Yengemi önce arkadaşlarım sikti | yengem sex hikayeleri

1 Jul

Bu size yengemle yaşadığım 1 olay yengeme hep hasta olmuşumdur zaten dayım onu sikemezdi. Onu tarif edeyim 1.70 boyunda kızıl saçlı iri göğüslü kalçaları iri mavi gözlü tam bir afet. Neyse bir gün dayım olacak gavat iş seyehatine gitti, 15 gün yok beni evlerine çağırdı onlarda kalmam için. Yengem yanlız kalmasın diye bende fırsat bu fırsat dedim yengemi sikeceğim ama nasıl. Aklıma arkadaşlarım pertev ve mehmet geldi yengem onları tanımıyordu. Bir gece anlaştık onlara evin anahtarını verdim gece 3 gibi geldiler ben karşıladım sessizce salona geçtik yengemin odasını gösterdim önce beni hesapta sandalyeye bağladılar ağzımıda bantlattım sonra yengemin odasına gittiler yengemin üzerine çullanıp boğazına bıçak dayayıp sessiz ol yoksa keseriz deyip salona getirdiler yengemin üzerinde pembe tül bir gecelik sütyen yok giymez kahpe altta da tanga kırmızı don…

Yengem yapmayın nolur diyor arkadaşlarim dinlermi pertev kes lan sesi dedi yarağı çıkartıp gırtlağına kadar soktu yenge azına zor sığıyor memo da donu 1 çıkarttı off sanki hiç sikilmemiş pespembe memo dillemeye başladı yengem hem inliyor hem yapmayın diyor sona pertev azından çıkarttı yattı yere yengemi aldı üstüne amına 1 kökledi yengem yandım diye bağırdi memo da arkayı zorluyo ama hiç sikilmemiş götten dapdar memo kremledi deliği 1 kökledi yengem şimdi aynı anda 2 yarak yiyordu bende 3 kere patladım don döl içinde 15 dakka yengemi dönüşümlü şiktiler sona benide çözdùler onlar gitti 4 postada yengeme amdan götten ben kaydım benim alet onlarınkinden kalın yengemi 7 defada ben patlattım şimdi her fırsatta sikiyorum amdan götten.

Leave a comment