bırak beni diyor bende duymazlıktan geliyordum.

Buraya kadar geldik dedim bana doğru arkasını cevirdim eteğini sıyırdım tanğa varnmış altında tangayı da yana doğru cektim tükmükleye tükmükleye kalçansın arasnı genişlettim o halen banakızıyor bırak beni diyor. Sonra beim oğnalı götüne soktum oda artık kısık ksık inlemeye başladı. götünden kan gelinceye kadar onu siktm. Birinciyi bitirince hadi çöz beni madem yaptın gidelim artık dei.

Çözerim ama bir daha vereceksin dedim. Tamam dedi bu sefer önce sakso cektirdim sonra ellerini duvara dayayım arka tarafından amına girdim. Sonrada eve getirdi. Bana sakın bir daha bana bunları yapma seni polise veririm ded. Ama ben o gül ablalara geince evine geri dönerken bizim odunluğa onu zorla kattım ve onu arkadan bir de orada yaptım. Şuan bir gül ablayı birde aslıyı yani benden büyük aslı ablayıda sikiyorum.

sevgilimi siktim

6 Aug

size yengemle olan hikayemi anlatıcağım.yengemin adı serpil dir.dayım özel bir şirkette satıştan sorumlu müdürdür.ayrıca yurt dışındaki bayilik toplantılarına da dayım katılır ve 4-5 gün gelmez.yengem 33yaşında kısa boyludur.orta güzelliktedir.yengem bana son bikaç aydır değişik davranıyodu.mesela masayı toplarken fazla eğilerek göğüslerini bana gösteriyodu.dayımın bayilik toplantısına gitmişti.

evde prizin bozuk olduğunu ve alınacak olduğuna bunları benim yapmam için annemi aramış.annem de beni bunu üzerine yengemin evine gönderdi.önce prizi yaptım.daha sonra bana alınacak listesini verdi.ben bunları alıp eve yaklaştım.merdivenlerden çıkarken ayağım burkuldu.yengeme seslendim oda hemen beni koltuğa yatırdı.sana mesaj yapayım mı dedi.ben de tamam dedim.ayağıma mesaj yaparken elleri yavaş sikime doğru geliyodu.daha sonra eli sikime gitti ve bana ne dersin diye sordu.ben de tamam dedi.

Öpüşmeye başladık.o anda ayağımın acısını unutmuştum.yengem daha sonra içerden çilek reçeli getirdi ve sikime sürdü.daha sonra reçelli sikimi yalamaya başladı.sikimi yalayıp bitirdi.bana sen benim kölem olacaksın dedi.bende heyecandan olur dedim.sonra sana ağda yapıcam dedi ve götüme kadar vücudum da kıl olan her yere ağda yaptı.şunu anladım ki ağda çok ama çok acı veriyomuş.daha sonra sikimle

taşaklarımı iple birbirine sıkıca bağladı. Bu çok acı veriyodu.15 dk sonra ipi çözdü ama hala bağlı gibi acıyodu.beni kolumdan tutup banyoya götürdü.yere sıçmaya başladı. Sıçtığı bokun üzerine ayağıyla bastı ve o boklu ayağını bana yalattı bundan baya bi zevk aldım.onun o güzel bokuna hayran kaldım.

ayrıca benim götümü iyice yağladı.götüm kıvama gelince götüme 3cm çapındaki mumu lak diye soktu.götümden kan gelmeye başladı ve yengem gelen kanı yalamaya başladı.daha sorma uzun bir öpüşmeden sonra bunum en yakın zaman da tekrar yapmak için ayrıldık.aradan 2 gün geçtiğin de götüm hala ağrıyodu.yengecim karın Mehmet seni çok seviyo.